Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

007houmr píše:Zkusil jsem přenastavit hodnotu předvstřiku z -1,1 na 0 a dopadl jsem nevalně. Malinko sem zabral, protože jsem netušil jaký to bude mít odpor a pohnul jsem s tím asi tak o 3 - 4 mm. Pak jsem zkusil nastartovat a ukázalo mě to hodnotu 5 nebo 6 už přesně nevím. Zkusil jsem to vrátit zpět a od tý doby už nemůžu nastartovat. To je ale divný, protože jestli tomu dobře rozumím, tak pokud nesundávám rozvoďák a neměním nastavení rozvodů, tak bych měl nastartovat, nebo ne? Chápu správně, že vliv by to mělo jen na spotřebu? Že sem na to vůbec hrabal.... (wallbash) Prosím o názory a rady, díky moc všem!!!!


Sice zatím nikdo neodpověděl, ale to neva. Už je to v cajku. Ustřelilo mě to víc, než sem myslel. Už se mě to povedlo vrátit zpátky a startuju.
jo to znám taky, otočil sem víc a už to nechytlo :-)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

misoVW píše:moze kludne spat a aj na takejto posteli :

Obrázek

:-D (LOL)
No nevim, zatím kouká jak tele na na nově natřený vrata, ale třeba by nedělala drahoty :prc:
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

chalani ja som to tu uz riesil len v inej sekcii, ale som sa teda nedopatral co dalej robit za jazdy skupina 004/4 -1.5, na volnobeh -1. Spotreba podla maxidotu 0.7l/h a VAG udava 0.8l/h jednoznacne doladit len teraz neviem kde to mam posuvat v smere otacania motora alebo proti vychadza mi ze v smere len neviem niesom si isty.
Zaroven sa chcem spytat jazdim uz dost dlho s tym, kym som sa dostal dat to na VAG prv som meral skutocnu spotrebu, Maxidotu neverim, tak sa chcem spytat ked to neni zosynchonizovane vacka-kluka ci sa tym nemoze nieco odsrat neviem kedy sa k tomu dostanem a autom potrebujem jazdit.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

když maš mínusovy hodnoty tak je vačka posunuta po směru otačení motoru takže když chceš nulu tak musíš vačku posunout proti směru otačení motoru
Tiguan 2 2.0 tdi
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

zdar leguan a kedze sa stym jazdilo uz dlhsie lebo som na to isiel prv cez realnu spotrebu tak myslis si ze okrem toho ze to malo vacsiu spotrebu nemohlo sa odsrat nieco viac alebo niecomu to neskodi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ne bude to v pohodě nastav to a je to ok
Tiguan 2 2.0 tdi
foglik.petr
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 01 led 2008, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: hodonin

co s tim?

Příspěvek od foglik.petr »

mam prosbicku,jak to dady procitam tak kdyz je v poli 4 hodnota do minusu mela by byt spotreba vyssi?mam golfa 5 77kw rozvody delali v nemecku,spotreba na volnobeh 0,5,spotreba 5-5,5 a vpoli 4 mam hodnotu -4,9.startuje na brnk jede taky v pohode akorat se me zda trosku hlucnejsi oproti memu touranu 77kw
jan155
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26 zář 2011, 08:45
Odpovědi: 0

pomoc

Příspěvek od jan155 »

Ahoj kluci, jsem tu uplně nový, prosím vás o vyjádření k mým hodnotám. Jestli to chápu správně tak skupina 4, pole 3 je šíleně velká hodnota a je potřeba seštelovat nějak rozvody?? Zbytek hodnot je OK?
Co jim mám v servisu říct? Co je potřeba na těch rozvodech seštelovat?
Je možný, že to má zvednutou spotřebu? Třeba jen mírně?

Ještě snad je to OII, 1.9TDI 4x4, měřeno na volnoběh, motor zahřátý.
Rozvody mají najeto 60 000 km.

Děkuju moc. Obrázek
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

synchronizace vačky je kanal 4 pole 4
Tiguan 2 2.0 tdi
jan155
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26 zář 2011, 08:45
Odpovědi: 0

děkuji

Příspěvek od jan155 »

Tedy 004/4 by měla být správně nula?, nebo takto je to OK?
Děkuji
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jo 0
Tiguan 2 2.0 tdi
jan155
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26 zář 2011, 08:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan155 »

Děkuji mnohokrát.
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Naměřil jsem hodnoty 1,1 pak skočí 1,7 a pak 2,2 - nic mezitím, právě a jen tyto tři hodnoty se střídají.
PP ukazuje 0,5 L/hod je to 1,4 55kW AMF

Má smysl s tím něco dělat?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Kolikrát potřebujete ještě zopakovat, že by tam měla být 0 (LOL)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Jojo to sem si přečet :)
Stejně jako že tam může být od -6 do +6.

Tak mě zajímalo, když se to možná? povede srovnat nastavením do nuly že to k něčemu bude.
Když to kolísá teď bude to kolísat i pak, jen v jiných číslech.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“