jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak jsem zkoušel přidávat jaště víc nafty, ale žádnej rouzdíl ve výkonu nebyl, jen to víc hulilo. ale se tam při tom tlaku už vhání stračně horkej vzduch ( málo kyslíku ) (wallbash)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Já mám spojku z 59kW a docela prokluzuje.
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak to máš špatnej přítlačák
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Přítlačák je dobrej, ale asi moc koní na seriovou převodovku.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nevim co je moc koní na převodovku. spíš na spojku. a dost koní je kolik?
machy: tet nevim jak to myslíš, jestli ti nestíhá IC nebo proč horkej vzduch? mě to stíhá v poho a to nemám extra velkej IC a tlak 2b.
no a k té naftě- pokud to hulí i při plným tlaku tak ses dostal na max. co jde (vše seriové).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

I převodovka, motor má síly dost ale je moc krátka převodovka, je tam upravený TDI
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

takže tak těch 90 - 95 kW je teda asi maximum co jde z TD vytáhnout :( ale co, i tak je to docela slušny :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

ve středu jedem pro deltu 2,0T a to už je jinej fičák :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak sem si vzpoměl na to zrychlení 80-120km/h na 4kvalt a bylo to za 6,1s. :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak to musím ještě zamakat (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)


PS: držel si se chvilku na 80 a pak jsi šlápnul na plyn
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:tak to musím ještě zamakat (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)


PS: držel si se chvilku na 80 a pak jsi šlápnul na plyn

jo,držel. a v té rychlosti na 4-ku už mám příznivé otáčky- náběh turba je rychlý.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

tak včera dostal Golfík od Ježíška jinou kuželku, sice zatím origo, ale v práci jsem ji hodil do soustruhu a změřil hodinkami, kolik je vlastně vyosená (rozdíl mezi max. a min. je 0,9 mm), označil jsem si maximum a minimum, aby se to pak snadno dalo seřídit na autě.

Jinak jsem tam toho měřil ještě spoustu na celým tom víčku toho čerpadla, ta kuželka by byla dobrá zkrátit ze spodu, jako prostě ji dole trochu zkrátit, tu válcovou podstavu, protože by to pak mělo o 2 mm větší krok, jinak jsem trochu vybral to víčko nad tou membránou, tam se také dají získat asi 2 mm pohybu navíc.
Ještě zkusím sehnat jinou pružinu pod tu membránu, protože s tou původní to nejde seřídit nějak rozumně, aby to přidávalo postupně podle tlaku, protože je moc měkká a došponovat to pak už víc nejde. Ta pružina má stlačená kolem 8 mm, je dobré si vyšroubovat to ladění pod tou pružinou nahoru, ale když se tam hodí ta kuželka, tak mezi dnem kde sedí ta pružina a vrchem kuželky, jak začíná ten závit, to musí mít právě ten rozměr té stlačené pružiny, protože jinak si sednou ty závity té pružiny na sebe a zamezuje to dalšímu pohybu.
Jinak samozřejmě se musí vyhodit ten bílej plastovej kroužek co je pod tou membránou, to dělá taky rozdíl v pohybu asi 2,5 mm.
Možná by nebylo špatné nacpat k té původní pružině ještě jednu, buď pod kuželku do nějakého vybrání, nebo pod membránu do té původní nebo okolo té původní pružiny
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

jo a k čemu jsem při tom všem měření došel (toho měření bylo mnohem více), je závěr, že když by se zvětšil ten celkový pohyb té kuželky a přitvrdila se ta pružina, tak by se možná nemusela tolik upravovat ta kuželka, tedy teoreticky, prakticky se ještě uvidí ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak nevim, já mám pružinu origo a téměř dokoalé! stačilo ji jen trochu vyšroubovat. samozřejmostí je vydělat všechny dorazi (podložky), já upravil i ten horní dekl- uprostřed ubrousil cca 4mm. kužel ti udává množství! - tvrdostí pružiny to jen zhoršíš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo a de to seřídit úplně nádherně. no a druhá věc je, zkrácenou ju nemám a nechodí na doraz, zaství se mě až o ten jezdecObrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“