Stránka 13 z 52

Napsal: 16 čer 2011, 16:16
od boobika
spotřeba klasicky - natankovat plnou, vyjet skoro celou nádrž a dotankovat.
takhle vyšla spotřeba menší o 1,2. měřím stále, takže chyba téměř vyloučena.

Napsal: 16 čer 2011, 22:16
od tomitdi
chlapi mozem pouzit aj diodu 1N4004 ?valaju sa mi doma alebo musi byt ta 1N4007 dik ;)

Napsal: 17 čer 2011, 02:45
od stres3d
v podstate jde pouzit jakakoliv dioda jde jen o to aby ta dioda nemela moc velkej ubytek a tim padem to nahrazovalo hodnotu treba jen 750mg a sice by to jelo lip nez se spatnou vahou ale s lepsi diodou (mensi ubytek) by to jelo urcite lepe. jestli mas vag nebo mas moznost u nekoho na to kouknout tak to tam zapoj nastartuj a koukni na vag pokud tam bude 850 a vic je to ok ;)

nezapomen ze musis mit zaslepeny to egr

Napsal: 21 čer 2011, 15:06
od RudisTDic
Trochu to oživim...jelikož mi umírá váha a dává max cca 700mg,,tak jsem namontil nějakou diodu a auto jede od spod stejně,ale oproti váze mi táhne krásně až do 4500ot..žádnej nouznák!! kolik mg dává nevim,,páč mi zdechl kabel..Ale mám objednáno 20ks diod BAV21,,tak kdyby pak někdo chtěl,tak stačí napsat SZ..jiank starty ok a spotřeba podle PPC stejná..ani ručka nafty nepadá nějak rychle a courám pořád po městě..A zakouří jen když dám podlahu pod 1500ot..jinak nic.. :-D

Napsal: 23 čer 2011, 14:58
od Mr.Dawid007
Mám ještě dotaz, jaktože v mojí váze na ARL je vevnitř na těle přidělaná jakási dioda a v druhé váze z LTčka 80 KW tam ta dioda není, ale jsou tam ty kovový packy na to? Na co tam ty diody vevnitř jsou? A neví někdo jakej je to typ diody?

Jo a mimochodem jsem omylem vylámal ty mřížky v tubusu, takže koupím ten tubus, bez váhy, na ARL...Dík

Napsal: 26 čer 2011, 14:28
od RudisTDic
Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)

Napsal: 26 čer 2011, 19:03
od toefuk
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...

Napsal: 26 čer 2011, 20:28
od RudisTDic
toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Zítra to v práci zjistím... :-D

Napsal: 26 čer 2011, 23:31
od FandaTDI
ta dioda bude nejspíš mít úbytek kolem cca 0,4V (i když neznam závislosti na proudu, u různejch diod nejspíš odlišný - u mě ta 1N4007 má 0,35V a klesat to teda začíná už před 3tis.ot., ale na požadovanejch 850mg/R se to dostane až u těch cca 4350ot., jak jsem tu psal)
- stejně by mě zajímalo, proč to napětí s roustoucíma otáčkama klesá a jaktože si s tim váha poradí líp? (že by nějakej kondenzátor? Ale to by bylo zas asi jen chvilkový, žádnej vícekapacitní jsem na DPS toho Pierburga neviděl, i když na takovýhle "udělátko" jsem se nejen já divil složitosti toho plošňáku)
a někdo tu pár stránek zpět řešil i zapojení více diod najednou a měl dvě v sérii s tim, že zkusí třetí - větší smysl(pro menší úbytek napětí) by mělo spíš paralelní zapojení, ne? I když nejlíp asi vybrat jednu nejvhodnější ... ještě lepší by bylo řešení, aby minimálně do těch 1500ot. bylo napětí menší ...

Napsal: 27 čer 2011, 14:52
od RudisTDic
toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)

Napsal: 27 čer 2011, 14:56
od RudisTDic
FandaTDI píše:ta dioda bude nejspíš mít úbytek kolem cca 0,4V (i když neznam závislosti na proudu, u různejch diod nejspíš odlišný - u mě ta 1N4007 má 0,35V a klesat to teda začíná už před 3tis.ot., ale na požadovanejch 850mg/R se to dostane až u těch cca 4350ot., jak jsem tu psal)
- stejně by mě zajímalo, proč to napětí s roustoucíma otáčkama klesá a jaktože si s tim váha poradí líp? (že by nějakej kondenzátor? Ale to by bylo zas asi jen chvilkový, žádnej vícekapacitní jsem na DPS toho Pierburga neviděl, i když na takovýhle "udělátko" jsem se nejen já divil složitosti toho plošňáku)
a někdo tu pár stránek zpět řešil i zapojení více diod najednou a měl dvě v sérii s tim, že zkusí třetí - větší smysl(pro menší úbytek napětí) by mělo spíš paralelní zapojení, ne? I když nejlíp asi vybrat jednu nejvhodnější ... ještě lepší by bylo řešení, aby minimálně do těch 1500ot. bylo napětí menší ...
Podle mě začne klesat napětí na diodě v závislosti na tlaku turba..protože jednotka vyhodnotí nízký (normální) tlak a příliš vysokou hodnotu MAF,tak prostě začne ubírat na optimální hodnotu..po chipu se to bude chovat určitě jinak..Ale je to pouze má doměnka,jinak si to neumim vysvětlit..

Napsal: 27 čer 2011, 15:25
od toefuk
RudisTDic píše:
toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
no jasne, zenerka, dakujeme! (rofl)

Napsal: 27 čer 2011, 19:50
od Super
RudisTDic píše:
toefuk píše:
RudisTDic píše:Tak jsem tu opět s informacemi..Byl jsem u kámoše na VAGu a mrknul jsem na hodnotu MAF a od volnoběhu až do 3000ot. je hodnota 1250mg,,pak začne klesat a při 4000ot. je stále pěkných cca 815mg..Motor bez chyb a auto je i živější a ochotně jde až do črvených otáček..ale hodnotu diody nevím..kdyby někdo chtěl,tak zjistím.. ;)
jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
ktoru odporucas ?

Napsal: 27 čer 2011, 20:04
od RudisTDic
Super píše:
RudisTDic píše:
toefuk píše: jasne, hod sem hodnotu tej diody, pripadne jej typove oznacenie...
Tak na diodě je napsáno " BZX 85C 5V6 " ..je to ta malá skleněná..jinak kbyby někdo nemohl sehnat diodu,,tak mi dnes přišlo 20ks BAV21,nebo mohu dodat tu víše zmíněnou.. ;)
ktoru odporucas ?
No já jezdim na tu BZX,,tu BAV21 nemám odzkoušenou..ale podle prvního příspěvku dá BAV21 850mg a BZX mi dává 1250mg-takže bych dal jí,,ale možností je víc..když budu mít zítra čas,tak instaluju BAV21 a napíšu sem kolik mi dává..

afn

Napsal: 27 čer 2011, 21:09
od mikesik
cus ja mam na Toledu AFN trysky sprint 764 mam tam BAV 21 a podle pc mi ukazuje 1270 ubytek je 0.37V na jednu diodu zitra to skusim na PD Alhambre 85KW (rofl)