Stránka 117 z 124

Napsal: 13 lis 2014, 09:40
od Bueno
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D

Napsal: 13 lis 2014, 09:44
od Bueno
Bueno píše:
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Zkus natočit nějaký video, jak to jede ve 36.. celkem mě to zajímá.. mě limituje spojka :-/

Napsal: 13 lis 2014, 12:53
od mev1
Me limitujou hadice, jen dam cihlu a strili... Jen co to zpravim tak zas streli...

Napsal: 13 lis 2014, 15:53
od Rossowich
hanzdj píše:
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ? :D Obrázek
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.
Mám ho skoro na max tlačí cca 1.2baru

Napsal: 20 lis 2014, 00:54
od oldaf
Rossowich píše:
hanzdj píše:
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ? :D Obrázek
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.
Mám ho skoro na max tlačí cca 1.2baru
Ta pružina je schopná to regulovat tak do tlaku max 1,5b. Pak už se to stejně zmáčkne nadoraz. Pokud foukáte větší tlaky a nechcete aby to tam cpalo maximum nafty už při nízkým tlaku tak je dobrý si s tím pohrát a dát tam tvrdší pružinu.

Napsal: 20 lis 2014, 01:09
od oldaf
V příštím týdnu tady budu mít nově postavený jedno čerpadlo na prodej, do TDSa, tak kdo bude chtít. Čerpadlo bude s 12mm novou hlavou, nově udělaný pouzdra hlavní hřídele, kompletně přetěsněné, gufero hřídele z vitonu, nové vodící pouzdro plynové páky, upravené přepákování s kratším chodem plynu- takže není potřeba sešlapovat plynovej pedál v tak velkým rozsahu, což je u série docela problém že origo plynovým pedálem nejde dát plnej plyn. Upravenej přidavač na max, upravený přepákování přidavače.

Napsal: 20 lis 2014, 01:10
od oldaf
Bueno píše:
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Už jen kousek :)

Napsal: 20 lis 2014, 05:16
od mev1
oldaf píše:
Bueno píše:
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Už jen kousek :)
Tak musim aktualizovat na seriovym tlaku jsem dal 3bary :-D ,uz je ale dole a davam velky kdyz je odzkouseny cerpadlo, jen me ted zastavil urvany steft na vyfukovych svodech, slo na nem videt ze byl uz praskli a drzel jen za ctvrtinu plochy...

Napsal: 14 pro 2014, 20:53
od Napuram
Ahoj, předem se omlouvám, vím, že tohle patří spíše do sekce inzerce. Musím vyklidit garáž, tak vyhazuju co se dá. Ale narazil jsem na tuhle věc, které by mi bylo docela líto.
Obrázek
Jedná se o nedokončený jetengine, apartně zastavěný do rámu babiččiny židle, který původně vznikal jako kreace na minulý Sylvestr. Poté jsem pojal podnikatelský záměr provádět s tím externí vypalování DPF (předpokládám že firmy, které se tím živí postupují obdobně). Kdyby to někdo chtěl, daruji. Je hotová spalovací komora, plamenec, zapalování, mazání by to chtělo drobet předělat, i když funguje. Dodělat kolena k turbíně, vstup vzduchu do komory a připojit propan. K vypalování DPF by to ještě chtělo dodělat vtřikovač nafty, nebo jiného výhřevného sajratu pro afterburn + měření teploty spalin.

Napsal: 15 pro 2014, 09:58
od mev1
Napuram píše:Ahoj, předem se omlouvám, vím, že tohle patří spíše do sekce inzerce. Musím vyklidit garáž, tak vyhazuju co se dá. Ale narazil jsem na tuhle věc, které by mi bylo docela líto.
Obrázek
Jedná se o nedokončený jetengine, apartně zastavěný do rámu babiččiny židle, který původně vznikal jako kreace na minulý Sylvestr. Poté jsem pojal podnikatelský záměr provádět s tím externí vypalování DPF (předpokládám že firmy, které se tím živí postupují obdobně). Kdyby to někdo chtěl, daruji. Je hotová spalovací komora, plamenec, zapalování, mazání by to chtělo drobet předělat, i když funguje. Dodělat kolena k turbíně, vstup vzduchu do komory a připojit propan. K vypalování DPF by to ještě chtělo dodělat vtřikovač nafty, nebo jiného výhřevného sajratu pro afterburn + měření teploty spalin.
ahoj prosimte, co je to za turbo?

Napsal: 15 pro 2014, 14:20
od Big Mára
Zdravím pánové ! Chci si trochu poupravit motor a zvednout výkon, ale prozatím nechci měnit čerpadlo, k vůli tempomatu. Mám v plánu dát jen větší turbo a chip. Tedy dostat se asi někam kolem 200 koní. Ale musím vyměnit dvouhmotu a spojku. Tak bych tam chtěl dát něco, co vyšší výkon na 100% udrží. Z čeho by byl ideální spojkový set, který do toho padne plug n´play .
Tuším že to je tady už napsané, nejsem líný to tu hledat, ale nemám čas na to sedět u PC hodiny a hledat jednu informaci, na kterou se mohu jednoduše zeptat.

Díky

Napsal: 15 pro 2014, 14:33
od dawe2706
Big Mára píše:Zdravím pánové ! Chci si trochu poupravit motor a zvednout výkon, ale prozatím nechci měnit čerpadlo, k vůli tempomatu. Mám v plánu dát jen větší turbo a chip. Tedy dostat se asi někam kolem 200 koní. Ale musím vyměnit dvouhmotu a spojku. Tak bych tam chtěl dát něco, co vyšší výkon na 100% udrží. Z čeho by byl ideální spojkový set, který do toho padne plug n´play .
Tuším že to je tady už napsané, nejsem líný to tu hledat, ale nemám čas na to sedět u PC hodiny a hledat jednu informaci, na kterou se mohu jednoduše zeptat.

Díky
Rovnou a dobrou dvouhmotu a nebo jednohmotu (jednu na prodej mám (rofl) ) potom 240mm lamelu a přítlačák z E39 530d a myslím,že budeš mít spojku i dost dimenzovanou na další ladění.

Napsal: 15 pro 2014, 21:34
od Napuram
To mev1: proč si myslíš že s tím sviním tohle fórum? :)

Napsal: 15 pro 2014, 21:39
od Napuram
těchhle má každý v garáži mraky...

Napsal: 15 pro 2014, 22:32
od Napuram
Zapojit tak 3 kompresory, vázané jedním hřídelem na 3 turbíny. To by alespoň precedens radiálního dmychadla.