Napsal: 25 lis 2011, 07:01
jo je to tak...jak mechanicky vymenit hlavu je tu popsano o par temat niz.
Tady to máš, ještě tomu dost přidá intercoolerFeteold píše:Neviem vlozit obrazky do prispevku, tak tu je druhy pokus s odkazmi na fotky:
Vento TD ( motor AAZ ), odhadom na cca 90 HP.
Naše úpravy:
- základná dávka nafty na čerpadle zvýšená len veľmi mierne, cca o 1/4 otáčky ovládacej skrutky, pretože pri väčšom pridaní to už dymilo
- obohacovač upravený zabrúsením tyčky o cca. 2 mm
- samotná tyčka obohacovača posunutá o 1 mm smerom dole do čerpadla
- tlak turba je 1,2 bar
- katalyzátor a výfuk sú originálne bez akejkoľvek zmeny
- trysky a vstrekovacie čerpadlo sú pôvodné z r. 1992
- predvstrek je nastavený na hodnotu podľa doporučenia výrobcu, ale mierne zvysenie predvstreku nemusi byt na zavadu, ako pise bjukemen
pripájam par linkov na fotky:
Obrúsenie tyčky obohacovača vstrekovacieho čerpadla:
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3578_r.jpg
Tyčka obohacovača s membránou - doporučujem vyleštiť.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3582_r.jpg
Čerpadlo, uprostred je skrutka základnej dávky paliva, pridané 1/4 otáčky. Pridávanie ďalšieho paliva nenieslo efekt, iba generovalo sadze.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3590_r.jpg
Nastavenie tlaku turba na 1,2 bar zaskrutkovanim skrutky s imbusom na banke regulacie tlaku dole pod turbom
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3594_r.jpg
Pripojenie hadičiek pre meranie tlaku turba. Ako manometer som použil štandardný manometer na meranie tlaku v pneumatikách napojený na hadičku. http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3597_r.jpg
Takto sme vytiahli hadičky do kabíny cez pootvorené okno. Po meraní sme všetko vrátili do pôvodného stavu.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3600_r.jpg
Snad to pomoze tym, ktori nemaju cas a chut sa preluskavat cez 101 stran tejto temy na fore.
Tak,tak..jen ty trisky jsou celkem zbytečný,,ale zas na druhou stranu by byl lepší spodek u tý K24 a pak bys měl i 90kW..ale bez úpravy čerpadlo to nepůjdeThomy píše:Tady to máš, ještě tomu dost přidá intercoolerFeteold píše:Neviem vlozit obrazky do prispevku, tak tu je druhy pokus s odkazmi na fotky:
Vento TD ( motor AAZ ), odhadom na cca 90 HP.
Naše úpravy:
- základná dávka nafty na čerpadle zvýšená len veľmi mierne, cca o 1/4 otáčky ovládacej skrutky, pretože pri väčšom pridaní to už dymilo
- obohacovač upravený zabrúsením tyčky o cca. 2 mm
- samotná tyčka obohacovača posunutá o 1 mm smerom dole do čerpadla
- tlak turba je 1,2 bar
- katalyzátor a výfuk sú originálne bez akejkoľvek zmeny
- trysky a vstrekovacie čerpadlo sú pôvodné z r. 1992
- predvstrek je nastavený na hodnotu podľa doporučenia výrobcu, ale mierne zvysenie predvstreku nemusi byt na zavadu, ako pise bjukemen
pripájam par linkov na fotky:
Obrúsenie tyčky obohacovača vstrekovacieho čerpadla:
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3578_r.jpg
Tyčka obohacovača s membránou - doporučujem vyleštiť.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3582_r.jpg
Čerpadlo, uprostred je skrutka základnej dávky paliva, pridané 1/4 otáčky. Pridávanie ďalšieho paliva nenieslo efekt, iba generovalo sadze.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3590_r.jpg
Nastavenie tlaku turba na 1,2 bar zaskrutkovanim skrutky s imbusom na banke regulacie tlaku dole pod turbom
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3594_r.jpg
Pripojenie hadičiek pre meranie tlaku turba. Ako manometer som použil štandardný manometer na meranie tlaku v pneumatikách napojený na hadičku. http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3597_r.jpg
Takto sme vytiahli hadičky do kabíny cez pootvorené okno. Po meraní sme všetko vrátili do pôvodného stavu.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3600_r.jpg
Snad to pomoze tym, ktori nemaju cas a chut sa preluskavat cez 101 stran tejto temy na fore.
Udělal bych plně průchozí výfuk + trysky z G2 1.6td 59kw (jedna nová stojí prej 500kč) a turbo k24...s timhle setupem to jede jako drak!
