padající nafta tdi AHF 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

OK a len tak zo srandy, čo by to mohlo spôsobovať? Čerpadlo, vstreky, prepady, všetko suché, aj v tom spätnom ventile, čo je gumička, tak bola absolútne v poriadku. Dokonca aj spotreba vychádza super. Fakt nechápem.
mauditt: To si reagoval na môj príspevok? Lebo ja som so štartovaním nikdy problém nemal.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Miloss nie na tvoj prispevok som reagoval. Jaro1 aky mas typ auta a motora?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

hm problem s bublinami mam ja ja, zatial meneny palivovy filter + termoventil obidvoje znacka bosch, vycisteny saci kos, vymeneny obidve hadice od filtra az po kolienka, nove spony na filtry a na hadiciach, odvzdusnene, bublinka ostava vzdy rano cca 1cm, bublinky behaju na neutraly aj pri pridani plynu,, starty na druhu otocku cca, uz ma napada len vymenit hadice od filtra do cerpadla, alebo skusim dat priesvitne hadicky a zistim skadial nasava vzduch
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

presiel som cely topic a mam otazku aky ventil mam dat na vracacku?na privod som dal jednosmerny, ale neviem aky na vracacku?tiez jednosmerny?smer prudenia nafty smerom od filtra k saciemu kosu?dakujem
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

mauditt píše:Miloss nie na tvoj prispevok som reagoval. Jaro1 aky mas typ auta a motora?
golfIv-1,9TDI-66KW,r.v.2000....uz je to vyriesene....ten termoventil bol nejaky zmetok..nemecka vyroba.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Jaro1 akú funciu má ten termoventil ? Napíšeš kde sa bližšie nachádza? Pripojíš nejaké foto?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

zdravim, riesim stale problem s padajucou naftou, vcera som vymenil aj novy palivovy znacky man, vsetky hadicky su nove aj spony, dokonca aj hadicky od filtra k cerpadlu su nove, taktiez termoventil, prevrtal som aj spetny ventil na plavaku, bublinky nejdu ziadne ani pri pridani plynu, po zhasnuti sa vracia od cerpadla asi 1cm bublina, pred filter na privod som namontoval jednosmerny ventil, vymenene aj prepady, cerpadlo nie je od nafty nikde neprepusta, start asi na 3 otocku pri com sa motor zatrasie a vyleti nespalena nafta z vyfuku, dalsi start je uz ok, kompresia vo valcoch je ok, cidlo teploty ok,

moja otazka znie aky ventil mam dat za filter na vracacku?dakujem

81kw ahf
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

podle me na vratku nema smysl davat zpetny ventil..pokud mas zpetny ventil na saci hadicce, tak ti nemuze nafta spadnout saci hadickou od filtru do nadrze. Na vratku kdyz das zpetny ventil, tak potrebujes aby byl pruchozi ve smeru do nadrze a musi byt zavreny ve smeru k cerpadlu, coz uz nepotrebujes..
ja uz jsem premyslel koupit normalne dva nejaky elektromagneticky ventily, jeden dat na saci, jeden na vratku a oba by se vzdy otevrely pokud se zapne zapalovani a kdyz se zapalovani vypne tak se zavrou..to by melo uz dokonale vyresit problem s padajici naftou, jenom jsem jeste nevymyslel co by se stalo, kdyby se nahodou ventil na vratce porouchal a zustal zavrenej, nebo by se zavrel pri jizde a cerpadlo by proti nemu porad tlacilo naftu.. :? :-D
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

spetny ventil v nadrzi na kosi som prevrtal a miesto neho som dal pred filter spetny ventil, no aj tak zamyslam sa nad tym ze niektore tdi rotacky od vyroby VOBEC NEMALI V NADRZI NA KOSI SPETNY VENTIL cize to asi na to nema vplyv aj tak, proste ak sa stlpec nafty prerusi tak padne, myslim si ze nafta kludne moze padnut od cerpadla k filtru vratkou, je to mozne?neviem prist na riesenie pretoze pokial mam spetny ventil pred filtrom na privode tak tade nafta s filtra nemoze spadnut, uz jedine len cez vratku
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

misope, podle me to mozne je, ja mam taky pred filtrem jeste zpetny ventil na saci hadicce a nafta mi pada, takze jedina moznost je ze pada vratkou..bohuzel na vratku nejde zadny zpetny ventil nainstalovat tak aby fungoval jak potrebujeme.. Ja jsem s timto uz dost laboroval a zjistil jsem, ze kdyz pripojim cerpadlo primo na kanistr s naftou pomoci pruhlednych hadicek, tak mi z cerpadla jdou vratkou bubliny, ikdyz do cerpadla jde nafta bez bublin. Cerpadlo pritom je naprosto suche a nafta nikde neunika, tak nevim kde se tam ten vzduch bere. V realu jdou tyto bubliny samozdrejme do filtru, odkud je cerpadlo znovu saje..Schvalne tento pokus taky vyzkousej a uvidis. A v dusledku toho mi nejspis pada nafta tou vratkou, protoze pres cerpadlo si to nekudy prisava vzduch...mrkni jeste do tohoto tematu kde pisu neco o tech bublinach z cerpadla: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=101449
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Jestli máš čerpadlo napojeno přímo na kanistr a po pěti minutách chodu motoru jdou vracečkou stále bubliny, tak máš problém s těsností sací části čerpadla. Pokud jsi si jistý, že hadička na vstupní trubičce do čerpadla a vstupní trubička dobře těsní, tak už to může přisávat vzduch pouze přes přední víčko nastavovacího válečku vstřikování /to víčko připevněné dvěma šrouby uprostřed spodní části čerpadla/. Na tu modrou šipku neber zřetel, ta označuje ventil N108.
Obrázek
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

muzu si dovolit to tesneni vymenit sam doma? nevyskace na me neco? toto cerpadlo jsem nikdy rozdelane nemel, takze s tim nemam zkusenost..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

nepomoze zmena palivaku za filter pre g2?tym vlastne nepouzivas vracacku do filtra , do cerpadla by som moc nespekuloval a nehal to radsej na cerpadlara
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

ten filtr z G2 podle me nepomuze, bubliny se sice znovu nedostanou do cerpadla, ale cerpadlo si stejne nekde bude prisavat a kdyz zastavim tak ta nafta spadne..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

co treba vlastne v cerpadle vymenit?je tam nejaky ventil?tesnenia?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“