Vím že tu je o tom 107 stránek ale ne to fakt čas nemam

Děkuji předem za ochotu

Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokud ti mohu poradit co dát za turbo tak já osobně bych volil nevyběhanou kkk k26 s odpojenou regulacíMilo75 píše:Ahojte
kleklo mě VNT20 a dozvěděl jsem, se, že jsou i modernější turba, jakou by jste mě doporučily náhradu??
motor 2800ccm, 4 válec, 10mm pístek v čerpadle-přidáno na čerpadle
VNT20 bylo skvělé v tom, že páslo na svody, musel jsem jen správně natočit sací část.
u VNT mě vadilo, že si ce šlo nastavit cca od 1700 otáček, ale motor se přehříval, protože turbo působilo jako motorovka, ale s modernějším turbem, tenhle problém bude asi taky
No joo, jenže na 2.8 to turbo bude muset natlačit víc vzduchu, takže nevim jak s těma 2 barbombastiq píše:no osobně si myslim že jo
tady se furt řeší jak dostat spodek i vrch
ta k26 bude na tvuj obsah ideální měl jsem ji na 1,9td
s kur..... přidanou naftou mi tlačila 0,5 baru při 2200ot
takže na tý 2,8 bude tlačit snad už při volnoběhu
tlačil sem na ní 1,5 baru a víc už nenafoukala
měl jsem malej obsah v serii tlačí skoro 1,2 baru
takže když foukneš 2,0 tak si myslim že to v klidečku zvládne
bombastiq píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/14697395/T ... Ducato.php
tohle je přesně ona , mět prachy tak ji beru okamžitě do zásoby