Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

huml: jj, bude to nerez, jinak ty šroubky dotahuju taky s citem, ale prostě někdy se stane, že do 3 měsícu je to zas natvrdo, pak vypadám jak nějakej....., proto jsem to začal podkládat a i naprostí loudalové to nezatuhnou

jak to dotahujete hodně citem-aby se to zas nepovolilo...když to pro jistotu dotáhnu víc vadit by to nemělo co?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
milante
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 led 2010, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od milante »

Já už jsem to taky řešil, rozdělal jsem turbo a zjistil jsem že není vůbec zanešený. Dal jsem tam podložky 0.2mm od firmy guru-technology a je po problémech. Můj názor je ten že turbo je teplem lehce deformované, proto začne časem dělat problémy, po vypodložení jezdim bez problémů. :)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ja dávam len 0,05 až 0,1 mm. U 96kw verziach potom treba k tomu doladiť ešte soft, lebo neskoro nabieha turbo. u týchto je to citelne.
66 a 81kw to až tak nieje poznať...
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

chlapci poradte mi kto okrem clena WARLOCKVW este sustruzi podlozky pod turbo, pretoze on je v zahranici a dost ma tu suri.... najlepsie ak sa najde niekto z SK dakujem.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

To jjuriss : jestli chces muzu ti je udelat z titanu, obrazek na 11 lopatek ( aspon si to myslim kdyz mas ASV ) tady na foru je , kdyztak se ozvi na SZ
kolik kusu a o kolik bys je chtel vetsi
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ved to len podlož, na čo nove vyrábať.... stačí 0,05 mm
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

nene ziadne vypodkladanie, chcem to mat poriadne. tak ako to ma byt
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

me by spis zajimalo jak se povoli ty3 srouby...mel jsem doma 3 turba na vyhozeni,na kazdym se mi nejmene jeden vzdycky ukroutil.... (wallbash)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

poriadne to nahrej .... ak sa to ulomí, tak pekne odvrtať...
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

podkladani regulace totalni nesmysl.. a dohanet pak mizernou ucinnost turba softwerem hmmm tak to nevim.. pak to turbo nekdo vymeni za nove a budou resit problem. Mejte rozum proboha. (rofl)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

TDIfun píše:podkladani regulace totalni nesmysl.. a dohanet pak mizernou ucinnost turba softwerem hmmm tak to nevim.. pak to turbo nekdo vymeni za nove a budou resit problem. Mejte rozum proboha. (rofl)

preco?ked to podlozis na vykone to takmer neni poznat mam to stale cistit hadam nie. nemam nove turbo ale aj tak predpokladam za aj na nom je to otazka casu . aty by si co navrhoval? kym natom jazdim ja mam to v pazi (LOL)
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy (LOL)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. menej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne (noteeth)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy (LOL)

ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho (crazy)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TDIfun píše:podkladani regulace totalni nesmysl.. a dohanet pak mizernou ucinnost turba softwerem hmmm tak to nevim.. pak to turbo nekdo vymeni za nove a budou resit problem. Mejte rozum proboha. (rofl)
jeste kdyz jsem mel serii, tak jsem to vyppodlozil +0,15 a mel jsem klid , a auto jelo porad stejne, pred tym jsem ho 4x cistil a tezce mi dosla trpelivost, a k tomu pokazdy pekne zaplatit za vymenu a auto odstavit na kolik dni, koukni se na to treba z jinyho pohledu, jinak co jsem jeste vypozoroval - mne zacaly problemy az zacali davat do nafty ty skurveny sracky, do ty doby jsem o turbu nevedel
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“