Stránka 113 z 132
Napsal: 10 říj 2017, 10:40
od duff74
Zdravím. Mám taky BXE jen v Golfu V. Variant 7/2009, tak se chci zeptat, jestli nevíte o nějakém servisu v okolí Zlína, Kroměříže, kde by se to dalo vyměnit aniž bych si na to musel brát hypotéku. Už jsem volal do dvou a nechtějí to dělat. Díky
Napsal: 12 říj 2017, 21:14
od RomanF
Čau, pokud pro tebe není dálka Brno, tak se objednej u Humla

To je ověřená adresa

motor
Napsal: 16 říj 2017, 18:38
od jsdavid
Ahoj, mám octavii 2 1,9 Tdi 77kw BLS rok 2008, ve 196000 km se mi protočili ojniční ložiska, motor klepal tak sem ho hned odstavil. Známý v servise mi vyměnil ojnice s ložiskama kde už jsou zámky proti protočení, šrouby dal všechny nové, nechal i zkontrolovat kliku. Po opravě sem najel 25000 km a motor zase klepe, čím víc je motor zahřátý a v zátěži tak je to horší, na volnoběh to nejde ani slyšet, tak sem sundal vanu a podíval se na šály a ty vypadají dobře, ale když jsem tahal za ojnice nahoru a dolů tak se mi zdálo že je malá vůle na pístním čepu u třetího válce. Je to možné? Jak se pak řeší taková oprava, popřípadě na kolik to cca vychází? Práci si udělám sám, chci to příští týden rozebrat, tak ať vím na kolik to cca vyjde.
Edit:Tak už to vím, praskla mi klika, dám druhou a budu jezdit dál.
Napsal: 24 říj 2017, 22:04
od RAPIDmen
ako to tak čitam BXE-BLS celkom des,,jedno auto čo jazdi ku mne na servis 312tis. G V 2007 BLS 77kw stlae to držiii bohvie či ten motor bol už menenny alebo je taky držák

Napsal: 25 říj 2017, 05:31
od Tomas6
Já nevím proč když někdo vidí motor BXE hned píše že je na hovno,prodej to než vyletí ojnice,BXE bych si nikdy nekoupil atd... Do roku 08 jsem o žádné ojnici z bloku neslyšel. Potom pozdějc jo,ale myslím že v tom počtu vyrobených motorů je to jak kapka v moři. A su přesvědčený že za půlku těch co sa rozbily může stejně řidič. Já sám mám BXE a bez problémů odjelo půl mega,na longlife . Takových aut znám víc a spodobnýma km jich jsou plné bazary... Jenže se 120 tis pak s tím cechacek kolenovrt stylem dědy s čepicí najezdi dalších 200 a diví se že mu při 300 vyletí ojnice. Jenže motor má 800 a imrvére podtáčený.
Napsal: 25 říj 2017, 08:47
od marian.marcin
BXE iba preto že sa ich vyrobil nespočetný blud oproti ostatným trom kodom a pojebal do toho long life interval a čínske šály a postáčané kilometre.
Napsal: 31 říj 2017, 14:20
od duff74
Ahojte. Nevíte někdo, kolik je dotažení ojničních šroubů 30 Nm + 90 st. vlastně celkem Nm?
Napsal: 01 lis 2017, 00:34
od frantisek28
To sa tak neda. Ked je predpisane dotahovanie o uhol, tak je zamer, aby nebolo zohladnene, nemalo vplyv trenie v zavite a na dosedacej ploche hlavy srobu.
Napsal: 05 pro 2017, 11:53
od sparco gti
golf 5 bls 9/2007 sa to tiez tyka?
Napsal: 05 pro 2017, 12:30
od Source
sparco gti píše:golf 5 bls 9/2007 sa to tiez tyka?
áno
Napsal: 05 pro 2017, 13:53
od jericho-3
Vůle na pístním čepu není moc častá, ale stává se to, klepe to i na volnoběh, zatímco volné ojniční šály jsou na volnoběh často neslyšitelné..Problém často bývá ten, že motor je celý řehtačka, kde zjistit nějaký cizí zvuk je obtížné..A utahovací moment ojnic nejsou švýcarské hodinky, nemá cenu to dramatizovat, trochu přetažení nevadí...je to jen obyčejný chrochták, oblblý elektronikou...

VW Caddy 1.9 TDI 55 kw Ojnice z bloku :)
Napsal: 25 pro 2017, 20:01
od Jake
je to 2008 typ motoru BSU ale myslim že blok je stejnej jak 1.9 BLS které s tim taky mají problem...prostě se to stavá...Mam ted dva motory BXE a hledám nekoho z okoli Brna kdo by mě předělal spodek z BXE a hlavu vrátil původní BSU měla by být ok a složil vše zpět..je potřeba ještě udelat upravit držáky motoru protože Bxe to ma trochu jinak a jednu vodni hadici předelat..a mělo by to běhat.Určitě už to někdo dělal z BLS motorem.Takže najde se někdo kdo by mi to takto vyladil?Nebo kdo má spodek z BLS a zpojizdnil to?
VYMENA SALIEK NA BXE ZA SUPER CENU
Napsal: 04 led 2018, 16:59
od badboy520
Zdravím všetkých s motormi BXE, BLS.
Všetci čo sa zaujímate o problematiku viete že deštručný problém motorov BXE, BLS spočíva hlavne v slabých ojničných ložiskách TH ktoré strácaju kompozitný materiál a následne sôr či neskôr dôjde k "zakusnutiu" Taktiež sú tieto ložiská náchlné na pretočenie v ojnici čo vedie k deštrukcií celého motora. Celý problém sa rieši výmenou ložisiek, šróbov, oleja a olej. filtra.
Mnohí ste sa informovali na výmenu ložísk na BXE, BLS tak dúfam že vám tento príspevok pomôže.
Ak máte obavy o svoje motory robíme odbornú výmenu pôvodných TH ložisiek na GLYCO v rozumnej cene na počkanie a móžte byť pri výmene.
Kontakt:
Žilina, tel: +421950732247


Napsal: 04 led 2018, 17:39
od jericho-3
No já když vidím tu ruku s těmi prstýnky a nehty, tak bych moc důvěru neměl..Tyhle ruce toho moc neudělaly..Ale patrně je to nějaká účetní připravená na inventuru..
P.S. neber to osobně ...
Napsal: 04 led 2018, 17:57
od syncon