
Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
To nepomáhá, párkrát to protočí a pak se zasekne startér, že to nejde natočit ani přes kabely i když palivo teče. Trochu nafty jsem tam se skřípáním zubama při sledování čísílek na stojanu flusnul, tak to snad pojede.ovocny píše:Stuhne to v te nadrzi uplne nebo jen baterka nebokaze tocit dost dlouho aby to svinstvo blaflo? Pokud se to jeste hybe v trubkach tak bych mozna zkusil nejakou variaci lahvi s teplou vodou pod kapotu ala milosPokud je k dispozici zasuvka tak treba zkusit primotop. Je fakt ze jak to ztuhne cele tak to pak jedine tepla garaz.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
:-)
mam pučenou bráchovu Audi A4TDi... zatím mu to na olejík jelo, ted přituhlo a ráno nic
žádnej předehřev, čerpadlo tlačí med
, prej zkouší co to vydrží
pomohly 4litry vroucí vody v igelitovým pytli položeným na čerpadle a hlavě, čátečně na filtru. Po 5minutách to chytlo 




Škoda 1.9, 81
mám ted ve svoji koktě SMN 30 unicorn (40l) a 5 naturalu. ráno vpohodě. (-13°C)hranicka píše:Když jsme u toho, nemá někdo zkušenosti s SMN30?
Zatím jezdím na homemade ester kdovíčeho, -10°C už přežil ale v mrazáku zmrzne zcela spolehlivě.
Když to doleju naftou, hrozí, že při -20°C se ester vysráží a ucpe filtr, nebo to je v poho? Už teď to startuju stylem nastříkám ether a pošlu to ze svahu, jinak to nechytne. Díky
Škoda 1.9, 81
ja tento tyden koncim se startovanim:D. v - 5 sem nastartoval uplne nadherne,ale dneska bylo snad jen -6 max -8(v noci -12) a auto startovalo az napotreti celkove to zabarolo aspon minutu. uz se asi ukazuje,ze nemam vlastne zhaveni a predehrev nafty plus plnou nadrz SM30.
a taky sem resil termostat a mam dolito hodne malo fridexu a divim se,ze to nezmrzlo mam tak litr na 6 litru vody
a taky sem resil termostat a mam dolito hodne malo fridexu a divim se,ze to nezmrzlo mam tak litr na 6 litru vody
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Re: :-)
takže auto bez úpravy. A jakej olej tam je?svars píše:mam pučenou bráchovu Audi A4TDi... zatím mu to na olejík jelo, ted přituhlo a ráno nicžádnej předehřev, čerpadlo tlačí med
, prej zkouší co to vydrží
pomohly 4litry vroucí vody v igelitovým pytli položeným na čerpadle a hlavě, čátečně na filtru. Po 5minutách to chytlo
Škoda felicia 1.9D
Jo je to zajímavá zkouška. A stojí venku nebo v garáži? Dáváš čistej olej nebo s benzínem? Mě každej straší, že na fildě oddělám čerpadlo když liju olej. Letos jsem jezdil na bioester (meřo) protože to v Polsku bylo za stejnou cenu jako olej. Letos tak od půli března liju olej + natural 1:10.
Škoda felicia 1.9D
tak oddelas,ale otazka po kolika km ale kluci si tam davaji misto lucase bosch vidte?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
.
je v tom bosch a leje tam čistou slunečnici nebo co je po ruce. to že to pude do kytek je temer jasny!! jen je otazkou jestli zitra rano nebo přisti zimu. už ted je -12, rano to vidim blede. až je mi toho auta lito... asi brachovi zajedu na naftu :-DD
Škoda 1.9, 81