jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak jsme to kluci zkusily taky a +-5siTD píše:tak sem si vzpoměl na to zrychlení 80-120km/h na 4kvalt a bylo to za 6,1s.

http://www.kyimo.webz.cz/80-120.wmv
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
suskyin píše:tak jsme to kluci zkusily taky a +-5siTD píše:tak sem si vzpoměl na to zrychlení 80-120km/h na 4kvalt a bylo to za 6,1s.![]()
http://www.kyimo.webz.cz/80-120.wmv
no jo, nulová prodleva

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
iTD píše:tak se chystám zkusit větší trysky, názory jsou různé, někdo říká, že to nepřidá, někdo že ano. tak teť budu mít možnost to zkusit. a budu se spoléhat jen na suběktivní pocity a stopky
Trysky z čeho? Jo chlapi nevíte jestli jdou do TD trysky z 2.5TD co se davalo do Fiatu Ducato (myslim rozmerove) ???
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Nebudu se s nikým hádat, ale nemyslím si, že odstavit WG a nechat tlačit turbo 2bary na motoru, kde tlačilo seriově asi 0,7 je ta správná cesta za výkonem.
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!
Můžeš sem dát nějaké přesné rozměry příruby 130 PS turba, včetně průměrů vstupu/výstupu kompresoru a výstupu turbíny? Já bych se do téhle úpravy i pustil, ale chce si to asi předem vyrobit redukci Fiaťáckých paroží na 130 PS turbo. Jak hladký musí být přechod paroží-redukce-130ps turbo?? Může tam být i na přírubě malý vnitřní převis? Protože si myslím, že ideálně to slícovat na motor, na který to T neni určeno, nepujde - a už vůbec ne za víkend.Andre píše:Nebudu se s nikým hádat, ale nemyslím si, že odstavit WG a nechat tlačit turbo 2bary na motoru, kde tlačilo seriově asi 0,7 je ta správná cesta za výkonem.
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Žádný převis, žádné víření, jen to pěkně slícuj.
Nic to není. Vezmeš to jen trochu bruskou. Taky jsem dával turbo z V6 na čtyřválec a pohodička.
Lepší, než výkres příruby, je sehnat svody co máš na motoru a na ně ho naroubovat.
Ještě lepší je mít celý motor a připravit si předem i mazání s přepadem.

Lepší, než výkres příruby, je sehnat svody co máš na motoru a na ně ho naroubovat.

Ještě lepší je mít celý motor a připravit si předem i mazání s přepadem.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím, a to že turbo vydrží 2b je asi tím že je to krátkodobě. mě se probouzí už ve 2000ot. prodleva při přeřazení ani není, jelikož je těžké tak mě nespadne tlak než přeřadímAndre píše:Nebudu se s nikým hádat, ale nemyslím si, že odstavit WG a nechat tlačit turbo 2bary na motoru, kde tlačilo seriově asi 0,7 je ta správná cesta za výkonem.
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!


DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno