
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sice to nemá s autama nic společnýho ale motor je tam taky
na dovolený nám vyběhla ojnice tak šikovně že udělala díru v bloku na obě strany
(dvoutakt-tříválec) naštěstí to nepoškodilo kastli (vodní skůtr)
po pár hodinách smutnění nad rozbitou hračkou byly 2 možnosti odstavit nebo pokusit se to složit my,nebyli měkký a šli jsme do druhý varianty po demontáži hlavy jsem vyndal píst a pístní čep vrchem! Byl to docela pohřeb ale holky a děti chtěly jezdit tak proč se nesnažit...
Rozhodnuto bylo vyndat-rozebrat-demontovat ojnici-vyčistit-zalepit díry a složit
Motor byl venku hned a rozpadl se jako hračka japonci jsou poměrně jednoduchý a maj všude postup dotahování a momenty jen se musí rozebrat vše
Po zdárném vyřezání zbytku ojnice jelikož kliku má ta mrcha skládanou
jsme přimázli ložiska vazelínou a bylo třeba vyčištění válce.Od drobků hliníku a železa pomohla WD-40 potom odmaštění,skládanej alobal do děr a prasklin (nebylo tolik pryskyřice na opravu karteru-jen 2 tuby) a lepení tý hromádky neštěstí
Všecho šlo pěkně i vodní kanál pro chlazení dostal záplatu
ale záludnost nenechala na sebe dlouho čekat a nastal problém byl že jsme přišly o benzínovou pumpu která byla na poškozeným válci a tak schánění vrtačky a nouzová montáž na jinej válec (je to jen podtlaková pumpička podle fází motoru ale chyběla by...) a povedlo se!
Po tomhle vejšplechtu to vypadalo že už budeme jezdit ale zasekli jsme se... Výfuku plyny z ostatních 2 "funkčních" válců by to udusily.Nebylo nic jinýho než prázdná plechovka od spreje a alu plechovky od gambáče tak se dělala "záslepka" ze zbytků dne a i to se povedlo! Na konec se povedlo popřepojovat hadičky tak aby nám vycházeli kam jsme chtěly, aby se zbytečně neulíval "odpočívající válec" a tak podobně a po 8hodinách práce to zase vrčelo a odjezdilo neuvěřitelný 4dny bez slitování! Použitý materiál 1x velký WD-40,tubička silikonu,1xodmašťovač,2xmalej Loctite tekutá pryskyřice a plechovky na těsnění. pár fotek na závěr.....
Jo a Chorvati z nás nechápaly

Já,montérky,motor,skůtr a "pracovní stůl"

opravený tříválec-dvouválec

Technologická přestávka

Vlny předposlední den ani tam nelezli lidi...

i místní půjčovna to zabalila vlny 0,5-1m

Ale nám to pořád jezdilo
Důvodem celýho pohřbu byl nefunkční oil-master ucpala se hadička





Rozhodnuto bylo vyndat-rozebrat-demontovat ojnici-vyčistit-zalepit díry a složit

Motor byl venku hned a rozpadl se jako hračka japonci jsou poměrně jednoduchý a maj všude postup dotahování a momenty jen se musí rozebrat vše

Po zdárném vyřezání zbytku ojnice jelikož kliku má ta mrcha skládanou


Všecho šlo pěkně i vodní kanál pro chlazení dostal záplatu

Po tomhle vejšplechtu to vypadalo že už budeme jezdit ale zasekli jsme se... Výfuku plyny z ostatních 2 "funkčních" válců by to udusily.Nebylo nic jinýho než prázdná plechovka od spreje a alu plechovky od gambáče tak se dělala "záslepka" ze zbytků dne a i to se povedlo! Na konec se povedlo popřepojovat hadičky tak aby nám vycházeli kam jsme chtěly, aby se zbytečně neulíval "odpočívající válec" a tak podobně a po 8hodinách práce to zase vrčelo a odjezdilo neuvěřitelný 4dny bez slitování! Použitý materiál 1x velký WD-40,tubička silikonu,1xodmašťovač,2xmalej Loctite tekutá pryskyřice a plechovky na těsnění. pár fotek na závěr.....
Jo a Chorvati z nás nechápaly


Já,montérky,motor,skůtr a "pracovní stůl"


opravený tříválec-dvouválec


Technologická přestávka


Vlny předposlední den ani tam nelezli lidi...

i místní půjčovna to zabalila vlny 0,5-1m

Ale nám to pořád jezdilo

Důvodem celýho pohřbu byl nefunkční oil-master ucpala se hadička



Naposledy upravil(a) Ladas dne 03 srp 2009, 20:20, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!