Krbas píše:asi tak něják ...nevim co seš zač ale taky to jde říct normálně ! Výkon bych chtěl co nejvíc ..ale zase tak abych po tejdnu neodkurvil motor a nejakou dobu to jeste jezdilo. A nikde sem si nevšiml na těch tvejch 103 stranách že by tam řešily to jak upravit turbo jestli vyměnit bo tak. Jestli to tam je dobrý já to nenašel.
Tak aspoň napiš co máš za turbo,,na trojku se dávalo vícero tipů..pokud máš rok auta do 94",tak bys měl mít KKK K14 a na něm se dá udělat pár koníků..půjde to dobře od spodu a cca 100PS+ bys měl mít bez kouře..jde taky o to,jak moc se v tom chceš hrabat..pokud chceš dát VNT turbo,tak se stím budeš asi dost trápit než to sladíš,aby to fugovalo aspoň dobře..A jestli ti nevadí línější spodek,tak jdi cestou KKK K24-je to obtok z G2,ale s přehledem na něm uděláš cca +-130PS..pak zas budeš muset řešit spojku a brzdy..a až pořešíš turbo,tak to chce průchozí výfuk nejlíp s vnitřním průměrem 55mm,potom buď sport filtr "hříbek",nebo upravit fiterbox,přidat naftu,vybrousit tyčinku v komínku a podložit pružinu,přidat na předvstřiku,a pak to tak nějak celkově doladit..můžeš dát i větší trisky z G2 59kW..jedna nová stojí cca 500KČ..
Snad ti to stačí..trochu se rozepiš o motoru..pokud máš EGR ventil,tak máš to nejmenší turbo-s tím nic nevymyslíš..podle mě je nejjednoduší tam dát K24..jede to stím pekelně a bez kouře až do červených otáček..pak ale nastává problém s chlazením,,motor TD se začne dost přehřívat..a spotřeba ti při dobrém sladění zůstane takřka stejná,možná i menší..
A ještě mě napadlo,že můžeš dát i větší rozdělovací hlavu čerpadla,nejlíp s kombinací s většíma triskama..
