VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131 Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od Markus01 » 28 zář 2010, 12:38
Měl jsem na mysli tu záležitost s "m" a "b"... Tu asi grafem nepodložíš.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41 Registrován: 23 led 2010, 10:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od zorg » 29 zář 2010, 08:20
Já sem kokot, no mám už asi delší nehty bo co, tak jsem místo "m" zmáčk "b"
Omluva
zahe46
Nováček
Příspěvky: 7 Registrován: 22 dub 2010, 08:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od zahe46 » 29 zář 2010, 09:43
Zdravím, mám dotaz, rád bych odstranil katalyzátor, resp. ho nahradil průchozí spirálovitou atrapou. Mám Octavii 1.9 TDi 81 kW kod motoru ASV. Nevíte náhodou jaký je průměr trubek před a za katem? Rád bych objednal atrapu z této stránky a nevím jaký průměr:
http://www.romanis.cz/rezonatory.html
Moc díky za odpovědi, Kuba
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535 Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: SČ
Příspěvek
od nogis » 29 zář 2010, 10:02
50 - 55
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232 Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od kozelpub » 29 zář 2010, 10:37
nogis píše: 50 - 55
tak kolko?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175 Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od teabe » 29 zář 2010, 10:54
na mojí oktě mám origo 55
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535 Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: SČ
Příspěvek
od nogis » 29 zář 2010, 12:05
kozelpub píše: tak kolko?
jak kolko? ptal se, kolik je před a kolik za, tak jsem odpověděl...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
zahe46
Nováček
Příspěvky: 7 Registrován: 22 dub 2010, 08:04
Odpovědi: 0
Příspěvek
od zahe46 » 29 zář 2010, 12:48
Diky za odpovedi, jeste se zeptam co si myslite o teto spiralovite atrape?! Bude spirala funkcni? Bude za autem slyset turbo?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535 Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: SČ
Příspěvek
od nogis » 29 zář 2010, 13:05
Pokud to vůbec bude přínos, tak rozhodně ne 10k, co tvrdí.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258 Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Příspěvek
od fabiátor » 29 zář 2010, 17:11
nogis píše: Pokud to vůbec bude přínos, tak rozhodně ne 10k, co tvrdí.
tvrdi 10% ne 10k
ale pochybnost zustava
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182 Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skoda » 29 zář 2010, 17:32
Špunt
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232 Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od kozelpub » 29 zář 2010, 21:25
ta cena... ae to EU 3 do 5 l je zaujmave
len otazna je zivotnost
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535 Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště: SČ
Příspěvek
od nogis » 30 zář 2010, 05:47
fabiátor píše:
tvrdi 10% ne 10k
ale pochybnost zustava
Dík, špatně jsem si to z rána pamatoval. Každopádně tím hůř, při 200k je nárůst 20k už fakt scifi...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sicco
Nováček
Příspěvky: 2 Registrován: 28 zář 2010, 18:59
Odpovědi: 0
Příspěvek
od sicco » 30 zář 2010, 09:27
zahe46 : A ma to smysl u torbo motoru?