mám teď na FRS 55 bez katu a bez všech tlumičů ale přemýšlím o 70mm komplet nerez co si o tom myslíte má to smysl? nebo to bude nahovno ten zvuk se mi líbí chtěl bych trochu přitvrdit ještě tak jestli to pomůže... nevadí to turbu? motoru?
ex škoda Favorit 89
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
MIKI ® píše:mám teď na FRS 55 bez katu a bez všech tlumičů ale přemýšlím o 70mm komplet nerez co si o tom myslíte má to smysl? nebo to bude nahovno ten zvuk se mi líbí chtěl bych trochu přitvrdit ještě tak jestli to pomůže... nevadí to turbu? motoru?
vnoci popod baraky a chytis kytku na celne sklo i s podnosem
tady jsou lidy zvyklý za mých EX aut takže toho bych se nebál a navíc je na ulici jeden profesionální amatér tuningář takže bych to na něj svedl spíš abych něco nezkuvil...
ex škoda Favorit 89
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
Markus01 píše:Zajímalo by mě jak by se taková věc dala hodnotit objektivně.
kdyby se mi chtělo zničit vejfuk, no vejfuk trubku 60 od turba až dozadu, tak bych tam kat navařil, ale nějak se mi nechce, na 1Z motoru a vstřiky S764 byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
Golf-GT píše:[....byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h
To se opravdu vyplatí rozdíl 5 km/h a trochu lepší tak (takže tak 1/40 maximálky) a zato o 80 % víc emisí CO a HC....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě. Už aby u nás zavedli jako v Německu a Švýcarsku namátkový kontroly emisí v provozu, vážně.
Jak to tady pročítám asi koupím 20 let starýho Méďu kterej nemá žádný krávoviny narvu tam VB turbo, cooler a pojedu jak lokomotiva aniž by mě někdo opruzoval
Golf-GT píše:[....byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h
To se opravdu vyplatí rozdíl 5 km/h a trochu lepší tak (takže tak 1/40 maximálky) a zato o 80 % víc emisí CO a HC....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě. Už aby u nás zavedli jako v Německu a Švýcarsku namátkový kontroly emisí v provozu, vážně.
este ze nemeraju emisie ale dymivost na naftakoch a hnet jak budem mat prachy len a len koli tebe pojde von... co keby si siel do svajciarska lobovat nech daju krave do zadku kat... aj ona vypuste vse mozne