jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

Chlapi asi mi nebudete věřit ale od kamaráda co dělá servis sám na sebe tak servisuje známeho taxikáře s Felícií ale benzína 1.3, když jsem to auto viděl tak měl na tachu 320tis. Tomu jsem nechtěl nějak věřit tak jsem se dal maníkem do řeči a jedinou opravu na motoru dělal, že měnil těsnění pod hlavou, jinak vše origo motor i převodovku mimo věcí co se opotřebí - čepy, desky, tlumiče atd. To mi pak to samé potvrdil i kamarád co auto servisuje. Ted má kolem 400tis a drnčí si to dál. Je pravdou, že olej mění po 7tis a snaží se o to starat.
Sám bych tomu nevěřil kdybych to neviděl na vlastní oči. (crazy) Moje bývalá Felda měla kolem 200tis a už bralal olej atd. ale olej měnil po 15tis, tak nevim včem je to tajemství ?
Že by štěstí na auto ?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Je to sice OT, ale v jedné nejmenované firmě mají Felicii 1,3 BMM 430+tis km.. Motor prošel běžnými servisními úkony, párkrát těsnění pod hlavou, ale jezdí to furt a je to skoro nezničitelný..
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

ale tu sa píše o motoroch diesel v tejto teme a aké auto ide ako TDi a nie benzín či sa ti zdá že felícia ide ako TDI?
BMW 330 ix
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d

V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.

Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.

Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi

150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

mibfox píše:Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d

V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.

Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.

Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi

150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
X3 3.0sd .. to je nářez
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý

kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d :D
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

A6TDI píše:tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý

kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d :D

Tomu bych veril, nahodou muj kamarad ma kombika 535d a teda to jede!

285 km/h s prumernym chipem tam vytahnul. Nekde sem videl strop 305 km/h
origo chip z reichu.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

mibfox píše:
A6TDI píše:tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý

kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d :D

Tomu bych veril, nahodou muj kamarad ma kombika 535d a teda to jede!

285 km/h s prumernym chipem tam vytahnul. Nekde sem videl strop 305 km/h
origo chip z reichu.
no,..ideální auto na naše nezničené silnice :-)
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Darkovičky "néasi"

Příspěvek od marko250 »

Určitě ideál,ty díry jen přeletíš-hehe.Jinak 530D /330D je pěkné svezení,ale jen do doby než se repasují 6x vstřiky a to jen půlky(celé nejdou,8-12tKč jeden),nesypne se turbo což se sype jako všude a nepodělá se automat(35-50tKč repas),pak NIVO(15tKč/Ksx2),hliníkový podvozek(rači nic),hydroštely,ale když to dáte do kupy tak to zase 100tKm odjede a v pěkném pohodlíčku a prostoru se sportovním zážitkem. :-D
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off :-) ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

to je pak desetník dvacetník třicetník sem tam jak řiká von (LOL)

začátek tohodle topiku je libovej ;)
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 16 led 2011, 23:31, celkem upraveno 2 x.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

no jestli má na dveřích nálepku red bull,..tak ty české díry možná přeletí,..a možná ho přeletí kolo :D
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

mibfox píše:Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d

V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.

Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.

Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi

150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
ked chceš dobré TDi zo serviskou a málo Km dorbý rok tak to do 100tis nekúpiš a to platí aj pri BMW tam ked chceš tiež málo KM /pravdivých / serviska prvý majiteľ tak je cena trochu inde
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Tomasvw píše:
MirekX píše:hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou :o Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????
presne tak. aj ked pravdou mozno je ze taliani mali zopar dobrych napadov, nikdy ani jeden z nich nedotiahli dokonca (offtopic)
neviem ako si nato prišiel čo píšeš ale práve taliani začali montovať prvý motory common-rail JTD a tie motory fungujú bez menších problémov od roku 1997 a VW o 14 rokov neskôr
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, teď jsem vylezl z Fokuse 1,6 HDI /zakuklenej Peugeot 80 kw/, motor jede jako dělo /série/ na tachometru 150 000 km /ale kdoví/, jen majitel trne, až odejdou trysky, co potom...Proti tomu JTD tak svoje majitele neplaší, trysky jsou zde odolnější..,aspoň v mém okolí JTD jen jezdí a jsou to šunky... :)
Já osobně bych zůstal, pokud to půjde u trysek /mimo řídícího vstřiku/, z kterých nečouhají dráty...
nepropadat panice...
jurdix
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 29 kvě 2009, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od jurdix »

Chlapci...tddi..to je zátah od 1200ot. :P ...a budete přilepeni v sedačkách...a octávky znám jen ze spětného zrcátka :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“