Stránka 12 z 132

Napsal: 14 led 2013, 23:58
od surikman
Pridavam dalsi...
BXE 08/2007

Kupovana pri 114 tkm info ako bola pouzivana nemam...
Dovtedy olej longlife (tusim 5w30) servisovana v autorizovanom servise
Potom 15tkm interval 5w40

Bez chipu

Jazdene predpisovo, zaroven pravidelne vytacane koli turbu, takze svizne a bez akychkolvek problemov

Teraz 152tkm a ojnica rozlomena priam identicky ako na fotke - 3 valec diera v motore na past

Na dialnici, polnoc, zaradoval som sa a predo mnou debilkou 50km/h pri prazdnej dialnici, tak som to na 3jke vytocil na cca 3000-3500rpm a len to zasrotilo a uz bol motor vypnuty...

Motor uz vymeneny - 900€ cisto len motor...
Vraj ma najazdene 60tkm ale podla toho co tu citam si pojdem aspon pre istotu zistit aky je to modelovy rok.

Napsal: 15 led 2013, 09:31
od roti
Superb II BXE 4/2010, najeto 210tkm a bez problemu!

Napsal: 15 led 2013, 16:50
od erikb
Možno sa to fakt týkalo len ročníkov 2007-2008.

Napsal: 15 led 2013, 17:01
od KURUKU
No a ročníku 2006 jsou to skvělé ročníky. (wallbash)

Napsal: 15 led 2013, 17:24
od erikb
No 2006 boli v pohode.

Napsal: 15 led 2013, 19:16
od blade6591
hold, je to ako u vína.. niektorý ročník sa podarí, niektorý nie (LOL)

Napsal: 15 led 2013, 19:20
od DIAGNOSTIK
Nekonečný příběh...

Napsal: 23 led 2013, 20:31
od cajdauo
Bylo by zajímavé udělat nějakou anketu kdo už je KO a kdo ještě OK..nemyslím,že nápis GERMANY znamená ,že to byl motor vyroben v Německu,ale myslím,že je to jen info kde byl odlitek vyroben..ale asi by musel někdo kdo o tom něco ví napsat jak to chodí s výrobou motorů a následnou montáží do aut

Já mám konkerétně Golf V - BXE,nápis POLAND,auto vyrobeno leden 2008 v Mexiku a vyrobeno pro zákazníka ve Francii.Najeto momentálně 160000 a OK
mauditt píše:Mám tam "Germany". Ale aj tak sa mi tu natíska otázka prečo odchádzali ojnice iba u "BXE" ? Nie je možné zistiť nejaký rovnaký alebo podobný náznak u každého BXE, ktorému to odišlo ?Obrázek

Napsal: 23 led 2013, 21:41
od Fulltank
ja prikladam BLS 4/2007, vyrobeno v Nemecku, 189000km a zatim ojnice na svem miste.

Obrázek

Napsal: 23 led 2013, 22:56
od titan0306
Už někdo pořešil vnitřnosti do bloku z něčeho jiného aby to vydrželo?
Jinak pokud by měl někdo blok třeba s dírou a nebylo to vymyšlené mohl bych to zkusit.
Mám doma 3x BXE 230-350tis. r.06,07,07 a nehodlám někde řešit ojnici venku

Napsal: 23 led 2013, 23:32
od nostromo
Nacpat tam ASZ

Napsal: 23 led 2013, 23:36
od titan0306
Myslel jsem do původního bloku

Napsal: 23 led 2013, 23:37
od nostromo
titan0306 píše:Myslel jsem do původního bloku
Ja taky

Napsal: 23 led 2013, 23:37
od simirek
nostromo píše:Nacpat tam ASZ
a to ma stejny snimac kliky?

Napsal: 23 led 2013, 23:40
od nostromo
Ne, ale to se pry da vyresit, nejsem mechanik. Jinak mne ojnice vydrzely 251PS/500Nm najeto 100kkm, ale zradily me krouzky.