Stránka 120 z 180
Napsal: 30 led 2012, 19:42
od ovocny
Tak ne kazdy tady jezdi na naftu

Napsal: 30 led 2012, 19:49
od hranicka
Vecernicek píše:Já nechápu co řešíte? Nafta-VIF a jedem

Krmit to naftou, s'upad, ne?

Napsal: 30 led 2012, 19:53
od hranicka
ovocny píše:Stuhne to v te nadrzi uplne nebo jen baterka nebokaze tocit dost dlouho aby to svinstvo blaflo? Pokud se to jeste hybe v trubkach tak bych mozna zkusil nejakou variaci lahvi s teplou vodou pod kapotu ala milos

Pokud je k dispozici zasuvka tak treba zkusit primotop. Je fakt ze jak to ztuhne cele tak to pak jedine tepla garaz.
To nepomáhá, párkrát to protočí a pak se zasekne startér, že to nejde natočit ani přes kabely i když palivo teče. Trochu nafty jsem tam se skřípáním zubama při sledování čísílek na stojanu flusnul, tak to snad pojede.
:-)
Napsal: 30 led 2012, 20:15
od svars
mam pučenou bráchovu Audi A4TDi... zatím mu to na olejík jelo, ted přituhlo a ráno nic

žádnej předehřev, čerpadlo tlačí med

, prej zkouší co to vydrží

pomohly 4litry vroucí vody v igelitovým pytli položeným na čerpadle a hlavě, čátečně na filtru. Po 5minutách to chytlo

Napsal: 30 led 2012, 20:18
od svars
hranicka píše:Když jsme u toho, nemá někdo zkušenosti s SMN30?
Zatím jezdím na homemade ester kdovíčeho, -10°C už přežil ale v mrazáku zmrzne zcela spolehlivě.
Když to doleju naftou, hrozí, že při -20°C se ester vysráží a ucpe filtr, nebo to je v poho? Už teď to startuju stylem nastříkám ether a pošlu to ze svahu, jinak to nechytne. Díky
mám ted ve svoji koktě SMN 30 unicorn (40l) a 5 naturalu. ráno vpohodě. (-13°C)
Napsal: 30 led 2012, 20:58
od sikin1987
ja tento tyden koncim se startovanim:D. v - 5 sem nastartoval uplne nadherne,ale dneska bylo snad jen -6 max -8(v noci -12) a auto startovalo az napotreti celkove to zabarolo aspon minutu. uz se asi ukazuje,ze nemam vlastne zhaveni a predehrev nafty plus plnou nadrz SM30.
a taky sem resil termostat a mam dolito hodne malo fridexu a divim se,ze to nezmrzlo mam tak litr na 6 litru vody
Re: :-)
Napsal: 30 led 2012, 21:44
od hanyking
svars píše:mam pučenou bráchovu Audi A4TDi... zatím mu to na olejík jelo, ted přituhlo a ráno nic

žádnej předehřev, čerpadlo tlačí med

, prej zkouší co to vydrží

pomohly 4litry vroucí vody v igelitovým pytli položeným na čerpadle a hlavě, čátečně na filtru. Po 5minutách to chytlo

takže auto bez úpravy. A jakej olej tam je?
.
Napsal: 30 led 2012, 21:51
od svars
je to obyč A4, bez jakékoli úpravy. Olej obyč slunečnice. Je to drsný ale aspoň se ukáže co to vydrží.
Napsal: 30 led 2012, 22:13
od hanyking
Jo je to zajímavá zkouška. A stojí venku nebo v garáži? Dáváš čistej olej nebo s benzínem? Mě každej straší, že na fildě oddělám čerpadlo když liju olej. Letos jsem jezdil na bioester (meřo) protože to v Polsku bylo za stejnou cenu jako olej. Letos tak od půli března liju olej + natural 1:10.
Napsal: 30 led 2012, 22:28
od sikin1987
tak oddelas,ale otazka po kolika km ale kluci si tam davaji misto lucase bosch vidte?
Napsal: 30 led 2012, 22:37
od hanyking
Tak ho taky dám. Kolik bosch stojí. Dává se novej nebo jde koupit jetej?
A ten už vydrží?
Napsal: 30 led 2012, 23:01
od peopleman
hanyking píše:Tak ho taky dám. Kolik bosch stojí. Dává se novej nebo jde koupit novej?
A ten už vydrží?
Ten stojí novej víc než ta A4..

Jen repas v AutoKellyšová vyjde na 40000,-

Napsal: 30 led 2012, 23:10
od hanyking
40 000???

Tak to je vražda. Vadí ten olej když je i v noci +5C a více?
Napsal: 30 led 2012, 23:11
od hanyking
40 000???

Tak to je vražda. Vadí ten olej když je i v noci +5C a více?
.
Napsal: 30 led 2012, 23:13
od svars
je v tom bosch a leje tam čistou slunečnici nebo co je po ruce. to že to pude do kytek je temer jasny!! jen je otazkou jestli zitra rano nebo přisti zimu. už ted je -12, rano to vidim blede. až je mi toho auta lito... asi brachovi zajedu na naftu :-DD