dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak dnes som moje odmeral s navigaciou a zistil som ze climatronic meria malo o 2 kmh...cize 2 tis ot 6 ka a 112 kmh...3 tis neskor vyskusam...cupra píše:tak aj som dnes meral moje ale len pri 2 tis ot-110 kmh ale podla climatroniku,navigaci nemam.kamosove sme tiez skusili cupra TDI 2 tis -100 kmh,3 tis 150 kmh...niekedy zmeram aj podla GPS... ;)kola obaja 225-45-17

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Tak to už zkoušet nemusíš, to to máš jako já.cupra píše:tak dnes som moje odmeral s navigaciou a zistil som ze climatronic meria malo o 2 kmh...cize 2 tis ot 6 ka a 112 kmh...3 tis neskor vyskusam...cupra píše:tak aj som dnes meral moje ale len pri 2 tis ot-110 kmh ale podla climatroniku,navigaci nemam.kamosove sme tiez skusili cupra TDI 2 tis -100 kmh,3 tis 150 kmh...niekedy zmeram aj podla GPS... ;)kola obaja 225-45-17
Jinak 112/2 x3 a máš to 168km/h

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Tak dnes první delší jízda, poznatek ten, že nestíhá spojka, klouzla.subz3ro_tdi píše:Jj, ale musis mat poriadne dlhu rovinku... Ja mam cca. tolko isto PS ale od 225 sa tomu uz hore tak nechce.... to uz nie je akceleracia ale cakanie
S uzsimi gumami ta rucicka nad 220 lietala uplne inak...
Další, jsem to zkusil trochu to rozjet a jede to hezky 235km/h pak jsem musel brzdit kvůli autům, ale těch 235 tam bylo zachvíly, 250km/h to pojede 100%.
Horší bude co s tou spojkou, asi keramika.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

A jak jsi na tom s otáčkama při těch cca 230? A na jakých kolech? Pokud jsi ty otáčky teda zaregistroval....Huml píše:zkoušel jsem ten 5ti kvalt, a na 230 to rozjedu taky, ještě to má rezervu, akorát, že mám tacho jen do 220, a na 230 se to zastaví a dál se to nehejbe, takže i kdybych 250 někdy jel, tak se to bez GPS asi nedozvím![]()
![]()

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

No me sla az za budiky tedy 240kmh...tacho pri nakych 4200-4300otHuml píše:zkoušel jsem ten 5ti kvalt, a na 230 to rozjedu taky, ještě to má rezervu, akorát, že mám tacho jen do 220, a na 230 se to zastaví a dál se to nehejbe, takže i kdybych 250 někdy jel, tak se to bez GPS asi nedozvím![]()
![]()
Naposledy upravil(a) JasteR dne 28 črc 2008, 23:03, celkem upraveno 1 x.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

mne to takto isto vychadza cca 4300 a 240 na tachaci,ale na GPS 225 kmh...viac neslo...JasteR píše:No me sla az za budiky tedy 240kmh...tacho pri nakych 4200-4300otHuml píše:zkoušel jsem ten 5ti kvalt, a na 230 to rozjedu taky, ještě to má rezervu, akorát, že mám tacho jen do 220, a na 230 se to zastaví a dál se to nehejbe, takže i kdybych 250 někdy jel, tak se to bez GPS asi nedozvím![]()
![]()

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Až to budu zkoušet, tak si tam namaluju fixou čárky, abych to věděl, kolik jedu.Huml píše:zkoušel jsem ten 5ti kvalt, a na 230 to rozjedu taky, ještě to má rezervu, akorát, že mám tacho jen do 220, a na 230 se to zastaví a dál se to nehejbe, takže i kdybych 250 někdy jel, tak se to bez GPS asi nedozvím![]()
![]()

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

hezký ty blázne jeden!Pagoš píše:Tak jsem taky nabastlil převodovku z Fobie, ale do Caddy II. Výsledek je takovej, že při 4500ot. to jelo 200 a teď 220, takže parádaBohužel mam malý kola - 215/40/16... ale i tak, super.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak jestli to lítá až od 250km/h tak bud v kliduKornout píše:Tak dnes 250km/h, pak vylítala voda, musím to těsnění konečně udělat.


Ne ted vážně, dej si na tu vodu bacha, měl jsem to taky, sice na AJM,ale zdrhala mi pořád. Jednou jsem to v Německu nezkontroloval před jízkou a za cca 20km bylo vymalováno, takže POZOR,aby jsi nedopadnul, jako já.
Ikdyž jsem z toho teda vyváznul s nezkutečnym štěstím a stálo mě to celkem jenom 1500kc za telefon a 50euro mechanikovi,co se na to mrknul. Za dva dny přijela odtahovka a zdarma až před barák odtáhli. V tom okamžiku se mi vrátily všechny dobré skutky,co jsem kdy udělal.

Tak když tomu nedávám, tak to brží, tu vodu si hlídám a navíc se to vždy ozve. Spíš jsem potřeboval ujistit že je to fakt v p... , jelikož to teď nějakou dobu zase dalo pokoj, o víkendu to asi kuchnu.Lusťa píše:Tak jestli to lítá až od 250km/h tak bud v kliduKornout píše:Tak dnes 250km/h, pak vylítala voda, musím to těsnění konečně udělat.![]()
![]()
Ne ted vážně, dej si na tu vodu bacha, měl jsem to taky, sice na AJM,ale zdrhala mi pořád. Jednou jsem to v Německu nezkontroloval před jízkou a za cca 20km bylo vymalováno, takže POZOR,aby jsi nedopadnul, jako já.
Ikdyž jsem z toho teda vyváznul s nezkutečnym štěstím a stálo mě to celkem jenom 1500kc za telefon a 50euro mechanikovi,co se na to mrknul. Za dva dny přijela odtahovka a zdarma až před barák odtáhli. V tom okamžiku se mi vrátily všechny dobré skutky,co jsem kdy udělal.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
