Stránka 103 z 132

Napsal: 18 úno 2017, 14:30
od šulda
Pavel1974 píše:Samozřejmě značka TH, ale jak jsem z diskuse na téma nekvalitních šál vyrozumněl, tak vyrobené v Číně :D
TH je Japonská firma, mimochodem působící i v ČR. Není podstatný kde to bylo vyrobený ale jak. I v Číně se vyrábí kvalitně pro firmy z celýho světa, i když kvalita jde všeobecně do kopru. Pokud Číňanovi zaplatíš hrstí rejže, tak čekej odpovídající kvalitu. O těch TH šálách se nedá říct že jsou nekvalitní, ale jsou vyrobený po vzoru eko co se materiálu týká. Ale bohužel, jistota není ani s KolbenSchmidth.
Obrázek

Napsal: 18 úno 2017, 17:27
od jericho-3
A důvod, proč právě hlavně BX má tyhle problémy? Nehledě na to, že šrouby při přetažení se natáhnou, a při nedotažení ojnice začne klepat./ samozřejmě u správných šroubů/.Vinu na těchto různých problémech mají novodobí inovátoři za rýsovacími prkny. Pořád koumají nad tím, jak to co funguje min. století , např. uložení ojničních šál zámkem vylepšit..Tohle co se děje tady, dřívější motory neznaly.. Ale jelikož je to normální, tak proč se vlastně vzrušovat, že? Mimochodem, je to krásně vidět na statistice poruchovosti koncernu, hlavně motorů. Koncern je daleko za firmami, kterými mnozí opovrhují ... :)

Napsal: 18 úno 2017, 19:15
od Ladas
no a pak ti řeknou že to je nafouknutá bublina (rofl)

Napsal: 19 úno 2017, 12:26
od jericho-3
Mě tady mate to, že motor od nova najede třeba i 200 000km a NAJEDNOU se utrhne ojnice, rozšmelcuje vše okolo a je to hlavně u jednoho typu motoru. Vadné šrouby? Ano, dejme tomu, ale proč neodešly během záruky, kdy má motor největší kompresi a ojnice je nejvíce zatížená? Pokud by byly překaleny, nebo přetaženy , těžko bude únavový lom čekat tak dlouho, snad změna nenastane až po mnohaletém působení tepla. a zrovna u TDi , kde je uvnitř vlastně "pořád zima"? Anebo kdyby byl malý moment utažení, proč ne dřív? Samozřejmě možné to je, ale dokud se prasklý šroub nepodrobí analýze, tak se nic nezjistí. A ostuda koncernu je, že je to přece NORMÁLNÍ a nic se s tím nedělá..A mám zato, že koncern je za zenitem, průser na průser a je to vidět iv bazarech...Škoda, že naši manageři ve škodovce nenabídli koncernovým šéfům, že si vytvoříme pořádný diesel u nás, naši mladí by to možná dokázali , anebo jít cestou kooperace a do našich škodovek montovat např. Fiata 2.0 Multijet, kterého když namontovaly do Fiatu Freemont /brácha Dodge Journey/ místo 2.0 CRD, což je zakletý 2.0 TDI-PD 16V, 103 KW, tak PROBLÉMY S DIESELY v tomto modelu sestoupily takřka k nule.. :)
P.S. ale samozřejmě jsou to vše jen úvahy a ne odborné debaty, aspoň z mé strany.. :)

Napsal: 19 úno 2017, 19:04
od MirekX
Teď jsem pro jistotu udělal AXR po 240 tis a vypadalo to dobře, ty vrchní šály trošku ošoupané do mědi. Dával jsem kolbenschmidt ale podle těch obrázků, kde jsou vydrolené šály mě to přijde, jakoby byly použity nahoru spodní šálky. Jakoby byly všechny stejné, protože ty vrchní budou asi jinak dělané nebo se pletu? Alespoň na těch co jsem vyndal a co jsem tam dával to tak bylo

Napsal: 19 úno 2017, 19:59
od NOVON
Nerikalo se,ze 1.9 PD 77kw je lepsi motor nez 2.0? Vsude to pisou,ale moc mi to teda neprijde,jak to tak tady ctu,dyt ty najezdy km jsou smesne a uz praskaji ojnice..To uz fakt neumeji od preskoku z rotacek na PD udelat MOTOR ??

Napsal: 19 úno 2017, 20:01
od Ladas
ty první PD ještě šli zlom je až od 2005 ;)

Napsal: 19 úno 2017, 20:15
od NOVON
Ladas píše:ty první PD ještě šli zlom je až od 2005 ;)
Ou..dobre vedet,diky :-)

Napsal: 19 úno 2017, 20:28
od Tomas6
Je to zvláštní.Některé bxe co znám mají najeto i přes půl mega a stále jezdí.A jiné při 200 ruplo. Mezi autama rozdíl tak půl roku.ale taky bych to možná přisuzoval stylu jízdy.Protože co jsem viděl nebo slyšel že je ojnice na kusy tak to byl vždycky nějaký kolenovrt co jezdil 50 i na pětku. Takže trochu podtočit a omrdaný materiál na ojnici nebo šroubu a je vymalováno.

Napsal: 19 úno 2017, 21:17
od Tomas.cz
MirekX píše:Teď jsem pro jistotu udělal AXR po 240 tis a vypadalo to dobře, ty vrchní šály trošku ošoupané do mědi. Dával jsem kolbenschmidt ale podle těch obrázků, kde jsou vydrolené šály mě to přijde, jakoby byly použity nahoru spodní šálky. Jakoby byly všechny stejné, protože ty vrchní budou asi jinak dělané nebo se pletu? Alespoň na těch co jsem vyndal a co jsem tam dával to tak bylo
AXR má už lámané ojnice nebo ještě se zámkem?

Napsal: 19 úno 2017, 21:26
od UchoTD
tomas6:ide hlavne o vyrobcu ložísk,preto su také a,také BXE

Napsal: 19 úno 2017, 21:35
od MirekX
Tomas.cz píše:
MirekX píše:Teď jsem pro jistotu udělal AXR po 240 tis a vypadalo to dobře, ty vrchní šály trošku ošoupané do mědi. Dával jsem kolbenschmidt ale podle těch obrázků, kde jsou vydrolené šály mě to přijde, jakoby byly použity nahoru spodní šálky. Jakoby byly všechny stejné, protože ty vrchní budou asi jinak dělané nebo se pletu? Alespoň na těch co jsem vyndal a co jsem tam dával to tak bylo
AXR má už lámané ojnice nebo ještě se zámkem?
lámané

Napsal: 19 úno 2017, 22:10
od turbo kamna power
Tomas.cz píše: AXR má už lámané ojnice nebo ještě se zámkem?
já mám pocit, že všechny PD mají lámané

Napsal: 20 úno 2017, 06:23
od Tomas6
UchoTD píše:tomas6:ide hlavne o vyrobcu ložísk,preto su také a,také BXE
Taky.Ale co jsem dělal naposled padlou OII tak šály kolben a naprosto v pořádku.A roztržená ojnice

Napsal: 09 bře 2017, 21:14
od zohedkom
Ahoj, loziska a sroby vymene, boli tam Kolb. H a J.

kod motora BXE naj. 285000km r.v. 11/2008
Obrázek