Stránka 105 z 132

Napsal: 14 bře 2017, 19:59
od Stenly92
cvaka to vic pri zahratem oleji, kdyz nastartuju studenej motor tak skoro nic neslysim

Napsal: 15 bře 2017, 17:15
od sCitem
Asi záleží co máš za olej, mě tohle cvakání motor dělal když jsem stál v koloně a jezdil jsem na Castrol.

Ještě se zeptám, kontroloval jste někdo ty šály po ujetí nějakých x-tisíc km ?

Napsal: 15 bře 2017, 17:39
od Stenly92
olej liqui moly top tec 4100

v tomto je to mozna lepe slyset https://www.youtube.com/watch?v=D4SH9uhCQe8

Napsal: 15 bře 2017, 19:24
od turbo kamna power
Stenly92 píše:Cau hosi mam BXE 2006 135 tisic km a zacalo v nem nak klepat/cvakat, nejvic je to znat pri prujezdu mezi baraky z kopce bez plynu, zvysuje se podle otacek a pocitoval jsem lehkou ztratou vykonu.Vsichni mi rikali ze to jsou zdvihatka tak pri vymene oleje se vymenili zdvihatka, ktera prej byla nacla ale bohuzel byla nacla i vacka takze se menila taky+gufero a lozisko vacky.bohuzel to klepe furt a vic a vic :-/ bohuzel si myslim ze ojnicni saly budou v tahu i s klikou. jinak olej jsem menil kazdej rok. Prikladam video, snad neco uslysite, protoze je hlavne slyset turbo (zadna policie okolo nejela :D) jeste prej byla vypadla 1 zaslepka mazaciho kanalu na vahdle
https://www.youtube.com/watch?v=FFZOTKmvznU
Přesně takhle cvaká jedna naše služební octa, taky BXE 2006, taky to cvaká hlavně při ohřátým oleji. Začalo to cvakat, když měla najeto cca 180t. km, teď má aktuálně najeto 315t. km a ta svině pořád jede :D neměnilo se na tom motoru nic, mám strach se do něj vůbec podívat, takže dokud jede, neřeším. Turbo je u toho houkačka od novýho a taky drží :D

Napsal: 16 bře 2017, 23:37
od Ardeth
Pánové, vylítla někomu ojnice po tom, co měnil šrouby?

Napsal: 17 bře 2017, 07:58
od šulda
Hledat ti to nebudu ale četl sem od někoho že vyměnil jen šrouby a doplatil na to.

Napsal: 17 bře 2017, 09:03
od sCitem
Jak píše šulda, a taky údajně vylítla i tomu kdo vyměnil ložiska,čemuž nevěřím. Co jsem těch 100 stran pročetl tak celkem problematické je to, že je to loterie který válec vyletí.

Napsal: 17 bře 2017, 09:12
od qualdar
Hlavnim problemem vylitlych ojnic nejsou pretazene srouby,ale nekvalitni kompozitova vrstva salku udajne kvuli legislative nejakyho ekoteroristy.Neslysel sem nikoho,komu by ojnice vylitla po vymene sal.

Napsal: 17 bře 2017, 10:00
od sCitem
Source píše:Chlapi nechce sa mi veriť, ale známenu vyletela oknica na BXE aj keď už mal vymenené šály a šróby. Čo myslíte použil nejaké zlé diely ? Tvrdí že dával origo diely ale neviem konkrétne číslo dielov. Mohlo sa stať že sa aj nové diely tak opotrebovali alebo skorej hľadať chybu v montáži ?
Nezdá se mi to, ale budiž...

Napsal: 20 bře 2017, 00:33
od Ardeth
Všechno beru, ale pořád nechápu, jak může díky šálám ojnice prorazit blok. Kdyby byla ojnice ze špatného materiálu nebo ty šrouby, tomu rozumím, ale jak je to přesně s těma šálama? Vždyť to jsou jen kluzná ložiska.

Napsal: 20 bře 2017, 11:25
od qualdar
Material vlastni ojnice asi bude v poradku,ale uz se i vynoril nazor,ze ojnice praska kvuli spatnemu materialu.Resi se to tady uz roky.Ja mel prvni 2 valce naprosto v poradku,treti v haji uplne a ctvrty vystipany kompozit.Jak se vylupuje kompozit,tak dochazi ke zmensenemu tlaku mazani ojnicnich lozisek.V jednu chvili se to hryzne,tim padem se zlomi ojnice,ktera pak vybehne blokem motoru ven a je vymalovano.Kontrola sal je zaklad o to vic,ze se o problemu vi :-)

Napsal: 20 bře 2017, 15:28
od jericho-3
Ardeth píše:Všechno beru, ale pořád nehápu, jak může díky šálám ojnice prorazit blok. Kdyby byla ojnice ze špatného materiálu nebo ty šrouby, tomu rozumím, ale jak je to přesně s těma šálama? Vždyť to jsou jen kluzná ložiska.
No když se ojniční ložisko zadře, tak je to jak svařené, což znamená , že musí něco povolit a odnese to ojnice. Tohle je u motorů "běžná věc", ale tady je záhada v tom, že se přetrhne i když se ojniční ložisko nezadře , na předchozích snímcích je nepoškozený čep kliky válce, kde se ojnice přetrhla..Takže tam musí být jiná brutální síla, která tohle dokáže..Což samozřejmě může být materiálem ojnice, popřípadě šroubů ale otázka zní, proč až po třeba 200000 km?

Napsal: 21 bře 2017, 17:11
od qualdar
Material ojnice muze byt z vyroby chybovy(pripousti se myslim 1,5% pri seriove vyrobe),ale proc se vetsinou objevuje vylitla ojnice na tretim valci? Ze by nedostatecne mazani,tlak oleje? Porad si myslim,ze 1.9TDi 77kw je v celku dobre postaveny motor,ikdyz na to spousta lidi a servismanu nadava.Problemy s ojnicemi ma treba Renault kdy doporucuje kontrolu salu po 80-100tis.km,Mazda u motoru 2.0MZR kde se redi olej naftou kvuli filtru DPF a pak to nemaze...atd.Ojnice se lamou i u benzinu,neni to jen domenou dieselu.

Napsal: 22 bře 2017, 08:12
od Stenly92
Treba v rodine mame 1.4 tsi 60 tisic km a propalenej pist 😀

Napsal: 23 bře 2017, 17:11
od qualdar
Docela brzy na takovou poruchu...ikdyz o TSi uz bylo napsano hodne.Nedokazu si dnes predstavit koupit novejsi ojetinu,benzin ci diesel.Vse nekvalitni a dalsi krucek k tomu,aby jsme vsichni kupovali uz jen nova auta :)