Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak problemy bohuzel nastaly.Ladas píše:problémy nenastanou vše sedí...

Pri seslapnuti spojky az na podlahu v prostotu setrvacniku neco drelo. A vypada to, ze dre paka ve ktere je umisteno lozisko o pritlacak. Jen pri plne seslapnute spojce, jinak ne.
Ma nekdo napad proc?
zřejmě vadná páka jsi první kdo má problém je to ozkoušené a všem to chodí od G3 1z až po 1.9PD 77Kw včetně 5q sharanů...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jakou jsi tam nechal dát tlošťku obložení? Jinak do ATD se nedávalo Valeo, ale LuK_Jan_ píše:Tak problemy bohuzel nastaly.Ladas píše:problémy nenastanou vše sedí...Namontoval jsem setrvak(ATD), pritlacak(ATD) a lozisko (AFN), vse Valeo a nove preoblozenou lamelu (ATD). Vse sedelo, pak jsem nahodil prevodovku, vse okolo a nastartoval jsem.
Pri seslapnuti spojky az na podlahu v prostotu setrvacniku neco drelo. A vypada to, ze dre paka ve ktere je umisteno lozisko o pritlacak. Jen pri plne seslapnute spojce, jinak ne.
Ma nekdo napad proc?
Tak prevodovka je venku a opravdu dre paka ve ktery je umisteny lozisko o pritlacak a dokonce na dvou mistech. Prvni je na nejmensim prumeru pritlacaku nez zacnou ty stredovy pacicky. A pak jeste kousek dal dre o hlavy nytu. Z paky uz je pryc cca. 0.5mm a pritlacak je jen poskrabanej.
Na pritlacaku, ktery jsem vyndal je cislo 028 141 025 B a je to LUK. Na tom ktery tam ted je, neni bohuzel zadny cislo dilu, jen oznaceni Valeo 699456.
Lozisko jsem kontroloval a je stejny jako original z AFN. Ma nekdo napad co s tim? Pujde tam paka z ATD?
Na pritlacaku, ktery jsem vyndal je cislo 028 141 025 B a je to LUK. Na tom ktery tam ted je, neni bohuzel zadny cislo dilu, jen oznaceni Valeo 699456.
Lozisko jsem kontroloval a je stejny jako original z AFN. Ma nekdo napad co s tim? Pujde tam paka z ATD?
Ahoj Huml, tak teď řeším na mojem autě setrvák, dělá rachot jak prase. Je tam dvouhmota a už chci mít auto na delší dobu v cajku. Dá se jednohmota narvat do Tourana 1,9 TDI PD 74kW šestikvalt? Vyměním i celou spojku, mám najeto 115000km. Má někdo typ na nějakou sadu? Tourana jsem tu nikde nenašel, tak se ptám, dík.
Touran 1,9 TDI,74kW PD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nejde, jedině http://race.dieselpower.cz/Produkty/pro ... clutch.php
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
TO ronej : Jestli chceš mít pokoj tak dej fung novou dvouhmotu,lamelu nech přeobložit a máš pokoj.Máš tam 240mm spojku a ta v serii vydrží 180ps v poho.Když necháš udělat o něco silnější lamelu tak aj 200ps.
Naposledy upravil(a) CATDAVID dne 09 úno 2010, 13:53, celkem upraveno 1 x.