Stránka 103 z 119

Napsal: 04 zář 2011, 15:36
od RudisTDic
jarda5 píše:ahoj chlapy chtel bych se zeptat jestli by nekdo neporadil se sestelovanim nafty a turba,budu tam davat ic a chtel bych pridat na nafte a turbu,predem diky
Teda sorry,ale tohle už není normální!! Máš tady přes 100 stránej jak to upravit,,pár odkazů zpět máš dokonce výtažek toho nejdůležitějšího a ty se zeptáš JAK?? Nebuď línej,pročti si to aspoň zhruba,vyzkoušej to a když ti to nebude fungovat,tak se ptej..já jsem nebyl línej a pročetl jsem si stránku po stránce a upravil jsem si bývalé vento bez nějakého dotazu co a jak udělat..vše je tady podrobně popsáno.. ;)


STRANA 101,ČTVRTÝ PŘÍSPĚVEK OD SPODU..NADPIS "VENTO 1.9 TD" ..MÁŠ TAM U TOHO I OBRÁZKY

Napsal: 08 zář 2011, 12:59
od sumi
Zdravim ladice TDček a chtel bych vedet neco ohledne cerpadla. Urcite nekdo bude vedet k cemu slouzi ten sroub zajisteny kontramatkou na tusim 14ku klic co je z boku cerpadla u rozvodu. Melo by to byt lazeni regulatoru co jsem vypatral. Ale co se stane,kdyz se ten srou povoli nebo vic zasroubuje?? Predem dik za info.

Napsal: 08 zář 2011, 13:32
od sniper--
Ja teda nevim ale myslim ze po otoceni sroubu vic do cerpadla se rozevrou vic zavazi na regulatoru,tim padem regulator vysune driv tycku na ovladani, tak si myslim ze teoretycky by mel motor lip tocit v tahu ve vysich otackach. jen moje teorie. Nekdo to urcite napise lip (noteeth)

Napsal: 08 zář 2011, 15:36
od tuner
Nic se vic nerozevre, a do zadne tycky tlacit taky nebude protoze tam zadna neni, bude to padat pomalu nebo rychle z otacek, podle toho kam to zasroubujes nebo vysroubujes to je vse.

Napsal: 16 zář 2011, 15:58
od marianna
zdravim vsetkych, mam otazocku a bol by som rad keby mi niekto poskytol odpoved.mam vento 1.9 td a postupne ho upravujem podla rad na tomto fore,vsetko bolo v pohode az kym som nepribrusil obohacovac.od vtedy je plny nafty az nafta stieka von pri zabere cez ten "odvzdusnovak"naboku cerpadla. ak by niekto vedel poradit co s tym budem vdacny

Napsal: 16 zář 2011, 16:37
od tuner
vymenit o krouzek, doma neproveditelny.

Napsal: 16 zář 2011, 17:03
od marianna
dik moc no nepotesil si ma

Napsal: 16 zář 2011, 17:28
od jarda5
ahoj chlapy,tak jsem zjistil ze mam na svim motoru TD nejspis hlavu z felicie nebo neceho podobeho,chce se zeptat jestli je v tom nejaky problem?

Napsal: 30 zář 2011, 16:13
od Krbas
Zdravím, mam Golfa 3 1,9 TD 55kw a chtěl sem si upravit motor ..ale když už sem všechno vykoumal ..tak přemejšlim jak upravit turbo ...tak se chci zeptat jestli je lepší upravit stávající nebo dát jiné vnitřnosti nebo úplně jiné turbo...?? Vím že někdo napíše že už to tady je ale já to nikde nenašel. Díky za odpovědi a rady. :) :)

Napsal: 30 zář 2011, 17:35
od RudisTDic
Krbas píše:Zdravím, mam Golfa 3 1,9 TD 55kw a chtěl sem si upravit motor ..ale když už sem všechno vykoumal ..tak přemejšlim jak upravit turbo ...tak se chci zeptat jestli je lepší upravit stávající nebo dát jiné vnitřnosti nebo úplně jiné turbo...?? Vím že někdo napíše že už to tady je ale já to nikde nenašel. Díky za odpovědi a rady. :) :)
Tak ty si dobrej.. a těch 103 stran je asi o čem?? O vaření brambor ne? Asi by bylo dobrý napsat,jaký bys chtěl cca výkon atd.. ono "upravit motor" je širokej pojem..

Napsal: 30 zář 2011, 18:08
od Ferenzzo
rudis nebuď prosimtě tak ostrej

Napsal: 30 zář 2011, 19:33
od Krbas
asi tak něják ...nevim co seš zač ale taky to jde říct normálně ! Výkon bych chtěl co nejvíc ..ale zase tak abych po tejdnu neodkurvil motor a nejakou dobu to jeste jezdilo. A nikde sem si nevšiml na těch tvejch 103 stranách že by tam řešily to jak upravit turbo jestli vyměnit bo tak. Jestli to tam je dobrý já to nenašel.

Napsal: 01 říj 2011, 08:59
od RudisTDic
Krbas píše:asi tak něják ...nevim co seš zač ale taky to jde říct normálně ! Výkon bych chtěl co nejvíc ..ale zase tak abych po tejdnu neodkurvil motor a nejakou dobu to jeste jezdilo. A nikde sem si nevšiml na těch tvejch 103 stranách že by tam řešily to jak upravit turbo jestli vyměnit bo tak. Jestli to tam je dobrý já to nenašel.
Tak aspoň napiš co máš za turbo,,na trojku se dávalo vícero tipů..pokud máš rok auta do 94",tak bys měl mít KKK K14 a na něm se dá udělat pár koníků..půjde to dobře od spodu a cca 100PS+ bys měl mít bez kouře..jde taky o to,jak moc se v tom chceš hrabat..pokud chceš dát VNT turbo,tak se stím budeš asi dost trápit než to sladíš,aby to fugovalo aspoň dobře..A jestli ti nevadí línější spodek,tak jdi cestou KKK K24-je to obtok z G2,ale s přehledem na něm uděláš cca +-130PS..pak zas budeš muset řešit spojku a brzdy..a až pořešíš turbo,tak to chce průchozí výfuk nejlíp s vnitřním průměrem 55mm,potom buď sport filtr "hříbek",nebo upravit fiterbox,přidat naftu,vybrousit tyčinku v komínku a podložit pružinu,přidat na předvstřiku,a pak to tak nějak celkově doladit..můžeš dát i větší trisky z G2 59kW..jedna nová stojí cca 500KČ..

Snad ti to stačí..trochu se rozepiš o motoru..pokud máš EGR ventil,tak máš to nejmenší turbo-s tím nic nevymyslíš..podle mě je nejjednoduší tam dát K24..jede to stím pekelně a bez kouře až do červených otáček..pak ale nastává problém s chlazením,,motor TD se začne dost přehřívat..a spotřeba ti při dobrém sladění zůstane takřka stejná,možná i menší..

A ještě mě napadlo,že můžeš dát i větší rozdělovací hlavu čerpadla,nejlíp s kombinací s většíma triskama.. ;)

rozdil?

Napsal: 01 říj 2011, 16:01
od jarda5
chlapy jakej je rozdil mezi tryskama z 1.9td 55kw a mezi tema 59kw z G2?diky moc

Re: rozdil?

Napsal: 01 říj 2011, 16:10
od Tom89
jarda5 píše:chlapy jakej je rozdil mezi tryskama z 1.9td 55kw a mezi tema 59kw z G2?diky moc
sou větší. 1.9 td má koncové číslo vstřiku 308 1.6 td 51 kw má 273 a 59 kw má 274