Stránka 113 z 119

Napsal: 24 dub 2013, 21:55
od stevocz
treba skratit

Napsal: 25 dub 2013, 12:45
od trooser
Skrátené :) Ide to super, ale len vo vysokých otáčkach 3000+ ...Neviete či to je normal, alebo nie. A inak vôbec mi nejde potočiť dávkov paliva. Nemôžem ju teda nastaviť. Neviete čím to môže byť ?

Napsal: 25 dub 2013, 14:53
od trooser
Zistil som zaujimavu vec. Keď som tú tyčku z "banky" skrátil len do polky tak to ide lepšie ako keď to bolo na doraze :?

Napsal: 25 dub 2013, 16:39
od stevocz
mas aspon budik na tlak? ci len tak hore dole si tocis.

Napsal: 25 dub 2013, 16:57
od trooser
No zatial nemám. Asi to nieje dobrý nápad však ? Ale chcel som to kratkodobo skusiť ... Teraz to mám tak nejak v strede ... V pondelok mi príjde cooler z hadicami a ten tlakomer. Snáď budem múdrejší. A chcem sa spýtať či je normalne, že až cca 3000ot/min začína viac tlačiť

Napsal: 15 čer 2013, 23:24
od KoCZ1
Mám takový problém, jestli to chápu dobře, tak pokud už otáčky padají velmi pomalu, je tam té nafty přidané už hodně, akorát mně zarazilo že jsem to měl nějak naštelované, a jelo to jak z praku, a pak jsem ještě přidal na naftě, a je to o hodně línější, jakto??

Napsal: 23 čer 2013, 12:33
od trooser
Dá sa spraviť niečo s týmto čerpadlom? Mám ho na svojom golfe 1.9td. Lebo je iné ako ostatné. Obrázek

Napsal: 05 črc 2013, 20:38
od vomy
Zkoušel jsem zase ladit, trochu jsem přibrousil přidavač a povolil pružinu pod nim, přitáhl wastegate takže teď při plnej zátěži tlačí lehce přes 0.9bar, přidal jsem šroubem na čerpadle 1,5 otáčky, doladil volnoběh (musel jsem kvůli tomu přesadit páku plynu o zub)atd. jenže teď když tomu dam kotel a pustim plyn tak chvíli (1-2sek)drží otáčky než začnou padat - to je asi už moc velká dávka co ? vrátil jsem to o půl otáčky a už je to celkem ok, ale jakto že je to i po takhle malým přidání ? vůbec to ani nekouří, jen trochu odfoukne když dam plnej než natlačí turbo
rád bych z toho dostal trochu víc... :(

Napsal: 07 črc 2013, 13:21
od vomy
Nikdo se s tím nesetkal ? :?

Napsal: 08 črc 2013, 06:36
od trooser
A aké máš auto ?

Napsal: 08 črc 2013, 11:32
od vomy
LTčko s d24tic

Napsal: 10 črc 2013, 12:38
od nieto
zdravim pani. Momentalne robim ciastocnu generalku motoru 1,9 TD a chystam sa dat nove trysky. Chcem sa opytat aky je rozdiel medzi tryskami v 1,6 51 kw, 1,6 59 kw a 1,9 55 kw. NIeje lepsie tam supnut trisky z motora SB 1,6 TD 59 kw ? Dalsia otazka do plena,ake turbo by tam paslo na povodne zvody,aby sa s tym dalo daco kuzlit? Dakujem

Napsal: 10 črc 2013, 20:58
od trooser
Uz to nejdem ani skúšať ladiť. Dal som z toho maximum. Upravený pridávač, Bypass odpojený, Intercooler, a sériová felicia ma predbehla na šprint ... Nemá význam. (Golf 3 1.9TD AAZ)

Napsal: 26 črc 2013, 23:34
od ebyd
Co byste doporučili za turbo na 1.5 td? není to koncern, ale konstrukce obdobná. VNT 15 nebo radši 1749? Chtěl bych jít tak na 1,4 -1,5 Bar, ale aby to vydrželo.
Díky

Napsal: 27 črc 2013, 20:20
od wr8
rekni vic info o motoru,jakej rok,cerpalo,egr,kat,........