jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Chlapi, ten bílý plastový kroužek pod membránou má jakej účel? Můžu ho vyndat pryč?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

určitě, je to jen doraz, neboli omezovač ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

lukee píše:Chlapi, ten bílý plastový kroužek pod membránou má jakej účel? Můžu ho vyndat pryč?
kuželka má s tím kroužkem asi o 2,5 mm menší chod, takže vyndat ;)
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 čer 2006, 19:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od suskyin »

iTD píše:tak sem si vzpoměl na to zrychlení 80-120km/h na 4kvalt a bylo to za 6,1s. :D
tak jsme to kluci zkusily taky a +-5s (noteeth)

http://www.kyimo.webz.cz/80-120.wmv
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

suskyin píše:
iTD píše:tak sem si vzpoměl na to zrychlení 80-120km/h na 4kvalt a bylo to za 6,1s. :D
tak jsme to kluci zkusily taky a +-5s (noteeth)

http://www.kyimo.webz.cz/80-120.wmv

no jo, nulová prodleva ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 čer 2006, 19:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od suskyin »

ja prodlevu na tom videjku ale vidim (LOL)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak se chystám zkusit větší trysky, názory jsou různé, někdo říká, že to nepřidá, někdo že ano. tak teť budu mít možnost to zkusit. a budu se spoléhat jen na suběktivní pocity a stopky ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak bohužel bezezměny (wallbash) ještě se vyzkouší ještě větší+nějaké změny na čerpadle.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

iTD píše:tak se chystám zkusit větší trysky, názory jsou různé, někdo říká, že to nepřidá, někdo že ano. tak teť budu mít možnost to zkusit. a budu se spoléhat jen na suběktivní pocity a stopky ;)

Trysky z čeho? Jo chlapi nevíte jestli jdou do TD trysky z 2.5TD co se davalo do Fiatu Ducato (myslim rozmerove) ???
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

byly to trysky z 1.9TD do 1.6TD. 1.6 má DN O SD 293, 1.9 má 309 . a chystám se ještě na 315.
a k té tvé 2.5TD to nevim, ale myslím, že samotné trysky by pasovaly, možná i celé držáky.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nebudu se s nikým hádat, ale nemyslím si, že odstavit WG a nechat tlačit turbo 2bary na motoru, kde tlačilo seriově asi 0,7 je ta správná cesta za výkonem.
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Andre píše:Nebudu se s nikým hádat, ale nemyslím si, že odstavit WG a nechat tlačit turbo 2bary na motoru, kde tlačilo seriově asi 0,7 je ta správná cesta za výkonem.
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!
Můžeš sem dát nějaké přesné rozměry příruby 130 PS turba, včetně průměrů vstupu/výstupu kompresoru a výstupu turbíny? Já bych se do téhle úpravy i pustil, ale chce si to asi předem vyrobit redukci Fiaťáckých paroží na 130 PS turbo. Jak hladký musí být přechod paroží-redukce-130ps turbo?? Může tam být i na přírubě malý vnitřní převis? Protože si myslím, že ideálně to slícovat na motor, na který to T neni určeno, nepujde - a už vůbec ne za víkend.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Žádný převis, žádné víření, jen to pěkně slícuj. :) Nic to není. Vezmeš to jen trochu bruskou. Taky jsem dával turbo z V6 na čtyřválec a pohodička.
Lepší, než výkres příruby, je sehnat svody co máš na motoru a na ně ho naroubovat. ;)
Ještě lepší je mít celý motor a připravit si předem i mazání s přepadem.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Andre píše:Nebudu se s nikým hádat, ale nemyslím si, že odstavit WG a nechat tlačit turbo 2bary na motoru, kde tlačilo seriově asi 0,7 je ta správná cesta za výkonem.
Zkusil bych tam naroubovat to dělené 130PS turbo, za výkend se to dá v pohodě zmáknout, a výsledek bude stát určitě za to.
Vsadím se, že při tlaku 1,5bar s tou 130kou se dostaneš na víc koní, než s tím původním turbem při 2barech. Chtělo by to brzdu před i po úpravě, na pocity se nedá moc sázet.
Mám doma jedno auto, kde je 1,9TDI motor, ale je na něm turbo z 1,6TD a nejsem s tímhle starým, těžkým a pomalým turbem moc spokojen, to turbo se začíná probouzet při 2500ot a to je prostě pozdě, nemluvím o prodlevě při přeřazování.
A nejsem si jist, že by mělo být pravidlem, že to trubo vydrží 100% nárůst tlaku oproti serii, podle mě je to spíš náhoda, takže bych to tu určitě tak masově nedoporučoval, ono se ty turba v pěkném stavu už dost špatně shánějí a kdo by chtěl dávat za opravené turbo 10tis, když auto má hodnotu 25?
Jinak hodně úspěchů v příštím roce a koňolovu zdar!
souhlasím, a to že turbo vydrží 2b je asi tím že je to krátkodobě. mě se probouzí už ve 2000ot. prodleva při přeřazení ani není, jelikož je těžké tak mě nespadne tlak než přeřadím (noteeth) . ale jo, těžko se zhání a ta cena. máte pavdu pane ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Nemůžete sem někdo hodit fotku jak vypadá díl výstupu turbíny a napojení na koleno výfuku 130PS turba?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“