Stránka 12 z 19

Napsal: 19 zář 2010, 23:11
od Votas83
Zorg napsal:Votas83: tvoje příspěvky nejsou moc srozumitelné, ale jak už jsem psal, tady nejde o to, kdo se urazil. Mě je to defakto šumák, snad tě na silnici nepotkám (kdyžtak si zapnu vnitřní cirkulaci) a na sprintech si na těch 14.5s zacpu nos :D Tady jde o to, že chceš vědomě jezdit v dýmovnici v normálním provozu a ještě jsi na to hrdej, to už je diagnóza. Doufám, že jezdíš i do reichu a jednou tě tam chytí, aspoň se po cestě domů ve vlaku naučíš česky.

Ja nechci nikoho urazit,jen mám na tohle svuj nazor.Sprinty buhuzel nejezdim,neboj :)
Víš pro vaš klid,chci jezdit po měste a chci aby to kouřilo asi takhe:
http://vimeo.com/8520271 (rofl)
Prosím už to neřešte,nebo si na tohle založte jiný vlakno,tady sme sekce zvyšovaní:VW a ne jak to nedělat...DÍKY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: 19 zář 2010, 23:19
od _Jan_
Dobrej flame. :)

Jen poznamka na okraj. Kdyz prede mnou obcas da nejaky auto s velkym TDi (Tourag V10, Audi 3.0 atd.) plnej plyn a vlitne mi to do kabiny, tak bych se z toho poblil. A to tam maj KAT, DPF a EGR.

Ja dal KAT pryc z duvodu mechanicky zavady a jeho poskozeni.

Napsal: 20 zář 2010, 17:07
od dolar100
myslim ze aj s Katom ci DPF/FAP sa daju odladit pekne parametre vid WTCC ci LMP1 HDI/TDI, eco power tuning je buducnost :D ;)

Napsal: 21 zář 2010, 05:16
od nogis
Ano dají, ale veškerý komponenty svojí konstrukcí tomu výkonu odpovídají. Rozhodně toho výkonu nedosáhneš se sériovými díly...

Napsal: 21 zář 2010, 10:51
od dolar100
hej ale i tu sa najdu ladici s peknym vykonom a katom ;) napr.: subz3ro_tdi (noteeth) ak som si dobre vsimol tak sa to dá poladit...... :scooter:

stale nechapem ze tie 2L TDI od seatu s cca 280k/500Nm WTCC vobec nedymia ako to robia..... :? a to maju restriktor v sani si myslim

Napsal: 21 zář 2010, 15:47
od subz3ro_tdi
(LOL)
Na mna sa chlapci moc nepozerajte, ten KAT tam isiel naspat iba nedavno (daval som zanovny vyfuk a bolo mi luto to rezat), predtym som jazdil vyse 2 roky bez neho..... dam vediet, ked sa to poladi na brzde so 6kvaltom..... ale chodi to fajn, pokles krutiaceho momentu ani vykonu som pocitovo nezaznamenal, log za jazdy ukazal ze turbo sa nafukuje aj reguluje bez problemov... Kone tam nejake budu (rofl)

Napsal: 21 zář 2010, 20:44
od Golf-GT
Dani34el píše:
Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík :)
Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!
vsadím se, že když pojedu na emise, tak projdu :D

Napsal: 21 zář 2010, 20:49
od kozelpub
Golf-GT píše:
Dani34el píše:
Votas83 píše:Zdavím,klucíí,pár stranek zpet jsem řešil vykuchani katu,chci ze zeptat,je tady nekdo z prahy či poblíž,kdo mi by to zpachal?
všem předem dík :)
Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!
vsadím se, že když pojedu na emise, tak projdu :D
sak jasne kdyz se nemeri emise :P (LOL)

Napsal: 22 zář 2010, 11:49
od Golf-GT
kozelpub píše:
Golf-GT píše:
Dani34el píše: Chlape dej od toho ruce pryč ! Nějáký přidávání výkonu ok ale vyndat kat je prasárna, NOx to sice neovlivní (pokud zaděláš recirkulaci výfukovejch plynů zvýšíš ale i NOx až 2x) ale HC a CO tak zvýšíš až 3-4 x !! Dejchaj to naše děti...navíc auto už nesplňuje homologační protokol a de fakto nemá na silnici co dělat !!
vsadím se, že když pojedu na emise, tak projdu :D
sak jasne kdyz se nemeri emise :P (LOL)
jediný co na golfu projde tak jsou emise, přez kanál neprojedu tak nezkusej brzdy a nic, hold je to nízký :)

Napsal: 27 zář 2010, 13:46
od zorg
dolar100 píše:myslim ze aj s Katom ci DPF/FAP sa daju odladit pekne parametre vid WTCC ci LMP1 HDI/TDI, eco power tuning je buducnost :D ;)
+1
Dokud neuvidím graf, kolik s a bez katu, je "navyšování výkonu výkuchem katu" jen plácání do vody, viz pozitivní subjektivní dojeb subz3ra.

Napsal: 27 zář 2010, 20:31
od Rosma
Golf-GT píše:
kozelpub píše:
Golf-GT píše: vsadím se, že když pojedu na emise, tak projdu :D
sak jasne kdyz se nemeri emise :P (LOL)
jediný co na golfu projde tak jsou emise, přez kanál neprojedu tak nezkusej brzdy a nic, hold je to nízký :)
to já na kanal ještě zajedu dal mě nepouštěj .....:D ale zase když vidi že vše je čerstvě udělany všechny čepy a silentbloky menim před technickou tak nad tim dokažou přimouřit oči a mam to bez podmazli kapsy

Napsal: 27 zář 2010, 20:49
od subz3ro_tdi
zorg píše:+1
Dokud neuvidím graf, kolik s a bez katu, je "navyšování výkonu výkuchem katu" jen plácání do vody, viz pozitivní subjektivní dojeb subz3ra.
cece, opatrne s tym "m" a "b" na klavesnici, dobru chvilu som sa zamyslal ci som nieco zle napisal kym mi to doslo (rofl)

Napsal: 27 zář 2010, 23:05
od Vici
(LOL) subjektivní dojeb je hodně dobrej

Napsal: 28 zář 2010, 11:48
od Markus01
Zajímalo by mě jak by se taková věc dala hodnotit objektivně. (noteeth)

Napsal: 28 zář 2010, 11:55
od subz3ro_tdi
Markus01: Tak ze to budes mat podlozene grafom z brzdy...