Stránka 129 z 132

Napsal: 14 pro 2020, 05:19
od Thepromise
Zdar pánové, na podzim sem koupil jednu O2, ted jsou pomalu za ceny O1.
Upřímně, o problému ojnice sem nevěděl, žil sem v domnění, že když už už ovci , tak 1.9 nafta :D
Mám jí po maníkovi, co vyndal dvouhmotu a dal tam jednoduchý setrvák, turbo už piští jak vlak a rozvody jsou na hraně. Nicméně to auto jede výborně :)
Já se rozhodl, že jí dám do pucu včetně turba.
Ted když vím, že ten motor má více problémů, po vánocích udělám místo v garáži a vrhnu se na ty ložiska, přidám pak foto nebo video jak to vypadá na skoro 300 tis. km. Autem zatím nejezdím tak asi nic nepřibude.

Napsal: 06 úno 2021, 11:44
od furlong
Caddy-léto 2008 z Itálie, BLS ,najeto 230km, bez uprav, díra 8cm. Myslel jsem,že bude na věky. Pak tady čtu realitu :-(

Napsal: 19 bře 2021, 07:23
od Space14
Zdravím, ten problém se šály byl jen v období 2007 až 2009? Mám 1,9 77kw BXE rok 2011 najeto 160tis. ,tak jestli se po přečtení téhle diskuze bát.Děkuji za odpovědi

Napsal: 19 bře 2021, 10:24
od marian.marcin
Keď si chceš auto nechať tak preventívne vymeň.Šálky Kolbenschmidt alebo Glyco,skrutky Kolbenschmidt napr.Sice 2011 ale nikto nevie čo tam dali.

Napsal: 19 bře 2021, 11:07
od roman1648
Přesně tak vyměnit a pokoj...

Napsal: 19 bře 2021, 11:14
od Ryder3.0
2011 je v pohodě. Neměnil bych. To že ti tady někdo řekne ať to preventivně vyměníš můžeš říct úplně na všechno. Takže i v tvojí domácnosti začni preventivně měnit všechno, protože co by kdyby. Ztráta času, peněz a vlastně všeho....

Napsal: 19 bře 2021, 11:47
od marian.marcin
Tak to už nechodme ani do krčmy sa raz za čas odventilovať lebo tam tak isto strácame čas,peniaze a potom aj rozum ,je nám na kokot žiť (LOL)

Napsal: 19 bře 2021, 13:31
od jericho-3
Ryder3.0 píše:2011 je v pohodě. Neměnil bych. To že ti tady někdo řekne ať to preventivně vyměníš můžeš říct úplně na všechno. Takže i v tvojí domácnosti začni preventivně měnit všechno, protože co by kdyby. Ztráta času, peněz a vlastně všeho....
To máš pravdu, také mám tuto zásadu , ale v případě PD s mnoha Km bych to obětoval, šály stojí prdlajs a ta práce je dobrá, takže i kdyby ty šály ještě neměly před infarktem, tam to nemůže uškodit..Každý čep na klice je rád, když je v menší vůli a u chipařů je tohle vlastně předpoklad než se udělá jakákoliv ůprava, ať si kdo chce co chce říká..Tohle je nejkritičtějčí místo u motorů všeobecně ..Někdy je dobré si na zdviži stoupnout pod vanu a poslouchat při běžícím motoru, co se tam děje..A když je dotyčný nevěřící Tomáš, tak ať si dá do ucha naslouchátko a to přiloží k vaně..Přejde ho flegmatismus... (LOL)

Napsal: 14 črc 2021, 06:58
od medo29
Ahojte aj mne odisiel motor BXE na passate b6 r.v.:2007 Obrázek
nedozil sa 240 000km. Kompozicia na salkach z ostatnych valcov bola znacne vypadana preto si myslim ze tie salky treba vymenit kym je cas...
Preto som sa rozhodol pre vymenu motora BXE za ASZ. Postupoval som podla instrukcii na stranke:
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... onversion/

Vsetko islo fajn az som sa dostal do stadia ked potrebujem urobit prisposobenie software na vstrekovace z ASZ/ARL motora v jednotke motora BXE. Vsetko je prerobene tak ze je tam v podstate holy motor ASZ vratane hlavy a vstrekovacov plus nastrojene veci z BXE(turbo, egr, snimac kluky a aj remenica na vackovom hriadeli). Motor chyta krasne no cim viac sa zahrieva tym viac trha a ani do otacok sa mu velmi nechce. Viete mi poradit / pomoct s upravou map? Auto je momentalne v podstate nepojazdne. Samozrejme nechcem nic zadarmo... Vopred vdaka za reakcie a rady...

Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Napsal: 04 led 2022, 14:12
od Vici
A co takový BSW? Taky se ho to týká?

