Stránka 110 z 119
Napsal: 07 zář 2012, 10:00
od bombastiq
nieto píše:Zdravim pani. Idem prerabat 1,6 TD na 1,9 TD. Moje otazky smeruju na prekladku motorov a neskorsie upravy. V prvom rade by am zaujimalo,ci pojde ta 1,9 AAZ bez problemov a dakych extra uprav mietso 1,6 JR. Nech som pripraveny na vsetko. Dalej co prevodovka,nebudu tam dake problemy s kulisou radenia ked necham AAZ s jeho povodnou prevodovkou? A co trisky.Motor chcem trosku upravit a zaujima ma aka je najlepsia varianta trisiek.Su povodne lepsie ako trisky z 1,6 SB.Akekolvek rady pomozu.Dakujem
sám sem to dělal , motory sou stejný !!!
aaz pasuje bez ůprav na držáky
převodovka aaz je stejná jako na JR pokud máš teda 4T
sž to budeš mít rozhozený tak si zjisti jestli ti pasuje lamela z aaz (210mm) na převodovku 4T (na hrušku )
pokud jo tak ji tam nech (jr má jen 200mm )
nech ji přeobložit na organiku
trysky tam nech z aaz
Napsal: 07 zář 2012, 10:02
od bombastiq
jo a turbo dej z JR KKK K24 je lepší než garett
čerpadlo I S DRŽÁKEM A ROZVODOVYM KOLEM !!! dej z JR
pojede to líp , musíš dát ale i kryty rozvodu z JR !!!! jinak budou drhnout
Napsal: 07 zář 2012, 12:52
od nieto
dikes za typ,ale moje JR-ko uz akosik dosliuguje,turbo je v prdeli,olej zere uz naky ten patek a asi rok uz dymi ako dymovnica.Preto tam idem supnut cely druhy motor.Prehodim kus za kus.AAZ mam aj s prevodovkou,takze tu odtial ani davat prec nebudem.Hodim to rovno cele dnu a potom sa budem hrat s upravami.Takze trisky sa odporucaju nechat povodne z AAZ?Potom doladim IC trosku cerpadlo,turbicko....nebolo by od veci,keby som do vtedy zohnal dake slusne z 81kW TDi...to som kdesik cital,ze by mu pomohlo.Ale uvidim co doba donesie.Cize ak vsetko sadne,bude to super.Este mam otazku,ako to je s poloosami a homokinetakmi z JR na to AAZ?
Napsal: 07 zář 2012, 13:27
od turbo kamna power
převodovka CHD z mk3 má 100mm vnitřní klouby, 4T má 90mm, stačí jen přehodit klouby na původní poloosy co tam máš.
Jinak turbo z TDI 81kw je na TDčko zoufale malý, chce to něco většího, ale u komůrky bych zůžil výběr pouze na obtokové, do VNT bych se nepouštěl...
Napsal: 07 zář 2012, 13:35
od bombastiq
[quote="turbo kamna power"]převodovka CHD z mk3 má 100mm vnitřní klouby, 4T má 90mm,
g3 má ale žazení lanovodama ne ?
Napsal: 07 zář 2012, 13:49
od Jarda S.
ne všechny

, lépe řečeno jen tdi a vr6
Napsal: 07 zář 2012, 13:55
od turbo kamna power
...a GTI 16V. Ostatní mají táhla

Napsal: 07 zář 2012, 13:58
od Jarda S.
prostě ty luxusnější motorizace

Napsal: 18 říj 2012, 15:44
od SIERA
Cau lidi koupil jsem si Vento 1.9 TD AAZ, a uz tady dlouho ctu tohle forum a tak sem si rekl ze si sviho ventaka taky trosku upravim no jenze mam problem.... chtel jsem zbrousit na cerpadle tu tycinku a kdyz jsem ji vytahl tak uz zbrousena nekym byla ale naopak... teda podle toho co jsem tu videl na obrazcich tak se ptam jestli to pujde vybrousit z druhe strany nebo musim sehnat novou... nebo jestli se spatne divam a je to dobre.
dam sem odkaz na fotku co jsem te tycinky vyfotil... kdyztak me neukamenujte jestli to je dobre... :/
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img0229fu.jpg/[/img]
Napsal: 18 říj 2012, 16:26
od Ferenzzo
je to špatně
mohlo by to jít otočit o 180° a vybrousit tak jak to má být ...
AAZtko
Napsal: 08 lis 2012, 15:39
od Bajzaa
Chtěl bych se ze zajímavosti zeptat jestli máte nekdo 1.9TD po úpravě se změřeným výkonem a na kolik jste to vyhnali ?

Napsal: 16 lis 2012, 10:10
od nieto
Nazdarek. Co sa tyka tej kuzelky v komine cerpadla.Tak ona je obrusena od vyroby konicky a nesymetricky,cize pootacanim tej hriadelky sa uz same nastavuje vychadzanie pridavaca v komine.Cize z nej ani nieje treba odbrusovat ak nepotrebujes aby ti to valilo kvanta nafty. Ja som tu hriadelku natocil do polohy kde jazycek pridavaca vyliezol do maximalnej polohy a tak som to tam nechal.Ani som z toho nebrusil.No ak predsa len chces obrusovat tu hriadelku,ono je v podstate uuplne jedno na ktorom mieste ju zbrusis,kedze tym ze ju brusis sa snazis dostat co najblizsie k osi hriadelky,popripade za nu,aby jazycek pridavaca vyliezol co najviac.Potom uz len zavisi od skolnu nabeznej hrany,podla toho uhlu ti to bude davat adekvatne mnozstvo nafty.Ak bude nabeh strmsi,bude ti narastajucim tlakom davat viac paliva prudsie a ak mensi,zase naopak-nabehom docielis pridavok paliva posuvanim hriadelky do vnutra komina.Netreba to ale prehnat ak nemas upravene turbo a IC,lebo vela nafty a malo vzduchu bude zahadzovat cely vyfuk zle spalenou naftou - karbonom.
Napsal: 17 lis 2012, 11:40
od UchoTD
mňa zaujima ktore turbo a pri akej kompilacii s priemerom výfuku bude zaručene húkať

mam 40tku holú rúru a turbo nechce ani len zapískať :Dniekto tvrdí,že t3 garret húka,niekto,že kkk
1.9 TD - AAZ
Napsal: 17 lis 2012, 22:38
od KoCZ1
Otázka u tohoto turba štelovat tu tyčku na kterou stranu? viz foto: Díky za odpověď

Napsal: 18 lis 2012, 01:41
od bombastiq
tak u tohoto turba nikam
musíš přidat pružinku protože se jinak začne otvírat westgate
baňka s rostoucím tlakem "tyčka vylízá ven"
tak udělej to aby ta pružina jakoby táhla tu tyčku zpátky k bance