Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
huml: jj, bude to nerez, jinak ty šroubky dotahuju taky s citem, ale prostě někdy se stane, že do 3 měsícu je to zas natvrdo, pak vypadám jak nějakej....., proto jsem to začal podkládat a i naprostí loudalové to nezatuhnou
jak to dotahujete hodně citem-aby se to zas nepovolilo...když to pro jistotu dotáhnu víc vadit by to nemělo co?
jak to dotahujete hodně citem-aby se to zas nepovolilo...když to pro jistotu dotáhnu víc vadit by to nemělo co?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
chlapci poradte mi kto okrem clena WARLOCKVW este sustruzi podlozky pod turbo, pretoze on je v zahranici a dost ma tu suri.... najlepsie ak sa najde niekto z SK dakujem.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
podkladani regulace totalni nesmysl.. a dohanet pak mizernou ucinnost turba softwerem hmmm tak to nevim.. pak to turbo nekdo vymeni za nove a budou resit problem. Mejte rozum proboha. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDIfun píše:podkladani regulace totalni nesmysl.. a dohanet pak mizernou ucinnost turba softwerem hmmm tak to nevim.. pak to turbo nekdo vymeni za nove a budou resit problem. Mejte rozum proboha.
preco?ked to podlozis na vykone to takmer neni poznat mam to stale cistit hadam nie. nemam nove turbo ale aj tak predpokladam za aj na nom je to otazka casu . aty by si co navrhoval? kym natom jazdim ja mam to v pazi

VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy
ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
jeste kdyz jsem mel serii, tak jsem to vyppodlozil +0,15 a mel jsem klid , a auto jelo porad stejne, pred tym jsem ho 4x cistil a tezce mi dosla trpelivost, a k tomu pokazdy pekne zaplatit za vymenu a auto odstavit na kolik dni, koukni se na to treba z jinyho pohledu, jinak co jsem jeste vypozoroval - mne zacaly problemy az zacali davat do nafty ty skurveny sracky, do ty doby jsem o turbu nevedelTDIfun píše:podkladani regulace totalni nesmysl.. a dohanet pak mizernou ucinnost turba softwerem hmmm tak to nevim.. pak to turbo nekdo vymeni za nove a budou resit problem. Mejte rozum proboha.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A