Stránka 106 z 124
Napsal: 27 bře 2014, 10:27
od picimuri
Video z mostu. Akorát jsem v této jízdě hned v prvním kole oddělal jednu přední pneu, a kvůli díře někde v sání mi ucházel vzduch. Jinak motor je série s poladěnou jednotkou. Snad pobaví
https://www.youtube.com/watch?v=LkR7Tgj ... e=youtu.be
Napsal: 27 bře 2014, 12:07
od dawe2706
Cím je to měřené..jaký program... Je to moc dobře udělané

Napsal: 27 bře 2014, 12:45
od picimuri
dawe2706 píše:
Cím je to měřené..jaký program... Je to moc dobře udělané

Měl jsem půjčenej tenhle zázrak:
http://www.aim-sportline.com/eng/produc ... /index.htm
+ k tomu připojenej GPS modul a napíchlej plynovej pedál. K tomu je software Racestudio.
Napsal: 05 dub 2014, 20:37
od TheJaricek
Něco pro odborníky
Dneska se poprvé nastartoval motor s mechanickým čerpadlem.
Ted tam nacpat ještě to velký turbo pod kapotu a bude vystaráno
https://www.youtube.com/watch?v=omGJl4B ... e=youtu.be
Napsal: 05 dub 2014, 22:49
od mev1
tak hlavně, že to přenese spojka a nebude problem s vyvěšováním ventilů a bude se to dostatečně chladit

Napsal: 17 dub 2014, 07:12
od Pirat
Bueno píše:Jinak ta kabeláž už tam neni.. Je to říznutej svazek, co vede pod torpédem.. přehazuju komplet elektroinstalaci z druhýho auta.. Toho sedana měl snad nějakej dělník.. všechno je tam napojovaný přes čokoládu

Na cokoladu pro zkousku

jinak jesli ches mam jeste nahradni klice,jo a na ŘJ byl odebran imobilizer,proto i ten tajny vypinac,pokud si ho nasel

Napsal: 21 dub 2014, 13:34
od TheJaricek
Napsal: 21 dub 2014, 20:15
od mev1
co je to za turbo? Nejde to moc poznat, ale nejspis nejaka naklapecka velikosti 2556 nebo 2559?
Napsal: 21 dub 2014, 22:53
od picimuri
Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora

Napsal: 22 dub 2014, 04:10
od mev1
picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora

na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?
Napsal: 22 dub 2014, 06:59
od picimuri
mev1 píše:picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora

na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?
Je to hodně velký. kolem 3000ot 1bar, 3500 2bary. víc jsem nezkoušel. Zatím to nebylo potřeba.
Napsal: 22 dub 2014, 07:24
od mev1
picimuri píše:mev1 píše:picimuri píše:Viděl bych to na GT2260V...
Hezky vám to piští. Ta moje k27 nepípně ani při dvou barech potvora

na 2260 mi to prave moc nepripada, ale je fakt ze je asi urcena do jineho auta tak je jina nez z e60ky jak sem mel ja... Jinak co ta K27 jak se to roztaci a co to dokaze nafouknout?
Je to hodně velký. kolem 3000ot 1bar, 3500 2bary. víc jsem nezkoušel. Zatím to nebylo potřeba.
no ale jet to musi pekne, sice spodek mrtvy ale ve vysokych to bude mazec, ja uz chtel konecne vyzkouset ten muj novy setup, ale mam ventilove pruziny tak tvrde a navic mechanicke zdvihatka ze mi skocil retez nez se stacil natlakovat hydraulicky napinak a na nove hlave mi dostal jeden ventil kopanec pri startovani, nastesti jen jeden no... Ale hlava musi zase dolu
Napsal: 22 dub 2014, 08:55
od picimuri
Jestli je řeč o napínáku řetězu, tak ten není hydraulický, ale mechanický ne? Šoupě, pružina, nic víc.
Napsal: 22 dub 2014, 11:24
od oldaf
Napínák je hydraulický, ta pružina tam je jen proto že když tam není tlak oleje aby to drželo aspoň trochu naplé. Pod to šoupě se tlačí olej.
Napsal: 22 dub 2014, 12:06
od picimuri
oldaf píše:Napínák je hydraulický, ta pružina tam je jen proto že když tam není tlak oleje aby to drželo aspoň trochu naplé. Pod to šoupě se tlačí olej.
Ok, beru zpět.