je to tu už troch horší, nové témata se už moc neřeší, v podstatě je tu vše popsáno. Nouzákem jsem se taky docela dost trápil jsem v tom nováček octavku mám asi půl roku, jako první jsem vyčistil EGR ventil byl tedy dost zasraný a váhu vzduchu, tu jsem si druhým čištěním zníčil, hlavně do ničeho nenamáčet, jen prostříkat a vysušit jinak je poní a pak to stejně padalo do nouzáku, pak následovala výměna všech podtlak.trubiček, ventil N18, N75, magnetický ventil, začal jsem i logovat seznamovat se s programem VAG, nakonec mi nezbylo nic jinýho než rozebrat turbo a vyčistit, vypodložit a už to zase jezdi a v kopci to nepadá

, podle tvýho logu si já myslím, že když se od sebe oddálí ty červené čáry na delší dobu, tak to jako i mě padá do nouzáku a můžou to být všechny tyto závady co jsem zde popsal (nebo ještě podtlaková baňka na turbu se může zasekávat), začal bych tím nejlevnějším.
chybu ventilu N75 ti to tam nepíše?