Stránka 111 z 119
Napsal: 29 lis 2012, 22:33
od kohy21
Čus, mám trojku 1.9 TD 55kw a zvyšoval jsem výkon přez čerpadlo a zvedli se mi otáčky na zhruba 1600 - 1800 tak jsem se nsažil stáhnout na dorazu plynu a na lanku ale už to mám na max a otáčky jsou pořád 1200...kde se dá dál snížit otáčky dík za radu

Napsal: 29 lis 2012, 22:44
od UchoTD
uber na cerpadle a pribrus pridavac,jedine tak.alebo posun doraz lanka nie?
Napsal: 29 lis 2012, 22:52
od kohy21
Doraz lanka je na max jak přibrousit přidavač...nechápu. pošleš mi fotku co přibrousit? A dlouho mi trvá než otáčky klesnou...
Napsal: 30 lis 2012, 18:40
od UchoTD
už si vela pridal na čerpadle keď ti pomaly padajú otáčky. je tu kopa fotiek ako to spraviť.-
Napsal: 02 pro 2012, 21:25
od kohy21
Heled, tak volnoběh mám seštelovanej....jen čim může bejt že mi to skoro vůbec nekouří....né že by mi to vadilo ale neni to divný? při tak otevřenym čerpadle? Btw: motor 1.9 TD 55kw díkes

Napsal: 08 pro 2012, 10:28
od KoCZ1
Co máš ztoho, já tomu taky fest přidal a vubec nekouří, trochu až od 4000ot/min. spíš mě celkem zarazilo že mi klesla spotřeba....

Napsal: 08 pro 2012, 17:41
od Tom89
já třeba ve 4000 t už končím při tlaku 1,4 baru bez cooleru na vrchu mě chybí nafta
Napsal: 08 pro 2012, 22:01
od UchoTD
bez cooleru? ty tomu musíš pekne variť...
Napsal: 09 pro 2012, 09:11
od Tom89
UchoTD píše:bez cooleru? ty tomu musíš pekne variť...
není problém bez cooleru jezdit,jen jezdit jak člověk hlídat teplotu motoru.
Napsal: 10 pro 2012, 13:17
od UchoTD
no však zistíš časom...

že toľko fúkať bez cooleru nieje najmenšia sranda

)))
Napsal: 10 pro 2012, 13:39
od Tom89
UchoTD píše:no však zistíš časom...

že toľko fúkať bez cooleru nieje najmenšia sranda

)))
pokud máš budík na tlak tak asi víš,že tlak turba se ti zvyšuje při přidání,nebo max poloze plynu a když plyn pustíš tak ti tlak klesne ne?Nejezdím pořád kudlu,ale kolem 2200 ot.s lechtáním plynu mě tlačí jen 0.1 bar

Coolery mám 3 ani jeden mě nevyhovuje a jeden z těch 3 budu převařovat bok,ale nevím u koho a ještě chci 10 mm hlavu z TDI
Napsal: 11 pro 2012, 11:01
od UchoTD
0,1 baru? pokial tomu tak netlačíš tak sa to dá..ale inak tam daj ten cooler...
Napsal: 28 led 2013, 23:54
od lukynvw
Hosi vento 1.9 TD AAZ na wastegate zadnej imbus tak budu muset pro zvyseni tlaku sundat tahlo jisteny segrovkou u vejfukovky a otazka zni jak moc zasroubovat? vim ze to tu nekde je ale aby rec nestala

jinak představa je 1.1-1.2 bar ted tlaci ve spici 0.65-0.7 s pridanim nafty pocitam jen o kolik utahnout (zkratit) tahlo od banky ke klapce diky za odpovedi....

Napsal: 09 bře 2013, 23:48
od vomy
Co může způsobovat větší hlučnost motoru pro přídání nafty ? Mam čerpadlo po go, vstřiky kontrolovaný před rokem, předvstřik taky dobře nastavenej a motor je v základním nastavení pěkně tichej (nebo tak nějak normálně na diesel), ale po přidání půl otáčky se hlučnost poměrně dost zvýšila...
Napsal: 10 bře 2013, 01:45
od UchoTD
to bude asi tým,že sa ti zvýšil aj volnobeh.
