Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

nejrychlejsi topeni mel trabant, akorat to melo jeden nedostatek, ze jak to uz netesnilo, tak veskerej smrad z motoru ti foukal rovnou do ksichtu, ale jinak skoro climatronic - v lete horko, v zime zima (LOL) (LOL) (LOL)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ten topil jen když byl plný plyn, takže naložit a neslevit a dalo se jet. Jakmile se ubralo, nahrnul se tam studený vzduch.. a to mluvím o posledním provedení de luxe... :)
nepropadat panice...
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Topenie na 2 stupen a za 5 km som uz mal asi 80C :)
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

jericho-3 píše:Ten topil jen když byl plný plyn, takže naložit a neslevit a dalo se jet. Jakmile se ubralo, nahrnul se tam studený vzduch.. a to mluvím o posledním provedení de luxe... :)

Trabant = TDI :)

Mám provedení bez příhřevu. Ta mrcha se neohřeje ani po 40km. Teplota leze nahoru jen při jízdě do kopce. S kopce sundáš nohu z plynu a jsi tam kde jsi byl. :)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Rád bych upozornil, že 90°C na budíků znamená zhruba 65°C v realitě, tak bych zas tak nejuchal jako třeba ADKO13, kterej tam měl zhruba 55 - 60 za těch 5 km :)
Ale jinak to tak nějak odpovídá, no. Těch 10 km k ohřátí na provozní teplotu. Každopádně když bydlíte prakticky vedle dálnice, tak je to dost nedostačující ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:30

Příspěvek od Milosss »

Preto som písal o budíkových 90. Tam by malo byť reálnych 75, nie 65.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Máš pravdu, jsem se upsal :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5023
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkrátka,v těchto teplotách beranici a rukavice.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Nebo bufík ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5023
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale na 10km nedobiješ baterku.Žhavky fungují velmi podobně ale aku jde do kopru.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, já mám teda 100 Ah baterku, uznávám, ale topím prakticky vždy. Ať už před jízdou nebo po nastartování, a jedu třeba jen do města 4 km, tam to chcípnu na hodinu, dvě a cesta zpátky to samý. Problém jsem neměl.
Známej tam má 72 Ah a topí zhruba stejně jako já.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Moje poznatky jsou, že na mým GOLFU IV AGR to topí teď celkem bídně,je to daný tím že jezdím 20km do práce a z toho pul cesty z kopce bez plynu většinou, protože bydlím "NA KOPCI" a do Prostějova to mám z kopce v podstatě :D!Takže 90°C nemám ani po půl hodině jízdy teď v -10°C!Proto mám webasto!

Táta na svím TDI PD GOLF IV AXR tak to se nazahřívá skoro vůbec na samé trase!Termostaty všude nový a OK!Proto máme webasta oba dva :D
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Dneska jsem jel trasu asi 40km při teplotě okolo nuly a 90 na budíkách jsem měl až po 15-17km při zapnutým topení 22st 3.stupeň (skoro na minimum). A to mám mezi chladičem klimy a vody lino, aby do motoru moc nefoukalo. Mám tam sice 3 žhavky na ohřívání vody. Ale jsou mi skoro naprd, pač strašně žerou altík a spotřeba je o litr větší. Už aby bylo jaro a teploty nad 10st.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čoveče dobrá 11 ampér bere jedna žhavka, to máš krát tři je 3O A 4OOW

na to spotřebuješ litr nafty a motor má výkon 66 kW

na to je potřeba tak iOO litrů nafty ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Co jsem měřil, tak žerou po sepnutí asi 25A jedna svíčka. Do minuty se to ustálí na 15A. Mám teď aktivní je dvě, pač altíku se to nelíbí. Asi mrknu po jiných svíčkách.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“