Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
schomi
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 29 led 2010, 01:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od schomi »

ASV je 11 lopatek? Pochopil jsem to?
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

jo 11.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

Huml píše:Obrázek
tady ty tři distance podložíš a zvetšíš mezeru pro lopatky
a cim prosim te udelas tak malou podlozku,nuzkama na plech :? (crazy)
VW PASSAT 96KW,02
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

normálníma nůžkama, 0,1mm plech jde bez problémů stříhat nůžkama, mám nějaký z lékárničky nebo doktorský, už ani nevím kde jsem je vzal
Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Čápa »

Huml píše:normálníma nůžkama, 0,1mm plech jde bez problémů stříhat nůžkama, mám nějaký z lékárničky nebo doktorský, už ani nevím kde jsem je vzal
A z čeho používáš ten plech?
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Treba ze stareho kovoveho tesneni pod hlavu.Odloupnes 1nu cast a ta ma 0.2mm.Ale prvne si to navrtej.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Čápa »

skoda píše:Treba ze stareho kovoveho tesneni pod hlavu.Odloupnes 1nu cast a ta ma 0.2mm.Ale prvne si to navrtej.
Co si mám navrtat? Mám doma jedno těsnění z Fabie 1,2, tak ho změřín jestli to bude to prave ořechove...
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Čápa píše:
skoda píše:Treba ze stareho kovoveho tesneni pod hlavu.Odloupnes 1nu cast a ta ma 0.2mm.Ale prvne si to navrtej.
Co si mám navrtat? Mám doma jedno těsnění z Fabie 1,2, tak ho změřín jestli to bude to prave ořechove...
navrtat stredove diery potom strihat
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Presne tak. :D
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Čápa »

dolar100 píše:
Čápa píše:
skoda píše:Treba ze stareho kovoveho tesneni pod hlavu.Odloupnes 1nu cast a ta ma 0.2mm.Ale prvne si to navrtej.
Co si mám navrtat? Mám doma jedno těsnění z Fabie 1,2, tak ho změřín jestli to bude to prave ořechove...
navrtat stredove diery potom strihat
Ok. Dík...
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

caf jak je to mozne turbo cistene pred rokom a a padam do nuzaku,regulacia sa hybe v pohode skusal som ju v kanale 11 vymenil som aj n75 a bez uspechu stale vysoky tlak (hm) http://leteckaposta.cz/153855180
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

před rokem? může to udělat i po týdnu pokud tam nedáš podložky.
už se to tu psalo, nezadrhává o saze, ale moc malé vůle a roztažnost materiálu. čistit se to může taky každý měsíc furt dokola... a N75 moc neodchází
a tím :hýbe v pohodě- je absolutně volně? sundat baňku a pak poznáš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

Dávám tam tyhle podložky, akorát přebrousit díru ze 3mm na 4mm a úplná spokojenost. http://www.guru-technology.cz/podlozky/ ... y-02mm-7mm
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Je potřeba to vymezit podle potřeby.Utáhneš ty tři imbusy a každou lopatku rukou zkusit kolik má vůli.Na podložky obětuju obyčejný měrky za pár korun a můžu si vybírat tloušťku po půl desetinách.Na jeden si můžu dát 0,1 druhej potřebuje třeba 0,25 - prostě zhruba do roviny
Naposledy upravil(a) tommi 81 dne 05 bře 2011, 11:54, celkem upraveno 2 x.
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Smoke píše:před rokem? může to udělat i po týdnu pokud tam nedáš podložky.
už se to tu psalo, nezadrhává o saze, ale moc malé vůle a roztažnost materiálu. čistit se to může taky každý měsíc furt dokola... a N75 moc neodchází
a tím :hýbe v pohodě- je absolutně volně? sundat baňku a pak poznáš
Konečně tu někdo napsal že to není sazema ale deformací materiálu,přece při takových teplotách jako ve výfuku se není čemu divit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“