
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak jsem zkoušel přidávat jaště víc nafty, ale žádnej rouzdíl ve výkonu nebyl, jen to víc hulilo. ale se tam při tom tlaku už vhání stračně horkej vzduch ( málo kyslíku ) 

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nevim co je moc koní na převodovku. spíš na spojku. a dost koní je kolik?
machy: tet nevim jak to myslíš, jestli ti nestíhá IC nebo proč horkej vzduch? mě to stíhá v poho a to nemám extra velkej IC a tlak 2b.
no a k té naftě- pokud to hulí i při plným tlaku tak ses dostal na max. co jde (vše seriové).
machy: tet nevim jak to myslíš, jestli ti nestíhá IC nebo proč horkej vzduch? mě to stíhá v poho a to nemám extra velkej IC a tlak 2b.
no a k té naftě- pokud to hulí i při plným tlaku tak ses dostal na max. co jde (vše seriové).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
takže tak těch 90 - 95 kW je teda asi maximum co jde z TD vytáhnout
ale co, i tak je to docela slušny 


Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
tak to musím ještě zamakat

PS: držel si se chvilku na 80 a pak jsi šlápnul na plyn






PS: držel si se chvilku na 80 a pak jsi šlápnul na plyn
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
tak včera dostal Golfík od Ježíška jinou kuželku, sice zatím origo, ale v práci jsem ji hodil do soustruhu a změřil hodinkami, kolik je vlastně vyosená (rozdíl mezi max. a min. je 0,9 mm), označil jsem si maximum a minimum, aby se to pak snadno dalo seřídit na autě.
Jinak jsem tam toho měřil ještě spoustu na celým tom víčku toho čerpadla, ta kuželka by byla dobrá zkrátit ze spodu, jako prostě ji dole trochu zkrátit, tu válcovou podstavu, protože by to pak mělo o 2 mm větší krok, jinak jsem trochu vybral to víčko nad tou membránou, tam se také dají získat asi 2 mm pohybu navíc.
Ještě zkusím sehnat jinou pružinu pod tu membránu, protože s tou původní to nejde seřídit nějak rozumně, aby to přidávalo postupně podle tlaku, protože je moc měkká a došponovat to pak už víc nejde. Ta pružina má stlačená kolem 8 mm, je dobré si vyšroubovat to ladění pod tou pružinou nahoru, ale když se tam hodí ta kuželka, tak mezi dnem kde sedí ta pružina a vrchem kuželky, jak začíná ten závit, to musí mít právě ten rozměr té stlačené pružiny, protože jinak si sednou ty závity té pružiny na sebe a zamezuje to dalšímu pohybu.
Jinak samozřejmě se musí vyhodit ten bílej plastovej kroužek co je pod tou membránou, to dělá taky rozdíl v pohybu asi 2,5 mm.
Možná by nebylo špatné nacpat k té původní pružině ještě jednu, buď pod kuželku do nějakého vybrání, nebo pod membránu do té původní nebo okolo té původní pružiny
Jinak jsem tam toho měřil ještě spoustu na celým tom víčku toho čerpadla, ta kuželka by byla dobrá zkrátit ze spodu, jako prostě ji dole trochu zkrátit, tu válcovou podstavu, protože by to pak mělo o 2 mm větší krok, jinak jsem trochu vybral to víčko nad tou membránou, tam se také dají získat asi 2 mm pohybu navíc.
Ještě zkusím sehnat jinou pružinu pod tu membránu, protože s tou původní to nejde seřídit nějak rozumně, aby to přidávalo postupně podle tlaku, protože je moc měkká a došponovat to pak už víc nejde. Ta pružina má stlačená kolem 8 mm, je dobré si vyšroubovat to ladění pod tou pružinou nahoru, ale když se tam hodí ta kuželka, tak mezi dnem kde sedí ta pružina a vrchem kuželky, jak začíná ten závit, to musí mít právě ten rozměr té stlačené pružiny, protože jinak si sednou ty závity té pružiny na sebe a zamezuje to dalšímu pohybu.
Jinak samozřejmě se musí vyhodit ten bílej plastovej kroužek co je pod tou membránou, to dělá taky rozdíl v pohybu asi 2,5 mm.
Možná by nebylo špatné nacpat k té původní pružině ještě jednu, buď pod kuželku do nějakého vybrání, nebo pod membránu do té původní nebo okolo té původní pružiny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
tak nevim, já mám pružinu origo a téměř dokoalé! stačilo ji jen trochu vyšroubovat. samozřejmostí je vydělat všechny dorazi (podložky), já upravil i ten horní dekl- uprostřed ubrousil cca 4mm. kužel ti udává množství! - tvrdostí pružiny to jen zhoršíš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno