Stránka 116 z 124
Napsal: 12 říj 2014, 13:22
od mev1
Aha, zmatlo me ze nema integrovany westgate, a turba bez nej by meli udajne o neco hur nabihat tak sem zvedavy jak ti to bude fungovat

Napsal: 12 říj 2014, 14:20
od MarekTds
Mám externí wastegate a turbo není zas tak velké,jak vypadá

Co jsem koukal,tak těch 35 je víc druhů a každé má jinou výfukovou část.Já jsem sehnal tohle za 4tis.

Napsal: 12 říj 2014, 18:29
od mev1
Jde o to ze turbo bez westgatu ma vetsi vyfukovku a pomalej se roztaci, aspon tak mi to nekteri lidi rikali, ale uvidis jak se ti to bude chovat
Napsal: 20 říj 2014, 08:13
od MarekTds
Nekupoval bych ho,pokud bych neměl info,že to bude akorát.Větší turbo bych už ani sám nedával.Hledal jsem rozdíl,mezi výfukovkou s integrovaným wastegatem a bez něj.Podle mě tam bude rozdíl,ale od oka to podle obrázku nepoznám.Možná jsou stejná a dělají se oboje v různých velikostech v závislosti na obsahu motoru,ale do toho já nědělám.
Napsal: 02 lis 2014, 07:00
od Napuram
Po delší odmlce, způsobené psychickou slabostí (z níž mě probral až Mev svým telefonátem...už jsem byl na pokraji pekelné zhouby koupit Hyiundai a po večerech čumet na růžovku), bych se rád zeptal na několik věcí, ohledně mé nedodělané setrvákospojky. Je to vykuchaná 228mm dvojhmota klasika, tedy po dni na soustruhu. Všechny komponenty od Savky, ale ten to do telefonu vysvětluje, jako bych to dělal denodenně. Nevymáčklý přítlačák (v mém případě 240mm e34 M5 -1,4mm na magnetce), usadím-li na přetočenou dosedací plochu z původního ohniště, měl by dle jeho info. mít mezeru 5mm. S tím, že 5mm- mohou popraskat pružiny, 5mm+ to nebude sportovní stisk. Lamela zmáčklá na krev má 8,1mm. Dle Savky se to vymáčkne ještě o 3mm (vymáčkne se i o 6mm, ale asi by to nebylo zdravé). Tak nevím jak to pobrat, tuhle spojku bych rád udělal, abych to nemusel absolvovat do roka a do dne nanovo. Už ta desetina (pro strojaře nemyslitelná odchylka) pro mě znamená, že mezeru mezi dosedací plochou a přítlačákem (kvůli nadsazení límce přítlačáku), kterou jsem si vymezil maticemi M5, v hojném počtu rozesetém po dosedací ploše, jenž mají na výšku "těch 5mm", mohu brát velmi relativně. Praskla už někomu zde ta "nivelační?!" pružina na samostavitelném přítlačáku? Druhý dotaz (asi zvlášť nejapný): sešroubovat vnější okraj litinové dosedací plochy s ocelovým "motherboardem", nebo ho nechat volně se kroutit, v holportu s přítlačákem, jak to pánbůh zamýšlel? Dík.

Napsal: 02 lis 2014, 21:00
od oldaf
Napuram píše:Po delší odmlce, způsobené psychickou slabostí (z níž mě probral až Mev svým telefonátem...už jsem byl na pokraji pekelné zhouby koupit Hyiundai a po večerech čumet na růžovku), bych se rád zeptal na několik věcí, ohledně mé nedodělané setrvákospojky. Je to vykuchaná 228mm dvojhmota klasika, tedy po dni na soustruhu. Všechny komponenty od Savky, ale ten to do telefonu vysvětluje, jako bych to dělal denodenně. Nevymáčklý přítlačák (v mém případě 240mm e34 M5 -1,4mm na magnetce), usadím-li na přetočenou dosedací plochu z původního ohniště, měl by dle jeho info. mít mezeru 5mm. S tím, že 5mm- mohou popraskat pružiny, 5mm+ to nebude sportovní stisk. Lamela zmáčklá na krev má 8,1mm. Dle Savky se to vymáčkne ještě o 3mm (vymáčkne se i o 6mm, ale asi by to nebylo zdravé). Tak nevím jak to pobrat, tuhle spojku bych rád udělal, abych to nemusel absolvovat do roka a do dne nanovo. Už ta desetina (pro strojaře nemyslitelná odchylka) pro mě znamená, že mezeru mezi dosedací plochou a přítlačákem (kvůli nadsazení límce přítlačáku), kterou jsem si vymezil maticemi M5, v hojném počtu rozesetém po dosedací ploše, jenž mají na výšku "těch 5mm", mohu brát velmi relativně. Praskla už někomu zde ta "nivelační?!" pružina na samostavitelném přítlačáku? Druhý dotaz (asi zvlášť nejapný): sešroubovat vnější okraj litinové dosedací plochy s ocelovým "motherboardem", nebo ho nechat volně se kroutit, v holportu s přítlačákem, jak to pánbůh zamýšlel? Dík.

Začnu asi takhle, proč zrovna přítlačák M5, vždyť to auto nemá žádnej krouťák na spodku, nemyslím si že by to mělo mít nějakej extrémní přítlak. Radši bych tam dal přítlačák z F10 3,0d. Ta pružina na přítlačáku tady asi nikomu nepraskla, ono tady moc lidí se samostavitelným přítlačákem nejezdí
Jak to chceš nechat volně kroutit? Myslíš to jako znovu sesadit jako dvouhmotu?
Napsal: 02 lis 2014, 21:42
od Napuram
No sesadit to jako dvouhmotu, jenom totálně očesanou, vyhodil jsem z toho co se dalo a srovnal dosedací plochu. Chtěl jsem to dělat z duralu, ale z časových důvodů z toho sešlo. No už to mám i sesazené, chybí mi pouze podložit přítlačák, zajistit všechny šrouby a odpoledne se soustruhem, samozřejmě nechat vyvážit.
Napsal: 03 lis 2014, 21:29
od Bel037
dawe2706 píše:Bel037 píše:Tak z e46 320d to bude jednoduchsie

Ale musí to být ta 110kw

A to je vlastne ten co ma e46 vzaadu v sani?
Napsal: 07 lis 2014, 00:08
od Pelep
Zdravim, jen rychlá otázka která asi uplně nepatří sem. Mám e36 318tds, podle všeho bylo už několikrát na měsíci, ale na tachu má asi 270tis no a poslední dobou tam jde trochu hůř jednička. Vždycky jí tam dám, nijak na to netlačim, ale jde tam hůř než šla. Najedu s nim asi třicet ročně, vezme si tak 6,5 slunečnice s nějakou naftou za 25 a benálem do sekačky kterej občas zmizí našim... Poctivě měnim akorát olej a teď mi tekla krev ze zubů když sem poprvý koupil nový gumy, doteď jsem dojížděl šlupky zadáčo z pneuservisu... Takže asi tolik peněz do toho chci vrazit za opravu, otázka teda zní, mám s tim něco dělat? Případně co?

Zajímá mě, jestli třeba stačí dolejt olej do převodovky nebo jestli to jde nějak seštelovat, abych jí zbytečně neníčil, nebo to nejde a prostě s tim budu jezdit dál. Dík za každou odpověď

Napsal: 07 lis 2014, 00:20
od oldaf
jde o to jestli nemáš jen vyběhanou kulisu řazení, je to ten plastovej kroužek co v něm je uložená řadička. Pak tam jdou blbě kvalty. Pokud v tom problém není tak jen dolej olej kterej tam určitě chybí, víc s tím bez nákladů neuděláš. Bud to bude lepši nebo ne:-)
Napsal: 07 lis 2014, 00:29
od Pelep
Jasný díky moc, olej zejtra doleju a mrknu na to uložení

To jsem jednou spravoval na starý mazdě 121 která mi sloužila asi rok a půl, dostal jsem jí za cenu kol a zachránil jí před vrakáčem, jednou mě ale překvapila tim, že mi šaltpáka prostě zajela dolu a koukalo jenom to co držíš v ruce při řazení, docela šok

Domu jsem s tim ale dojel, musel jsem jí celou cestu držet aby tam nezajela a řadit s tim taky šlo

Napsal: 07 lis 2014, 07:20
od mev1
Delalo mi to neco podobneho kdyz jsem podrazoval na 2g poradili mi vymenit olej v prevodovce za ridsi co je do automatu takovy cerveny tusim atf tak sem ho vymenil i kdyz stareho tam bylo dost a ritky byl taky, napred mi prislo ze je to stejne mozna jen o malinko lepsi, ale po par dnech to povolilo a kvalty tam padaji nadherne...
Napsal: 09 lis 2014, 12:30
od Rossowich
Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ?

Napsal: 09 lis 2014, 16:53
od mev1
By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Napsal: 10 lis 2014, 22:25
od hanzdj
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ?

Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.