jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Re: rozdil?

Příspěvek od RudisTDic »

jarda5 píše:chlapy jakej je rozdil mezi tryskama z 1.9td 55kw a mezi tema 59kw z G2?diky moc
No jsou trošku větší..takže dostaneš do válce víc nafty..
Octavia II RS
jarda5
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 zář 2011, 14:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda5 »

ja mam jeste turbo k14 tusim ze by nemelo mit naklapeci lopatky a neni rizeno nijak podtlakem jem je tam na ty plechovce sroub na imbus zajistenej matkou,jaky se s tim daji delat divy a popripade jak moc je s tim da otacet(vytacet ci naopak)?dekuju
jarda5
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 zář 2011, 14:12
Odpovědi: 0

trysky

Příspěvek od jarda5 »

a jdou tam dat jeste nejake vetsi trysky?
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Prvně než budete přidávat na turbu tak si sežente intercooler.Pak mužete přidavat na turbu,ale víc jak 1.5 b bych nešel.Trysky tam dát můžete třeba z G2 274.
Krbas
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 zář 2011, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krbas »

RudisTDic píše:
Krbas píše:asi tak něják ...nevim co seš zač ale taky to jde říct normálně ! Výkon bych chtěl co nejvíc ..ale zase tak abych po tejdnu neodkurvil motor a nejakou dobu to jeste jezdilo. A nikde sem si nevšiml na těch tvejch 103 stranách že by tam řešily to jak upravit turbo jestli vyměnit bo tak. Jestli to tam je dobrý já to nenašel.
Tak aspoň napiš co máš za turbo,,na trojku se dávalo vícero tipů..pokud máš rok auta do 94",tak bys měl mít KKK K14 a na něm se dá udělat pár koníků..půjde to dobře od spodu a cca 100PS+ bys měl mít bez kouře..jde taky o to,jak moc se v tom chceš hrabat..pokud chceš dát VNT turbo,tak se stím budeš asi dost trápit než to sladíš,aby to fugovalo aspoň dobře..A jestli ti nevadí línější spodek,tak jdi cestou KKK K24-je to obtok z G2,ale s přehledem na něm uděláš cca +-130PS..pak zas budeš muset řešit spojku a brzdy..a až pořešíš turbo,tak to chce průchozí výfuk nejlíp s vnitřním průměrem 55mm,potom buď sport filtr "hříbek",nebo upravit fiterbox,přidat naftu,vybrousit tyčinku v komínku a podložit pružinu,přidat na předvstřiku,a pak to tak nějak celkově doladit..můžeš dát i větší trisky z G2 59kW..jedna nová stojí cca 500KČ..

Snad ti to stačí..trochu se rozepiš o motoru..pokud máš EGR ventil,tak máš to nejmenší turbo-s tím nic nevymyslíš..podle mě je nejjednoduší tam dát K24..jede to stím pekelně a bez kouře až do červených otáček..pak ale nastává problém s chlazením,,motor TD se začne dost přehřívat..a spotřeba ti při dobrém sladění zůstane takřka stejná,možná i menší..

A ještě mě napadlo,že můžeš dát i větší rozdělovací hlavu čerpadla,nejlíp s kombinací s většíma triskama.. ;)
Trojka je výroba 93, já právě nevim kterou variantu zvolit rád bych chtěl co největší výkon ..aby to nežralo zase o x litrů více a aby ten motor vydržel ještě nějákou dobu jezdit. A dcla se bojim toho přehřívání. Co je podle tebe nejlepší varianta úpravy toho turba ?
Krbas
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 zář 2011, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krbas »

Motor má totiž najeto nějákejch 70 000km ..tak kdyby ty úpravy něják poškozovali hodně motor tak bych radši sehnal někde jinej a ten upravil ..?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Krbas píše:Motor má totiž najeto nějákejch 70 000km ..tak kdyby ty úpravy něják poškozovali hodně motor tak bych radši sehnal někde jinej a ten upravil ..?
Takže máš turbo K14..nechal bych ho tam..udělal bych průchozí výfuk-středovej tlumič zachovat..domontovat IC-aspoň origo z tdi..poupravit ten přidavač a doladit..nic víc bych s tím nedělal..zachováš životnost motoru i spotřebu při normální jízdě-možná by i klesla..výkon bys měl cca 90-100HP..a věř,že rozdíl bys poznal zaručeně..kámošovi jsem poladil td ve ventu-lehce!! a já měl sérii octavii 90hp a na rozjezd i do kopce mi s přehledem ujel..A vůbec mu to nekouřilo.. Pokud bys chtěl víc koní,tak by to bylo dost na úkor motoru a s přehříváním a hlavně víc práce.. Rozhodnutí je na tobě..

Někde na youtube je upravená 1.6TD na výkon 170HP !! ale to už stojí nějaký peníze..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Octavia II RS
Krbas
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 zář 2011, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krbas »

A turbo mam nechat tak jak je ..nebo ho trochu upravit...kamarád totiž měl dřív stejnej motor a říkal že přidal naftu na čerpadle a potom neim jestli to řeknu zprávně udělal "by pas" nic takovýho dělat nemam ? Jen doladit čerpadlo udelat pruchozi vyfuk a IC ...tot vse ..? Ono kdybych turbo upravil aby dávalo větší tlak tak by to taky nemuselo bejt na škodu..?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Krbas píše:A turbo mam nechat tak jak je ..nebo ho trochu upravit...kamarád totiž měl dřív stejnej motor a říkal že přidal naftu na čerpadle a potom neim jestli to řeknu zprávně udělal "by pas" nic takovýho dělat nemam ? Jen doladit čerpadlo udelat pruchozi vyfuk a IC ...tot vse ..? Ono kdybych turbo upravil aby dávalo větší tlak tak by to taky nemuselo bejt na škodu..?
No to že zvedneš tlak na turbu-to beru jako samozřejmost,,ono jen na naftu to nepojede..jinak bypass je na turbu normálně-to je ten železnej sráč s tím šroubem..na něm povolíš tu matku a imbusem zašroubuješ ten šroub..ale tlak budeš mít taky podle toho,jak moc to nakrmíš naftou..když přidáš málo,tak o moc se tlak nezvedne..to je to jak říkám..udělat veškeré úpravy a pak to doladit!!to je na tom to nejhorší,když to chceš mít perfektní,tzn. aby to jelo,nežralo,startovalo a drželo volnoběh jak má..
Octavia II RS
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

cus..kdyby jsi mel zajem mam turbo VNT 15 mam dojem teda..je to z origo 81kw ja tam mam gt1749va kvuli vetsimu potencialu..turbo je zcela v poradku..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
Krbas
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 zář 2011, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krbas »

takze udelat vyfuk k tomu IC a doladit cerpadlo a tlak na turbu ...? Jinak kolik mam dát průměr trubky na výfuk a mam tam nechat jen středovej tlumič nebo žádnej ?? A určitě už jsi to u TD dělal o kolik otáček cca ..bych měl udělat jak na turbu tak na čerpadle ??
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

prumer vyfuku 55mm bude nej..a o kolik otacek je twzke rict..nejlepsi je je ladit,vyzkouset,ladit,vyzkouset..podle toho jak to pojede a jak to bude kourit..nechci te odrazovat ale udelat IC nebu nic jednoducheho..hlavne je to celkem financne narocny pokupovat hadice,vedeni atd..
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
mmozga
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 28 čer 2009, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od mmozga »

a vyfuk-nejlepe cely otevreny a v nerezu..pokud to dovoli finance :-)
Seat Toledo 1.9TDi 81kw ERG off PP764 GT1749VA chip - POWERED BY TDI + extreme music
Krbas
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 zář 2011, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Krbas »

toho IC bych se nebál vim o někom kdo mi s tim pomůže ...a co se týče toho kouření ...mělo by to kouřit nebo spíš nemělo ?? No kouknu za kolik seženu nerez trubka 55mm a uvidí se :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“