Stránka 123 z 132
Napsal: 26 led 2020, 14:14
od Tomas.cz
Ona je teda ještě otázka, jestli se šála ať již s oloupanou kompozicí nebo v lepším případě jen přirozeně ojetou neprotočí v oku, jelikož jsou ojnice lámané a šála nemá zámek.
Sice takhle technologie je už celkem stará a používá jí kde kdo, ale nějakou možnost v tom vidím.
Napsal: 26 led 2020, 14:20
od fekálek
Stejně co je tohle za kravinu, jsou dementi líný udělat zámek a pořádně vyrobit ojnici

Napsal: 26 led 2020, 18:06
od Pája 19
Šály se protočí hned po tom, co si jí klika na sebe namaže. Zámek v tom podle mě nehraje moc roli. Absence zámku maximálně destrukci o nějakej moment oddálí.
Napsal: 27 led 2020, 15:22
od jericho-3
Může někdo specifikovat co má vlastně BXE jiného , popřípadě něco navíc oproti jiným motorům..?Že právě tento typ má tuto" specializaci " s dírou v bloku..
Napsal: 27 led 2020, 16:35
od Pája 19
Mám za to, že u dotčených motorů zkoušeli novou směs kompozice bez olova... z ekologických důvodů.
Napsal: 27 led 2020, 18:25
od Tomas.cz
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... start=1740
Motor BLS v Touranu s šálama Kolbenschmidt, ty fotké té destrukce, dále předposlední příspěvek od Mirka, kde píše taky o BLS s protočenou šálou, ale motor to přežil.
Tedy netýká se to jen BXE, nicméně BXE má na rozdíl od svého kolegy BKC který plnil také Euro - 4 bez dpf odlehčenou kliku.
Napsal: 06 úno 2020, 21:12
od Pavel1977
Po precteni diskuse jsem vymenil saly a srouby na me O2, 4/2008 BXE, naj. nestocenych 207tis prevazne klidnou jizdou. Saly tam byly KS a zacinala se akorad vylupovat kompozice. Na jednom je to vice (na prvnim valci), dalsi v zacatku viz foto. Klika ok jako nova. Dival jsem se pod hodinarskym kukatkem a na vsech salech je narusena kompozice a mikro prasklinky. Takze kdo ma problemovy rocnik, doporucuji preventivne rovnou vymenit, je videt ze se jedna o vadu materialu.

Napsal: 07 úno 2020, 08:04
od jericho-3
Ty šály jsou jinak krásně zachovalé a ty kusy/kus/ chybějící na šále byly častým jevem u dieselů i v minulosti, to není žádná BX specialita. Kolikrát si říkám, proč u "rizikového provedení motoru" majitelé nepoužívají osvědčené přípravky, které tomuto předcházejí, a ochrání styk součástech před nedostatečným mazáním..Např. Ceramic apod. Tohle není reklama, ale fakt, kdy např. auta s proraženou vanou dojela v klidu domů..Prevence je základ životnosti...

Napsal: 08 úno 2020, 13:56
od Pája 19
Pavel1977 píše:Po precteni diskuse jsem vymenil saly a srouby na me O2, 4/2008 BXE, naj. nestocenych 207tis prevazne klidnou jizdou. Saly tam byly KS a zacinala se akorad vylupovat kompozice. Na jednom je to vice (na prvnim valci), dalsi v zacatku viz foto. Klika ok jako nova. Dival jsem se pod hodinarskym kukatkem a na vsech salech je narusena kompozice a mikro prasklinky. Takze kdo ma problemovy rocnik, doporucuji preventivne rovnou vymenit, je videt ze se jedna o vadu materialu.
Šťastný rozhodnutí a v dobrej čas. Gratuluji.
Napsal: 11 bře 2020, 18:44
od stanomx
planujem preventivnu vymenu
otazka znie glyco alebo kolben?
inak je výrazný rozdiel v cene (glyco stoji drobne kolben 3x viac)
Napsal: 11 bře 2020, 19:57
od hansdob
Stary TDI ( první ) měli glyco originál. Já ho montuji nemám sním problém ale je to jak u všeho ostatního již mnoho let kvalita klesá a to na všem.
Napsal: 11 bře 2020, 20:06
od uiqjirka
Ale tohle bylo jen docasne a hlavne vymysl ceskeho inzenyra o salach bez primesi olova. Cesky napad a pokus nevysel.
Napsal: 11 bře 2020, 23:52
od adrian_B
Naposledy som dával glyco len kôli tomu že kolben som mal v tom čase nedostupný. Rozdiel v cene asi 30€ v prospech glyco.
Čo viac k tomu... Na pohľad to isté. Koľko vydržia sa uvidí. Nevidím.v použití glyco žiadny problem
Napsal: 31 bře 2020, 08:32
od p.s.
Napsal: 19 kvě 2020, 12:59
od Hrib
Pánové, dotaz: koupili jsme švagrovi O2 BXE 5/2008, 140 000 km nestočeno, se serviskou. Má cenu udělat ojniční šrouby nebo ne? Bude se během měsíce dělat olej, tak jestli to má cenu nebo ne

Nájezd je cca 3 000 km měsíčně.