
jede nejaky jiny diesel jako TDI :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
mladá- focus 1.8tdci 85kw a chip, jede pěkně ale chiplá rotačka 81kw jede líp.
k tomu bmw, nevýhoda hmotnost, a u 330D velká prodleva (bratr 184k a chip) a stejně mu ujedu, když už nehrabu...
k tomu bmw, nevýhoda hmotnost, a u 330D velká prodleva (bratr 184k a chip) a stejně mu ujedu, když už nehrabu...

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tak sem o víkendu závodil s mejma 66kW s W124 300D je to šestivál 24V 100kW automat 4q. Starty sme nedávali to sem pryč než si vzpomene co tam dát za kvalt ten automat.
Ale táhlej kopec 3-4 sem rychlejší pak 5 se to vyrovná a trochu mi ujíždí víc než 150 mi to do toho kopce nejede on tak 155-160
Z kopce zase 3-4 ujíždim 5 se srovnáme a když sem tam měl 190(víc to na 17"nejede) tak mi zase drobet ujížděl
No bavil sem se
Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit
Ale táhlej kopec 3-4 sem rychlejší pak 5 se to vyrovná a trochu mi ujíždí víc než 150 mi to do toho kopce nejede on tak 155-160
Z kopce zase 3-4 ujíždim 5 se srovnáme a když sem tam měl 190(víc to na 17"nejede) tak mi zase drobet ujížděl

Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit

....320cd
Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.rudy5 píše:poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviemMehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
tie žhaviče to máš pravdu ale povedz mi v ktorom aute vydžia 120 tis km? a hovoríš že ako v každom CR? ved brat má blbú alfu JTD rok 1997 čo bol asi prvý CR a v živote tam nemenil ani nepretesňoval vstreky a to auto má okolo 400 tis a v zime na dvoch dobrých žhavičoch naštartoval pri -20 trošku dlhšie točilo ale chytilo ale to BMW je dobrá volba ale tiež poznám par ludí čo si to auto až tak nechálili ked im prišiel repas trysiek a to je pálka a ked už tak XD zadný náhon teda aspň u nás moc nemusím aj ked tie zimy su už neni také ako kedysidhfool píše:Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.rudy5 píše:poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviemMehero píše:a co hovorite na motory D4D v toyote?
Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru
BMW 330 ix
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Pája 19 píše:Kdo říkal, že Smoke má 81kw+čip? To by asi na 330D těžko stačilo...rehak6co píše: Smoke: S 81+cip ujedes 330d? Věřim Ti to, ale chtěl bych to vidět..vezl jsem se e46 150kW a snad bych ani nechtěl takovej výkon v O1 krotit
že jo

u mě se stačí podívat do popisu, jinak nedávno jsem zkoušel Vmax ale v tom protivětru to přes 235 nešlo (jen jsem zkusil když cesta i provoz dovolil...)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
marek66 píše:Motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.

No, já jsem třeba měnil žhaviče na svém 2.1td Espace 1996 poprvé po 400tis. km... CR vstřikování se ale vyvíjí směrem-> vyšší tlaky, větší počet vstřiků(rychlost otevírání) a tím narůstá i poruchovost.rudy5 píše:tie žhaviče to máš pravdu ale povedz mi v ktorom aute vydžia 120 tis km? a hovoríš že ako v každom CR? ved brat má blbú alfu JTD rok 1997 čo bol asi prvý CR a v živote tam nemenil ani nepretesňoval vstreky a to auto má okolo 400 tis a v zime na dvoch dobrých žhavičoch naštartoval pri -20 trošku dlhšie točilo ale chytilo ale to BMW je dobrá volba ale tiež poznám par ludí čo si to auto až tak nechálili ked im prišiel repas trysiek a to je pálka a ked už tak XD zadný náhon teda aspň u nás moc nemusím aj ked tie zimy su už neni také ako kedysidhfool píše:Můžeš jim pogratulovat. Pravidelně po 120.000km odcházejí žhaviče, 150.000km předepsaná výměna vstřiků (vydrží i dýl, ale po 200.000km už většinou propouští do přepadu=horší starty, jako každý CR motor). Novější modely problémy s EGR a s pátým vstřikem. Odhlédneme-li od agregátů, tak čím novější Toyka, tím větší zgarb.rudy5 píše: poznám asi 3 ludí čo ho maju v Ravke a 2 v avensise a skoro každý má najazdené cez 200 tis a čo viem iba jeden riešil EGR ventil a to mu vyčistili a zase bez problémov tak neviem
Můj tip je 3.0D R6 od BMW. Komu to "nejede", tak ať si sěžene pomalejší převod... a špéru
První JTD a HDI byly ještě méně náročné, vzpomínám si na VT pumpu u HDI najeto přes 400tis. km, kterou jsem přetěsňoval a uvnitř bylo totální waterloo-vymačkané písty do kostky, rez všude, gumičky na kaši a auto,kromě toho, že tekla nafta, fungovalo narosto normálně... přetěsnilo se a jezdí dodnes.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
kia crdi
Ja som presiel z O1 ALH 66 kw na 2l CRDI 103 kw a je to citit, aj zatah a aj kultura chodu, ale aj spotreba
. Ale toto cudo ma 1740 kg prazdne takze aj to trochu tu spotrebu zvysuje. Inak poho. A nestraste so vstrekmi este mam tri roky zaruku tak uvidime.