RudisTDic píše:Tak,tak..jen ty trisky jsou celkem zbytečný,,ale zas na druhou stranu by byl lepší spodek u tý K24 a pak bys měl i 90kW..ale bez úpravy čerpadlo to nepůjdeThomy píše:Tady to máš, ještě tomu dost přidá intercoolerFeteold píše:Neviem vlozit obrazky do prispevku, tak tu je druhy pokus s odkazmi na fotky:
Vento TD ( motor AAZ ), odhadom na cca 90 HP.
Naše úpravy:
- základná dávka nafty na čerpadle zvýšená len veľmi mierne, cca o 1/4 otáčky ovládacej skrutky, pretože pri väčšom pridaní to už dymilo
- obohacovač upravený zabrúsením tyčky o cca. 2 mm
- samotná tyčka obohacovača posunutá o 1 mm smerom dole do čerpadla
- tlak turba je 1,2 bar
- katalyzátor a výfuk sú originálne bez akejkoľvek zmeny
- trysky a vstrekovacie čerpadlo sú pôvodné z r. 1992
- predvstrek je nastavený na hodnotu podľa doporučenia výrobcu, ale mierne zvysenie predvstreku nemusi byt na zavadu, ako pise bjukemen
pripájam par linkov na fotky:
Obrúsenie tyčky obohacovača vstrekovacieho čerpadla:
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3578_r.jpg
Tyčka obohacovača s membránou - doporučujem vyleštiť.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3582_r.jpg
Čerpadlo, uprostred je skrutka základnej dávky paliva, pridané 1/4 otáčky. Pridávanie ďalšieho paliva nenieslo efekt, iba generovalo sadze.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3590_r.jpg
Nastavenie tlaku turba na 1,2 bar zaskrutkovanim skrutky s imbusom na banke regulacie tlaku dole pod turbom
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3594_r.jpg
Pripojenie hadičiek pre meranie tlaku turba. Ako manometer som použil štandardný manometer na meranie tlaku v pneumatikách napojený na hadičku. http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3597_r.jpg
Takto sme vytiahli hadičky do kabíny cez pootvorené okno. Po meraní sme všetko vrátili do pôvodného stavu.
http://dl.dropbox.com/u/3483440/Dieselp ... 3600_r.jpg
Snad to pomoze tym, ktori nemaju cas a chut sa preluskavat cez 101 stran tejto temy na fore.
Udělal bych plně průchozí výfuk + trysky z G2 1.6td 59kw (jedna nová stojí prej 500kč) a turbo k24...s timhle setupem to jede jako drak!
co by mělo stát a odkud jsi?LibangVW píše:GII 1.6 TD 51kw kdyztak jedno mam na prodej v peknym stavu
používám to jako rodinej povoz,tak by byl asi nejlepší nějakej střed,ale zkusim tu 24 a uvidimeThomy píše:záleží jestli chce "spodek" nebo "vršek", ale já bych šel do 24
Určitě K24..měl jsem to ve ventu TD a naprosto bez kouře..a ještě na trojku si to hrábloFrantik11 píše:používám to jako rodinej povoz,tak by byl asi nejlepší nějakej střed,ale zkusim tu 24 a uvidimeThomy píše:záleží jestli chce "spodek" nebo "vršek", ale já bych šel do 24
Turbo z 1.9 TDi ti moc nepomůže pokud není VA,VB.KKK 16 je z FIATU Tipa,ale nevím jaký motor jestli 1.9 nebo 2.0.KKK 24 je z G2 TD 51 KWbekrbekr píše:zdravím,tak tady čtu ty vaše návody na zvýšení výkonu td,protože mne to taky zajímá.jde mi o Vento 1.9TD. ale nevím co znamená to K16 a K 24? to jsou turba z jakých motorů? já jsem totiž uvažoval že bych dal turbo z golfa 1,9 Tdi a inercoler,ten jsem už sehnal i s potrubím.pak jsem uvažoval co s tryskama,jestli dát jiné? výfuk mám zatím origo(52mm)průměr roury ale sehnal jsem starší celý výfuk z nějakýho japonce 62průměr a roury jsou jak nový,tak je chci použít. původně byly už v kontejneru do šrotu.mám tady asi půl kilometru od baráku autošroťák a známýho který tam má firmu ,tak tam seženu bez problémů jakýkoliv díly. jde mi hlavně o to ,aby to mělo trošku záběr v rozjezdech. udělal jsem si novou vačku,přidal jse 1mm na hupu a je to celkem poznat,ale právě si myslím,že to chce trochu vzduchu na víc. jinak těch vaček mám ještě udělaných na hrubo asi pět. B.K