No, snad si kazdy z nas zvazi rizika, ci vyhody, proc pripadne volit jisteho majitele koncernu Agrofert do politiky Nevim co od toho pana cekat, ale urcite mu nejde o lid.
No, snad si kazdy z nas zvazi rizika, ci vyhody, proc pripadne volit jisteho majitele koncernu Agrofert do politiky Nevim co od toho pana cekat, ale urcite mu nejde o lid.
Nevim co udělá v politice, ale znám spoustu lidí, kteří pro něj přímo dělaj a znaj se s nim a můžu říct že jako zaměstnavatel se o svý lidi stará královsky. Příklad - jedna jeho zaměstnankyně měla nehodu v Řecku, zajistil odtah a poslal pro ní letadlo..........
No, snad si kazdy z nas zvazi rizika, ci vyhody, proc pripadne volit jisteho majitele koncernu Agrofert do politiky Nevim co od toho pana cekat, ale urcite mu nejde o lid.
Nevim co udělá v politice, ale znám spoustu lidí, kteří pro něj přímo dělaj a znaj se s nim a můžu říct že jako zaměstnavatel se o svý lidi stará královsky. Příklad - jedna jeho zaměstnankyně měla nehodu v Řecku, zajistil odtah a poslal pro ní letadlo..........
Asi mu to pak vrátí jinak, nikdy nic nebývá zadarmo.
Ale dnes ráno nemilé překvapení-flaška olej Aureol slunečnicový pohozená na zápraží obsahovala místo žluťoučkého oleje bělavou želatinu-takže do autíčka už nelejt..
peopleman píše:Ale dnes ráno nemilé překvapení-flaška olej Aureol slunečnicový pohozená na zápraží obsahovala místo žluťoučkého oleje bělavou želatinu-takže do autíčka už nelejt..
Mě to povídej.. nemít ji naředěnou benzinem tak dneska nenastartuju, venku -3°C.
O víkendu mi omylem do nádrže ukáplo 20l esteru použitý sóji (což jsem se dověděl až pak, zdál se mi nějaký atypicky tmavý) a po první jízdě a vychladnutí jsem při startování skoro vyflákal 220Ah baterku, vystříkal etherovej sprej, než mě napadlo vylejt filtr, nalejt do něj surovou slunečnici z globusu a pak se to po delším tejrání teprv povedlo nastartovat. Radši jsem po dlouhý době navštívil pumpu a dotankoval 8l nafty. Už to teda jakžtakž startuje
hranicka píše:Se divím, mě to loni na něj startovalo i při -7°C
O víkendu mi omylem do nádrže ukáplo 20l esteru použitý sóji (což jsem se dověděl až pak, zdál se mi nějaký atypicky tmavý) a po první jízdě a vychladnutí jsem při startování skoro vyflákal 220Ah baterku, vystříkal etherovej sprej, než mě napadlo vylejt filtr, nalejt do něj surovou slunečnici z globusu a pak se to po delším tejrání teprv povedlo nastartovat. Radši jsem po dlouhý době navštívil pumpu a dotankoval 8l nafty. Už to teda jakžtakž startuje
Tak to je divoké. Jaké máš auto? Jezdíš bez přestavby?
hanyking píše:
Tak to je divoké. Jaké máš auto? Jezdíš bez přestavby?
Feldu s lucasem, takže poctivě esterifikuju, ale loni až do destrukce čerpadla jsem tam lil surovej olej. Přestavba se sice plánovala, ale nějak na ni nedošlo.
S tou sójou nebyl problém s tekutostí, problém byl, že to prostě za studena nehořelo.
Já to tam teď v zimě radši neleju a jezdím na naftu s vifem.
Nejvíc výkonu mám když začne svítit hladový oko, to auto nejde zastavit, bůh ví co to tam plave že se mu to tak líbí.
A mám dotaz, nejde mi normálně natankovat. Dám do hrdla pistoli, pustím na plno a během 2 vteřin se nafta dostane až k hrdlu (ani ne tak nafta jako spíš pěna) a pistole se vypne. musím tu pistoli držet a lít to tam tak 1/3 rychlostí aby to stíhlo odtíkat, nevíte kde je problém?
Ty vole, kde tu baterku mas? Tam kde patri? Jen me udivuje ze se vleze.
hranicka píše:Se divím, mě to loni na něj startovalo i při -7°C
O víkendu mi omylem do nádrže ukáplo 20l esteru použitý sóji (což jsem se dověděl až pak, zdál se mi nějaký atypicky tmavý) a po první jízdě a vychladnutí jsem při startování skoro vyflákal 220Ah baterku, vystříkal etherovej sprej, než mě napadlo vylejt filtr, nalejt do něj surovou slunečnici z globusu a pak se to po delším tejrání teprv povedlo nastartovat. Radši jsem po dlouhý době navštívil pumpu a dotankoval 8l nafty. Už to teda jakžtakž startuje
nejaka akce na olej? ze bych nakuil do zasoby nez bude stat nafta 40 kc:( sikla by se ta snizena dan. Sere me,ze uz je zase benal levnejsi:(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm