jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kohy21
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2012, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od kohy21 »

Čus, mám trojku 1.9 TD 55kw a zvyšoval jsem výkon přez čerpadlo a zvedli se mi otáčky na zhruba 1600 - 1800 tak jsem se nsažil stáhnout na dorazu plynu a na lanku ale už to mám na max a otáčky jsou pořád 1200...kde se dá dál snížit otáčky dík za radu ;)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

uber na cerpadle a pribrus pridavac,jedine tak.alebo posun doraz lanka nie?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
kohy21
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2012, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od kohy21 »

Doraz lanka je na max jak přibrousit přidavač...nechápu. pošleš mi fotku co přibrousit? A dlouho mi trvá než otáčky klesnou...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

už si vela pridal na čerpadle keď ti pomaly padajú otáčky. je tu kopa fotiek ako to spraviť.-
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
kohy21
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11 bře 2012, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od kohy21 »

Heled, tak volnoběh mám seštelovanej....jen čim může bejt že mi to skoro vůbec nekouří....né že by mi to vadilo ale neni to divný? při tak otevřenym čerpadle? Btw: motor 1.9 TD 55kw díkes ;)
KoCZ1
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 zář 2010, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Velehrad

Příspěvek od KoCZ1 »

Co máš ztoho, já tomu taky fest přidal a vubec nekouří, trochu až od 4000ot/min. spíš mě celkem zarazilo že mi klesla spotřeba.... :D
Škoda Octavia II FL 2009 1.9TDi 77kw-BLS-DSG
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

já třeba ve 4000 t už končím při tlaku 1,4 baru bez cooleru na vrchu mě chybí nafta
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

bez cooleru? ty tomu musíš pekne variť...
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

UchoTD píše:bez cooleru? ty tomu musíš pekne variť...
není problém bez cooleru jezdit,jen jezdit jak člověk hlídat teplotu motoru.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no však zistíš časom... ;) že toľko fúkať bez cooleru nieje najmenšia sranda :))))
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

UchoTD píše:no však zistíš časom... ;) že toľko fúkať bez cooleru nieje najmenšia sranda :))))
pokud máš budík na tlak tak asi víš,že tlak turba se ti zvyšuje při přidání,nebo max poloze plynu a když plyn pustíš tak ti tlak klesne ne?Nejezdím pořád kudlu,ale kolem 2200 ot.s lechtáním plynu mě tlačí jen 0.1 bar ;) Coolery mám 3 ani jeden mě nevyhovuje a jeden z těch 3 budu převařovat bok,ale nevím u koho a ještě chci 10 mm hlavu z TDI
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

0,1 baru? pokial tomu tak netlačíš tak sa to dá..ale inak tam daj ten cooler...
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
lukynvw
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 lis 2012, 10:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Hrob u Teplic

Příspěvek od lukynvw »

Hosi vento 1.9 TD AAZ na wastegate zadnej imbus tak budu muset pro zvyseni tlaku sundat tahlo jisteny segrovkou u vejfukovky a otazka zni jak moc zasroubovat? vim ze to tu nekde je ale aby rec nestala :-D jinak představa je 1.1-1.2 bar ted tlaci ve spici 0.65-0.7 s pridanim nafty pocitam jen o kolik utahnout (zkratit) tahlo od banky ke klapce diky za odpovedi.... (noteeth)
Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB :)
vomy
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 15 led 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vomy »

Co může způsobovat větší hlučnost motoru pro přídání nafty ? Mam čerpadlo po go, vstřiky kontrolovaný před rokem, předvstřik taky dobře nastavenej a motor je v základním nastavení pěkně tichej (nebo tak nějak normálně na diesel), ale po přidání půl otáčky se hlučnost poměrně dost zvýšila...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to bude asi tým,že sa ti zvýšil aj volnobeh. (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“