padající nafta tdi AHF 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OK a len tak zo srandy, čo by to mohlo spôsobovať? Čerpadlo, vstreky, prepady, všetko suché, aj v tom spätnom ventile, čo je gumička, tak bola absolútne v poriadku. Dokonca aj spotreba vychádza super. Fakt nechápem.
mauditt: To si reagoval na môj príspevok? Lebo ja som so štartovaním nikdy problém nemal.
mauditt: To si reagoval na môj príspevok? Lebo ja som so štartovaním nikdy problém nemal.
hm problem s bublinami mam ja ja, zatial meneny palivovy filter + termoventil obidvoje znacka bosch, vycisteny saci kos, vymeneny obidve hadice od filtra az po kolienka, nove spony na filtry a na hadiciach, odvzdusnene, bublinka ostava vzdy rano cca 1cm, bublinky behaju na neutraly aj pri pridani plynu,, starty na druhu otocku cca, uz ma napada len vymenit hadice od filtra do cerpadla, alebo skusim dat priesvitne hadicky a zistim skadial nasava vzduch
zdravim, riesim stale problem s padajucou naftou, vcera som vymenil aj novy palivovy znacky man, vsetky hadicky su nove aj spony, dokonca aj hadicky od filtra k cerpadlu su nove, taktiez termoventil, prevrtal som aj spetny ventil na plavaku, bublinky nejdu ziadne ani pri pridani plynu, po zhasnuti sa vracia od cerpadla asi 1cm bublina, pred filter na privod som namontoval jednosmerny ventil, vymenene aj prepady, cerpadlo nie je od nafty nikde neprepusta, start asi na 3 otocku pri com sa motor zatrasie a vyleti nespalena nafta z vyfuku, dalsi start je uz ok, kompresia vo valcoch je ok, cidlo teploty ok,
moja otazka znie aky ventil mam dat za filter na vracacku?dakujem
81kw ahf
moja otazka znie aky ventil mam dat za filter na vracacku?dakujem
81kw ahf
podle me na vratku nema smysl davat zpetny ventil..pokud mas zpetny ventil na saci hadicce, tak ti nemuze nafta spadnout saci hadickou od filtru do nadrze. Na vratku kdyz das zpetny ventil, tak potrebujes aby byl pruchozi ve smeru do nadrze a musi byt zavreny ve smeru k cerpadlu, coz uz nepotrebujes..
ja uz jsem premyslel koupit normalne dva nejaky elektromagneticky ventily, jeden dat na saci, jeden na vratku a oba by se vzdy otevrely pokud se zapne zapalovani a kdyz se zapalovani vypne tak se zavrou..to by melo uz dokonale vyresit problem s padajici naftou, jenom jsem jeste nevymyslel co by se stalo, kdyby se nahodou ventil na vratce porouchal a zustal zavrenej, nebo by se zavrel pri jizde a cerpadlo by proti nemu porad tlacilo naftu..

ja uz jsem premyslel koupit normalne dva nejaky elektromagneticky ventily, jeden dat na saci, jeden na vratku a oba by se vzdy otevrely pokud se zapne zapalovani a kdyz se zapalovani vypne tak se zavrou..to by melo uz dokonale vyresit problem s padajici naftou, jenom jsem jeste nevymyslel co by se stalo, kdyby se nahodou ventil na vratce porouchal a zustal zavrenej, nebo by se zavrel pri jizde a cerpadlo by proti nemu porad tlacilo naftu..


VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
spetny ventil v nadrzi na kosi som prevrtal a miesto neho som dal pred filter spetny ventil, no aj tak zamyslam sa nad tym ze niektore tdi rotacky od vyroby VOBEC NEMALI V NADRZI NA KOSI SPETNY VENTIL cize to asi na to nema vplyv aj tak, proste ak sa stlpec nafty prerusi tak padne, myslim si ze nafta kludne moze padnut od cerpadla k filtru vratkou, je to mozne?neviem prist na riesenie pretoze pokial mam spetny ventil pred filtrom na privode tak tade nafta s filtra nemoze spadnut, uz jedine len cez vratku
misope, podle me to mozne je, ja mam taky pred filtrem jeste zpetny ventil na saci hadicce a nafta mi pada, takze jedina moznost je ze pada vratkou..bohuzel na vratku nejde zadny zpetny ventil nainstalovat tak aby fungoval jak potrebujeme.. Ja jsem s timto uz dost laboroval a zjistil jsem, ze kdyz pripojim cerpadlo primo na kanistr s naftou pomoci pruhlednych hadicek, tak mi z cerpadla jdou vratkou bubliny, ikdyz do cerpadla jde nafta bez bublin. Cerpadlo pritom je naprosto suche a nafta nikde neunika, tak nevim kde se tam ten vzduch bere. V realu jdou tyto bubliny samozdrejme do filtru, odkud je cerpadlo znovu saje..Schvalne tento pokus taky vyzkousej a uvidis. A v dusledku toho mi nejspis pada nafta tou vratkou, protoze pres cerpadlo si to nekudy prisava vzduch...mrkni jeste do tohoto tematu kde pisu neco o tech bublinach z cerpadla: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=101449
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Jestli máš čerpadlo napojeno přímo na kanistr a po pěti minutách chodu motoru jdou vracečkou stále bubliny, tak máš problém s těsností sací části čerpadla. Pokud jsi si jistý, že hadička na vstupní trubičce do čerpadla a vstupní trubička dobře těsní, tak už to může přisávat vzduch pouze přes přední víčko nastavovacího válečku vstřikování /to víčko připevněné dvěma šrouby uprostřed spodní části čerpadla/. Na tu modrou šipku neber zřetel, ta označuje ventil N108.


Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip