Stránka 14 z 19

Napsal: 30 zář 2010, 11:01
od zahe46
sicco píše:zahe46 : A ma to smysl u torbo motoru?
no myslim, ze asi stejny smysl a funkci jako nahrazeni katu trubkou (LOL)

Napsal: 30 zář 2010, 11:40
od MIKI ®
:?

Napsal: 30 zář 2010, 11:41
od MIKI ®
mám teď na FRS 55 bez katu a bez všech tlumičů ale přemýšlím o 70mm komplet nerez co si o tom myslíte má to smysl? nebo to bude nahovno :D ten zvuk se mi líbí chtěl bych trochu přitvrdit ještě tak jestli to pomůže... nevadí to turbu? motoru?

Napsal: 30 zář 2010, 11:44
od kozelpub
MIKI ® píše:mám teď na FRS 55 bez katu a bez všech tlumičů ale přemýšlím o 70mm komplet nerez co si o tom myslíte má to smysl? nebo to bude nahovno :D ten zvuk se mi líbí chtěl bych trochu přitvrdit ještě tak jestli to pomůže... nevadí to turbu? motoru?
vnoci popod baraky a chytis kytku na celne sklo i s podnosem :D

Napsal: 30 zář 2010, 11:51
od MIKI ®
tady jsou lidy zvyklý za mých EX aut takže toho bych se nebál a navíc je na ulici jeden profesionální amatér tuningář takže bych to na něj svedl :D spíš abych něco nezkuvil... :? (rofl)

Napsal: 30 zář 2010, 14:09
od borelli
Kup si toto

Škoda Octavia Green E Line
Obrázek
A budeš nejen kat off ale i sound off ;)

Napsal: 30 zář 2010, 14:21
od MIKI ®
hoši tak toto jde dalece mimo mě... :D mě tyhle elektro stroje moc neberou...

Napsal: 30 zář 2010, 16:18
od Golf-GT
Markus01 píše:Zajímalo by mě jak by se taková věc dala hodnotit objektivně. (noteeth)
kdyby se mi chtělo zničit vejfuk, no vejfuk trubku 60 od turba až dozadu, tak bych tam kat navařil, ale nějak se mi nechce, na 1Z motoru a vstřiky S764 byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h

Napsal: 30 zář 2010, 21:21
od Dani34el
Golf-GT píše:[....byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h
To se opravdu vyplatí rozdíl 5 km/h a trochu lepší tak (takže tak 1/40 maximálky) a zato o 80 % víc emisí CO a HC....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě. Už aby u nás zavedli jako v Německu a Švýcarsku namátkový kontroly emisí v provozu, vážně.

Napsal: 30 zář 2010, 21:43
od sicco
zahe46: Ja si myslim. :-D

Napsal: 01 říj 2010, 01:39
od mistrkutil
Jak to tady pročítám asi koupím 20 let starýho Méďu kterej nemá žádný krávoviny narvu tam VB turbo, cooler a pojedu jak lokomotiva aniž by mě někdo opruzoval


:D :D

Napsal: 01 říj 2010, 05:20
od nogis
Dani34el píše:....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě...
Slyšel jsi někdy rozdíl s/bez katu, že kecáš takový hovadiny?

Napsal: 01 říj 2010, 07:00
od MIKI ®
nogis píše:
Dani34el píše:....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě...
Slyšel jsi někdy rozdíl s/bez katu, že kecáš takový hovadiny?
na benzínu to poznáš na naftě ani ne....

Napsal: 01 říj 2010, 07:53
od nogis
ani na benzínu to není něco, co by zásadně měnilo hlučnost

Napsal: 01 říj 2010, 08:22
od kozelpub
Dani34el píše:
Golf-GT píše:[....byl po vykuchání katu rozdíl v tahu, mam kopec a na něm změřený úseky tak tam testujem auta když se něco ladí. po vykuchání katu byl rozdíl 5 km/h
To se opravdu vyplatí rozdíl 5 km/h a trochu lepší tak (takže tak 1/40 maximálky) a zato o 80 % víc emisí CO a HC....o zvýšení hluku nad povolený limit aniu nemluvě. Už aby u nás zavedli jako v Německu a Švýcarsku namátkový kontroly emisí v provozu, vážně.
este ze nemeraju emisie ale dymivost na naftakoch :) a hnet jak budem mat prachy len a len koli tebe pojde von... co keby si siel do svajciarska lobovat nech daju krave do zadku kat... aj ona vypuste vse mozne (rofl)