pěkný, jede pěkně,
máme s tonym problém..
Spočívá v tom že když se čerpadlo skládalo, šroub který jsem označil na obrázku
http://jpr.rajce.idnes.cz/BMW_325tds_e3 ... 1398_1.jpg
se zamontoval moc dovnitř dá se říct že zároven s převlečnou matkou a čerpadlo jelo jenom do 3500rpm, potom to dělalo TTTTT jako omezovač u benzinu i když jsme posunuli omezovač u páky táhla plynu.
Včera jsme vyndali čerpadlo ven a šroub jsme o 2 otáčky vytočili a zabrousili aby nepřečuhoval přes přírubu a čerpadlo se dalo namontovat do bloku.
Omezovač se posunul o 1000rpm takže ted je v 4500rpm a zase to dělá TTTT jak u benzinu.
Další poznatek je že turbo zabírá při 1500rpm chvilu táhne a pak od 3900rpm je motor skoro mrtvý a už ani nekouří a tlak na turbu padá dolu.
Dávka je dost natočená ale na plno asi ještě není, protože už nechcou ani padat otáčky i když je na táhlu páky plynu ubráno.
Ještě se točilo šroubkem na čerpadle kde je membrána (z vrchu) pro přeplnování, když jsme ho vytočili cca o otáčku a čtvrt auto nemělo záběr a jelo jako benzin a turbo skoro netlačilo cca 0.6barů, a když jsme ho natočili zpět + čtvrt otáčku (celkově otáčku a půl) tak auto táhne docela brzo cca těch 1500- 1800rpm začne plnit a turbo plní 1.5barů ale pak ve vyšších otáčkách je docela mrtvé.
PS: zatím se jezdí s originálním turbem z TDS, to může způsobovat ten zátah odspoda??? Je docela malé.
Otázka spočívá v tom o kolik to máte posunutý vy aby omezovač šel do 6000rpm? Točili jste nějak extra s tím šroubkem co je na obrázku?
Máte v čerpadle větší vačku z TDS aby to dávalo ještě víc?
Předpokládám že čerpadlo dneska budeme vytahovat znovu, takže šroubkem můžeme otáčet o sto šest...
Vím je to diesel, který má jet odspoda a pak nic, ale Oldaf psal že to musí hulit v celým spektru otáček, tak proto se mi to nezdá že nám to tak nejede.
Ještě takový poznatek:
kdyby byl špatný nebo seklý přesuvník vstřiku tak by to ve větších otáčkách sice kouřilo ale zase nejelo protože by to spalovalo ve špatnou chvíli, jestli se nepletu.
A nebo ještě nemusí dostatečně dávat podávačka v čerpadle?
Co vy na to, Kde je zakopanej pes?
A nebo je už jediná možnost že je malé turbo a že už se to víc nakonovat nedá s tímto malým turbem?
protože po čtvrtý vytahovat čerpadlo kvůli otočení jedním šroubkem, není zase tak záživný
