Stránka 112 z 119

Napsal: 10 bře 2013, 09:23
od vomy
Ten jsem samozřejmě snížil... (LOL)

Napsal: 11 bře 2013, 20:49
od cerkasy
lukynvw píše:Hosi vento 1.9 TD AAZ na wastegate zadnej imbus tak budu muset pro zvyseni tlaku sundat tahlo jisteny segrovkou u vejfukovky a otazka zni jak moc zasroubovat? vim ze to tu nekde je ale aby rec nestala :-D jinak představa je 1.1-1.2 bar ted tlaci ve spici 0.65-0.7 s pridanim nafty pocitam jen o kolik utahnout (zkratit) tahlo od banky ke klapce diky za odpovedi.... (noteeth)
Mám G2 s motorem 1.9 AAZ z G3 baňka na turbu má 2 vývody. Ten k EGR vytáhni a zaslep. EGR zaslep taky. Tu druhou hadičku řízni a dej tam škrtící ventil Mám to naštelovaný na 1.1 bar a jede to super. Tyčku - máš tam segerovku a dvě matky povol tu přední matici a klapku dotáhni aby byla úplně zavřená. To znamená od baňky.Když tam nedáš škrtící ventil tak ti to bude tlačit až přes 2 bar a to je na moc. Mám i zbroušenou tyčku v čerpadle. Když tak mě napiš SZ pošlu nějaký foto.

Napsal: 12 bře 2013, 21:42
od macek0101
kde se pls pridava na cerpadle ta nafta muzete mi pls poslat nekdo foto na macek0101@seznam.cz diky

Napsal: 14 bře 2013, 15:47
od macek0101
Zdravim chci se zeptat jestli by to slo udelat i u fiata bravo 1.9 td 100

Napsal: 14 bře 2013, 16:25
od bombastiq
jo i na fiata to de

Napsal: 14 bře 2013, 16:34
od macek0101
A pude pridat i na cerpadle nemam ho dlouho tak nevim
:)

Napsal: 14 bře 2013, 17:39
od sh.w
macek0101 píše:A pude pridat i na cerpadle nemam ho dlouho tak nevim
:)
nejlepe bych to sveril nekomu,kdo tomu rozumi ;)

Napsal: 14 bře 2013, 22:29
od UchoTD
pôjde to pôjde ;) mam to presne takto isto spravená na punte v 1.7TD :) to bravo pôjde potom jak raketka ked mu pridáš :)

Napsal: 15 bře 2013, 16:05
od macek0101
A pude pridat i na cerpadle nemam ho dlouho tak nevim
:)

vento aaz

Napsal: 17 bře 2013, 02:50
od lukynvw
vyreseno budik+ vyrazen bajpas a tlaci 1.1 staci :-D. jede hezky

Napsal: 19 bře 2013, 22:54
od UchoTD
ak niekto nevie ako presne doladit kuželík v čerpadle,tak čínania to už vymysleli :D http://www.ebay.com/itm/VW-1-6l-1-9l-TD ... 337e8a487d

Napsal: 23 bře 2013, 13:18
od vomy
nejen číňani, sice na cumminse, ale fungovat to bude stejně... :D
http://www.dieselbombers.com/1st-genera ... l-pin.html
chválí si hlavně nějakej od "DennyT"
http://www.dieselbombers.com/dodge-dies ... eview.html

Napsal: 18 dub 2013, 20:14
od stevocz
neviete niekto aky je zavit na turbe kde sa pripaja ta hadicka co ide do banky? je to M10x1 alebo nieco ine?

ide o garrett na mojom aute

Napsal: 24 dub 2013, 20:40
od trooser
Zdravím. Mám toto isté turbo ako tu pridal kolega Obrázek a ako mám nastaviť tlak turba. Ostatné turbá tam majú len šróbik. Ako na to ? Mám 1.9td aaz

Napsal: 24 dub 2013, 20:56
od FreddyCZ
nejsem se jistej, ale myslím že tu tyčku co vede do ty banky tak musiš zkratit. u TDI to tak je