Stránka 119 z 124
Napsal: 29 pro 2014, 14:14
od Bel037
Tak isto mam jeden naviac

Napsal: 29 pro 2014, 14:39
od mev1
A vsichni na druhe strane republiky... Tak daleko pro nej nejedu i kdyz tds se vzdycky hodi za minuli motor sem ho menil 3x

Napsal: 29 pro 2014, 14:47
od Big Mára
Vždy se to dá nějak udělat, třeba poslat přes Toptrans

Napsal: 30 pro 2014, 10:57
od Janekgsf
Zdravím všechny, vlákno jsem přelouskal stránku po stránce tak jsem doufám v obraze. 14 let jsem jezdil dvě e34 tds, bohužel kastle shnila i na té druhé. Tak mám dilema co dál. Jestli jít e39 tds nebo e39 530D. Jeden nastrojenej motor na tds mam v regále taky. Dík za rady
Napsal: 30 pro 2014, 22:33
od Tony1988
Zdar neválí se někomu v garáži samosvor na E36 325tds.Za rozumnou cenu dík
Napsal: 01 led 2015, 18:51
od hanzdj
Tony1988 píše:Zdar neválí se někomu v garáži samosvor na E36 325tds.Za rozumnou cenu dík
Čavec, tak už přišla řada na dif aby to driftilo

Jinak škoda že si nenapsal o 14dní dřív, jeden svor šel pryč i s autem, poměr 2,62 na tds ideal

Napsal: 02 led 2015, 22:45
od Jenza
Ahoj na mém TDS odešlo turbo tak se chci zeptat jestli někdo z vás nemá nějaký vhodný pro plánovaný poladění? Díky moc
Napsal: 04 led 2015, 15:24
od Bueno
hanzdj píše:Tony1988 píše:Zdar neválí se někomu v garáži samosvor na E36 325tds.Za rozumnou cenu dík
Čavec, tak už přišla řada na dif aby to driftilo

Jinak škoda že si nenapsal o 14dní dřív, jeden svor šel pryč i s autem, poměr 2,62 na tds ideal

https://www.youtube.com/watch?v=bAXe9lB9lmI
Driftí to i bez svoru

) ale špatně

Napsal: 12 led 2015, 12:05
od Rossowich
Hoši neviete niekto hrúbku novej lamely na 2.5tds uz my šmýka tak ju chcem dat preobložiť a ked tak dať ju mozno na hrubšie
Napsal: 14 led 2015, 20:22
od Míšánek
Kluci nechci zatím zakládat nové téma a doufám že mi tady někdo odpoví.
Konečně jsem se dokopal shodit prasklou palici a tohle jsem našel na pístech (kdyžtak si to zvětšete):
http://www.rajce.net/f871503985
http://www.rajce.net/f871503989
Jde mi o ty (asi) karbonové usazeniny a rád bych věděl jestli něco značí a kdyžtak co. Na první fotce jde vidět, že podle mě tvoří obrys ventilu, na druhé fotce je detail šestky, která je takhle zasraná asi nejvíc. Je tohle normální projev nebo to značilo lokální přehřívání a tím tvorbu usazenin třeba kvůli blbě prášícím tryskám? Jdou takhle zajebané všechny válce většinou v prostoru u komůrek, ale ne v takovém měřítku jako na šestce a jedničce. Motor ježděn taky na evry modu. Jde mi o to, že bych si to rád nějak vysvětlil a případně se poučil pro příště. Jinak trysky nějak nezvonily až na jednu tuším na pátem válci, která opravdu decentně kopala do trubky.
Díky

Napsal: 16 led 2015, 20:01
od Míšánek
Tak děkuji za odpovědi

Napsal: 21 led 2015, 20:10
od oldaf
Míšánek píše:Tak děkuji za odpovědi

Abych pravdu řekl tak jsem tohle na žádným motoru ještě neviděl. Ani na ty vstřiky bych to neřekl, spíš na netěsnej ventil, kor když je vidět že je to obkreslený okolo ventilu
Napsal: 21 led 2015, 23:43
od Míšánek
oldaf píše:Míšánek píše:Tak děkuji za odpovědi

Abych pravdu řekl tak jsem tohle na žádným motoru ještě neviděl. Ani na ty vstřiky bych to neřekl, spíš na netěsnej ventil, kor když je vidět že je to obkreslený okolo ventilu
Huráá, aspoň někdo! Děkuju

Takže myslíš, že byly možná trochu podpálené sedla ventilů? Teoreticky to možné je, nájezd motoru je 420 000. Každopádně další hlava je komplet zrepasovaná, tak to snad už bude cajk. A vstřiky jsem nechal přezkoušet taky. Údajně byly v cajku
Napsal: 22 led 2015, 00:02
od oldaf
Vstřiky tohle neudělaj, měl jsem hlavu na motoru dole a v tom motoru jezdily trysky který byly tak vyběhaný že už od 110barů jen tekly, žádnej rozprach a písty byly krásně černý, jen okolo komůrek šedivý fleky
Napsal: 22 led 2015, 00:04
od oldaf
Nalej nad ventil do hlavy třeba benzín a sleduj jestli to bude těsnit.