Re:

Napsal: 22 dub 2022, 12:00
od readingg
B045_15_popisky.png
B045_15_popisky.png (32.3 KiB) Zobrazeno 3465 x
jericho-3 píše: 19 bře 2021, 13:31
Ryder3.0 píše:2011 je v pohodě. Neměnil bych. To že ti tady někdo řekne ať to preventivně vyměníš můžeš říct úplně na všechno. Takže i v tvojí domácnosti začni preventivně měnit všechno, protože co by kdyby. Ztráta času, peněz a vlastně všeho....
To máš pravdu, také mám tuto zásadu , ale v případě PD s mnoha Km bych to obětoval, šály stojí prdlajs a ta práce je dobrá, takže i kdyby ty šály ještě neměly před infarktem, tam to nemůže uškodit..Každý čep na klice je rád, když je v menší vůli a u chipařů je tohle vlastně předpoklad než se udělá jakákoliv ůprava, ať si kdo chce co chce říká..Tohle je nejkritičtějčí místo u motorů všeobecně ..Někdy je dobré si na zdviži stoupnout pod vanu a poslouchat při běžícím motoru, co se tam děje..A když je dotyčný nevěřící Tomáš, tak ať si dá do ucha naslouchátko a to přiloží k vaně..Přejde ho flegmatismus... (LOL)
Ahoj vespolek, nevím jak moc je mrtvé tohle vlákno, ale rád bych se s vámi podělil o graf, kde je vidět síla v závislosti na čase během utahování 30Nm a následně 1/4. Ta síla, kterou od výrobce pouze předepínám šroub je za mě úkrutně blízká hranici, kdy se šroub začne plasticky deformovat tzn. prodlužovat a tím pádem neplní správně fci šroubového spoje, proto se nedivím že naměříte protažení šroubů případně se přetrhnou. Mít na válcovém těle o průměru 8mm břemeno těžké 4,5t asi bych si rozmyslel jestli pod to vlezu obzvlášť když do toho někdo bude mlátit neustále dokola kladivem. V článku ze SM bylo uvedeno, že šrouby při trhání dosahovaly maximální síly kolem 46 - 49000N což odpovídá napětí cca 975MPa tj. šroub - pevnostní řada 10.9 pro které je smluvní mez kluzu cca 900Mpa. Pokud budeme brát koeficient bezpečnosti 1,5 tj. dovolené napětí 666Mpa a pouze sílu předepnutí z grafu 44000N pak mi vychází průměr jádra min.9mm takže se zde šetřilo a místo M10 tam máme M8. Ohledně provedení šroubů, kterou variantu objednat zcela určitě se přikláním pro 028 105 425N, takhle má vypadat šroub pro ojnici nikoliv se závitem v celé délce. Docela by mě zajímalo, kolik mrtvých motorů mělo tohle provedení šroubu, případně kolik jich mělo vydrolený kompozit. Bohužel se zde na jednom z nejkritičtějších míst v motoru sešly dva přešlapy přetažený šroub + vydrolený kompozit a světe div se díra v bloku je tu!

Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Napsal: 22 dub 2022, 18:35
od jericho-3
V koncernu asi dobré konstruktéry dávno vyhnali a pojistili si to tím, že případné lapsy mají na háku a majitel si může stěžovat na lampárně nebo někde na foru, kde si poplače a přejde na jiný model stejného koncernu. Škoda je pořád DODO, dodělej doma, sem tam preventivně vyměň ojnice, do foroty si přikup vačku spolu s dvouhmotou a pro jistotu vahadla , aby ventil nespadl do motoru.. Sere mne to a musím spolknout obdiv , který jsem kdysi k Němcům měl. Když mne míjí známý s Citroenem C5 s motorem 2.0 HDI a mává na mne s chechtotem, který má snad už 600000KM a motor neotevírali , směju se s ním, Citroen pořád peruje a říkám si, kde dělají Němčouři chybu, když jak BMW, tak i MB mají v základních konstrukcích motorů průser na průser..I Korejci, kteří kdysi dávno kopírovali jejich prastaré dobré Oply /což byla amerika/ si s nimi dnes vytřou zadek..Němec až nakonec.... :roll:

Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Napsal: 24 dub 2022, 18:50
od cheno
Ahojte .Preventivne som vymenil.Salky neboli zodrate ale v strede salky mala kazda vypadany material..

Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Napsal: 02 čer 2022, 05:40
od Jendulla
Zdravým chlapi koupil jsem Octavii 2 najeto 167 tisic ověřený cebii vše sedí a byla to škoda plus teď je to 08/2008 Česká distribuce závod A40 včera jsem přečetl celé vlákno a hrozí mi smrt vyděšením vyřešilo se něco nebo ví se něco víc nebo by mělo stačit vyměnit šrouby a sály nebo se provádí nějaká modifikace děkuji za odpověď (crazy)

Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Napsal: 02 čer 2022, 07:52
od Tomas6
Vyměň šály a šrouby a jezdi