Stránka 119 z 132

Napsal: 25 led 2019, 15:47
od Karfík75
My zase tak nejezdíme. Ročně cca 17 tis.km.
Přijde mi to opravdu tak, že čím víc má člověk větší péči o auto,
tím víc se mu za to mstí :-)
Kamarád, ač bývalý kamioňák, takže by nějakou tu péči měl mít vkrvi na svého Xsara Picasso 2,0 HDi z vysoka dlabe a jezdí mu takhle už asi 9 let.
Jediné co vím, že tankuje u Benziny permanentně.

Objednal jsem dnes vše podle místních zkušených ojničářů.
Tímto děkuji za jejich rady.
Šály od KS: http://www.cc-autodily.cz/panev-ojnicni-2_2
a šrouby taktéž: http://www.cc-autodily.cz/sroub-ojnice-m8-1-44
Jakmile budou ty málo jeté venku, dám sem fotky pro zajímavost.
Teď už jen doufat, že vydrží alespoň převodovka, kde jsem olej radši vyměnil za originální. Podle všeho tam 0,2 l zůstává a tak jsem dolil 2l.
Mělo by být údajně dle tab. 2,3 v 6ti kvaltu, takže doleju radši ještě 0,1l.

Napsal: 25 led 2019, 18:14
od jericho-3
To je jednoduché 2.0 HDI není TDI BXE, tam se tohle nestává..Je to specialita koncernu.. :)

Napsal: 25 led 2019, 19:44
od Karfík75
Zlatá Felicia LPG. Bohužel mě z těch sedaček bolely záda 😀

Napsal: 27 led 2019, 12:21
od Karfík75
Ahoj. Ještě si dovolím přiložit protokol z čištění DPF těsně po kolizi s klikovkou a štítek s R.V. datum nějak nedokážu odečíst

Napsal: 27 led 2019, 12:23
od Karfík75
Obrázek

Napsal: 27 led 2019, 12:24
od Karfík75
Obrázek

Napsal: 27 led 2019, 14:40
od Karfík75
Zřejmě 1.07 mi přijde, že vyrobeno. Rozebral jsem i čerpadlo oleje a nic špatného jsem nezjistil. To p o dle mě buď funguje, nebo ne. Příp. by mohlo být zadělane sítko, což nebylo.

Napsal: 27 led 2019, 14:52
od Jarda-k
https://forum.skodahome.cz/applications ... ?id=442343
Vypadá to, že problém je stále aktuální..... :(

Napsal: 27 led 2019, 15:00
od Karfík75
Bohužel mi odkaz nefunguje :(

Napsal: 28 led 2019, 11:44
od Karfík75
Povedlo se.Tzn. z toho vyplívá, že o tom Škoda ví.
Škoda, že se víc lidí nespojí a nedonutí je k nějakému
přiznání pochybení. Je mi jasné, že by je to značně poškodilo,
takže se toho bohdá nedočká asi nikdo.

Napsal: 28 led 2019, 11:56
od Jarda-k
Ale tohle se týká nové řady EA 288.
Uvažoval jsem, že bych si výhledově koupil O3 TDI. Asi to budu musel ještě pořádně promyslet.

Napsal: 28 led 2019, 13:54
od Karfík75
Ok. Díky.
Tak tedy pokud vyměním šrouby a šály a to samé provedu třeba za 130 tis. km., nemělo by mě to teoreticky potkat znovu.
Víte, kdysi jsem koupil moped Gizmo a po koupi se mi kousnul na chvíli píst.
Nevím proč. Asi prodávající někdo nenalil do benzínu olej.
Pamatuju si, jak jsem hodil šmejra a vyklepanej dojel domů.
Pak jsem měsíc jezdil do práce preventivně s nohama na zemi, kdyby se mi to stalo znova (za měsíc jsem to radši prodal).
Podobný pocit zažívám právě teď a s tímto motorem.
Když si vzpomenu, jak jsem vezl rodinu 130 v létě do Itálie, nevím, co by člověk dělal.
Tak jako tak je vždycky hlavní a asi i jediná výhoda těchto příhod následná lepší připravenost pro tento druh kolizí.

Napsal: 28 led 2019, 15:05
od jericho-3
Dej tam šály a prodej to, budeš mít méně stresu. Je dobré přečíst si tohle téma od začátku, a je z toho deprese s "následky". Neznám moc motorů jiných značek, kde by vykukovaly ojnice z bloků i když je oleje dost, mazání nic nesignalizuje a najednou bum..Už když koncern začal vyžadovat do svých motorů speciální olej se spešl specifikací, které ostatní motory jiných firem nepotřebovaly , měli potenciální kupci zpozornět..Ale každý věří, že jemu se nic nestane.. :(

Napsal: 28 led 2019, 15:31
od Karfík75
To je ta odpověď, které jsem se bál. Auto je jako nové. 100tis.za rok jsem ještě neprojel se přiznám... A asi ani nenašetřil 😀

Napsal: 28 led 2019, 17:55
od Karfík75
Koukl jsem teď pořádně na vrchní šály a nejvíc na třetím válci je v nejhlubsim místě vymlácena a má tendenci se rozšiřovat. Jako by se tam zmenšoval poloměr celé šály. A ojnice je v místě dotyku vrchní šály nejvíce zakarbonována. To by zase mohl být důsledek toho horšího mazani. Snad tedy to KS má trd jiné složení materiálu šál. Dalo by se tam i napsat.