Stránka 101 z 132

Napsal: 18 led 2017, 20:56
od A6TDI
Mě osobně se zdá ta ojnice taková podviživená .... Hezký selfíčko Ladas v tom oleji . Konečně vidíme legendu ... Olejomalba :D

Napsal: 18 led 2017, 20:57
od Kubi
Stalo sa to niekedy na BXE rv. 2006? To by mohlo byť v pohode nie?

Napsal: 18 led 2017, 21:04
od Ladas
Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné :D

Napsal: 18 led 2017, 21:06
od A6TDI
Jo , jasně, bokem ven :roll:

Napsal: 18 led 2017, 21:33
od Kubi
Hneď sa budem cítiť na cestách kľudnejšie :) Myslel som že s 2006 som v pohode

Napsal: 19 led 2017, 06:34
od Tomas6
Asi když si tu o tom písem tak z toho vyznívá že jsou to vyloženě špatné motory,kolik už jich vyletělo blokem ale na druhou stranu toto je první BXE co řeším. Znám a servisuju jich tak z 10.Všechny kromě jednoho najeto od 250 tis po 500tis.To jedno má přes 500...Na některých se.dávala vačka, protože záslepky, ale jinak nic.Řekl bych že hodně podpoří podtáčení.Trochu víc namáhání a je vymalováno. Tady tento klučina s tím jezdí za 6l.Je to 4x4.To nemám já s dvoukolkou.

Napsal: 19 led 2017, 06:47
od 13055K4
Jen takovej dotazek, tyka se tenhle Problem se salama vylozene jen motoru BXE?

Premyslim o koupi Fabie II 1.9TDi 77kW, kod motoru tusim BLS/BSW, tak jen jestli odchazeji taky, nebo ne...

Nebo maji nejaky jiny spek? Budu ji urcite kupovat v Nemecku, ale to zu taky neni zaruka niceho :(

Napsal: 19 led 2017, 07:30
od borelli
Na BLS to občas lítá taky ;) ale co se neseklo, to se dá vyměnit za celkem rozumný peníz.

Napsal: 19 led 2017, 08:14
od 13055K4
tak stejne na tom budu hned po koupi menit rozvody, tak to uz neni az takovej problem rozhodit i spodek.

Musi se u vymeny sal sundavat i hlava?

ptam se jen kvuli odhadu ceny. sam to rozhodne delat nebudu.

nebo kdyby mohl nekdo hodit pribliznou canu, na Kolik to tak prijde.

Napsal: 19 led 2017, 10:06
od cacinek
Material na spodek cca 4000 vsechno origo, vana dolu, olejovy cerpadlo dolu a hura na to.

Napsal: 19 led 2017, 19:06
od jericho-3
Hlava samozřejmě dolů nemusí, jen vana.

Napsal: 19 led 2017, 19:39
od Tomas6
Čerpadlo taky ne. Nebo já ho nikdy nesundával.

Napsal: 19 led 2017, 22:19
od dany01
Ladas píše:Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné :D
Možno to tu niekde je, ale
- čo sa týka tých ojnic , sused čo je snáď cely pracovný život v škodovke (ešte rok a je v dôchodku) mi pred rokmi , keď som kúpil O II povedal ze tie ojnice sú nekvalitne ( ak sa dobre pamätám , niečo s praskanim)- pochybenie dodávateľa. koncern to oficiálne nepriznal , ale v servisoch to vedeli - teda asi určití ľudia...
Mne vtedy povedal ze je dobre ze mám BJB - tak snáď to tak aj vydrží , ma už 290 tis. km
V robote mi tiež na jednom BXE vyletela von - nemusela , ale kolega blbec s tým ešte šiel aj keď už búchal motor... Ďalej už nebolo pomocí.
Vyzera to tak ze asi budem O I AHF držať pri živote čo najdlhšie - dám aj tie podbehy asi vymeniť ....

Napsal: 19 led 2017, 23:59
od UchoTD
Bls je obdoba bxe lenze ma dpf,takze tiez par ojnic uz kychlo

Napsal: 20 led 2017, 10:25
od A6TDI
Ladas píše:Všechno je tam poddimenzovaný ani písty nemaj chladící kanál pro olej jak býval ojnice jsou slabé a klika tak o 1/3 lehčí než třeba v ATD a co je v oleji je věčné :D
Aji ten materiál se mi zdá šitskej ..