Stránka 108 z 124
Napsal: 24 čer 2014, 07:13
od mev1
No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Tony1988 píše:oldaf píše:Jestli je ten přítlačák z TDS tak to stejně nedá. Pokud máš z 3,0d tak ten to udržet musí. Je samostavitelnej? Pokud je samostavitelnej a z 3,0d tak pokud je správně namontovanej tak musí držet.
Smostavitelnej je ale z Tds ten z 3,0d teda tlaci vic...
Napsal: 24 čer 2014, 09:41
od dawe2706
oldaf píše:Jestli je ten přítlačák z TDS tak to stejně nedá. Pokud máš z 3,0d tak ten to udržet musí. Je samostavitelnej? Pokud je samostavitelnej a z 3,0d tak pokud je správně namontovanej tak musí držet.
No nemusí.. víš jak jsem se s tím trápil já.. stačí křivej setrvák a nepomůže nic. Základ je mít rovné dosedací plochy a přítlačák v základní poloze a klouzat nebude. Pokud to skládal ze starších dílů a přítlačák byl rovnej a zaaretovanej,tak je křivej setrvák.
Napsal: 24 čer 2014, 15:14
od picimuri
BMW power píše:Nenašel by se tu prosím někdo kdo má zrovna sundané sání a byl by schopný mi říct jaké barvy kabelů jdou ke snímači otáček klikovky(u startéru). Dík
Žlutej a černej.
Napsal: 24 čer 2014, 16:34
od Tony1988
mev1 píše:No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Tony1988 píše:oldaf píše:Jestli je ten přítlačák z TDS tak to stejně nedá. Pokud máš z 3,0d tak ten to udržet musí. Je samostavitelnej? Pokud je samostavitelnej a z 3,0d tak pokud je správně namontovanej tak musí držet.
Smostavitelnej je ale z Tds ten z 3,0d teda tlaci vic...
Jasne ze natahl presne jak je to na videu z youtube...A jakej je teda rozdil mezi samostavitelnym pritlacakem z E39 Tds a s E39 3,0d dik
Napsal: 24 čer 2014, 17:23
od oldaf
Tony1988 píše:mev1 píše:No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Tony1988 píše:
Smostavitelnej je ale z Tds ten z 3,0d teda tlaci vic...
Jasne ze natahl presne jak je to na videu z youtube...A jakej je teda rozdil mezi samostavitelnym pritlacakem z E39 Tds a s E39 3,0d dik
Rozdíl je v přítlaku.
Napsal: 24 čer 2014, 18:41
od Tony1988
oldaf píše:Tony1988 píše:mev1 píše:No dalsi vec je to kdyz si ho tam montoval jestli si ho i natahl do zakladni polohy pred montazi... Pokud ne tak ti klouzat bude i na seriovem vykonu...
Jasne ze natahl presne jak je to na videu z youtube...A jakej je teda rozdil mezi samostavitelnym pritlacakem z E39 Tds a s E39 3,0d dik
Rozdíl je v přítlaku.
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Napsal: 24 čer 2014, 19:14
od picimuri
Tony1988 píše:
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Jaký budeš mít číslo?

Napsal: 25 čer 2014, 16:08
od Tony1988
picimuri píše:Tony1988 píše:
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Jaký budeš mít číslo?

Ted jsem se registroval mam cislo 574
Napsal: 25 čer 2014, 18:54
od picimuri
Tony1988 píše:picimuri píše:Tony1988 píše:
Dik za info doufam ze se potkame na Big BMW
Jaký budeš mít číslo?

Ted jsem se registroval mam cislo 574
Tak se tam třeba uvidíme. Poznáme se podle kouře

Napsal: 27 črc 2014, 19:22
od Venda TD
Zdravim,
o odborniky tady nouze urcite nebude. Mam takovej mensi problem s chcipanim omegy. Kdyz na to slapu a motor je zahratej tak pri vyslapnuti spojky spadnou otacky az pod uroven volnobehu a chcipne. Nekdy je videt jak otacky spadnou pod volnobeh a pak se vrati. Chcipa mi to hlavne kdyz nekde dojizdim do krizovatky. Mam tam mechaniku a 12mm hlavu, na elekrickym se to nestavalo.Nevim jestli jsem to dopre popsal. Dekuju za jakoukoliv radu.
Napsal: 27 črc 2014, 19:32
od Tony1988
Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.
https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Napsal: 27 črc 2014, 19:58
od oldaf
Tony1988 píše:Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.
https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Turbem to není, co je to za hlavu v čerpadle. Kdyžtak brnkni, jsem teď na telefonu.
Napsal: 28 črc 2014, 02:38
od mev1
Venda TD píše:Zdravim,
o odborniky tady nouze urcite nebude. Mam takovej mensi problem s chcipanim omegy. Kdyz na to slapu a motor je zahratej tak pri vyslapnuti spojky spadnou otacky az pod uroven volnobehu a chcipne. Nekdy je videt jak otacky spadnou pod volnobeh a pak se vrati. Chcipa mi to hlavne kdyz nekde dojizdim do krizovatky. Mam tam mechaniku a 12mm hlavu, na elekrickym se to nestavalo.Nevim jestli jsem to dopre popsal. Dekuju za jakoukoliv radu.
Maly volnobeh pri zahratem motoru...? Kolik mas ot na volnobeh pri teplym motoru? Mozna by si mohl trochu pridat na davce
Napsal: 28 črc 2014, 02:43
od mev1
Tony1988 píše:Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.
https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Nepridas max plyn na plynove pace budes muset upravyt doraz at se ti plynova paka hybe v delsi draze nebo ji presadit a nastelovat dorazy na max otacky a volnobeh, jinak doraz co mas pod plynovym pedalam mas taky posunuty aby si dal vic plynu? Na neutral to vytocis tam nepotrebujes tak velkou davku jak v tahu...
Napsal: 28 črc 2014, 02:50
od Tony1988
oldaf píše:Tony1988 píše:Zdravím mam E36 325Tds s 12mm hlavou a oreginál turbem 1,1baru.
Při volnoběhu mi to jde do 5000 otáček ale při zvyšování rychlostních stupnu už se mi to do 5000 otáček nedostane.Nemám moc malej tlak na turbu děkuji za odpověd přikládám video.
https://www.youtube.com/watch?v=TkrFhuM ... Mf4zXyJ9Sw
Turbem to není, co je to za hlavu v čerpadle. Kdyžtak brnkni, jsem teď na telefonu.
No to co dává do Toyot land cruisers konečné označení měla myslím 1700. Nemuze to byt tim regulatorem co je nad hrideli...