Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem si zase trochu hrál. Na stejné trase na dálnici s tempomatem jsem změřil spotřebu (podle počítače) a 2x zrychlení 0-100 při -2,5
Následně jsem nastavil -3,9 a provedl to samé. Pocitově auto jezdí stejně. Zrychlení +- 0,5s stejné. Spotřeba ve stejném směru na stejném úseku z 5,2 klesla na 4,6.
Motor se zdá mít na volnoběh tvrdší chod. Podotýkám, že test zrychlení nepovažuji za průkazný (stejně mě to zajímalo) a i ta spotřeba závisí na větru atd. Nicméně u spotřeby byly podobné podmínky.
Auto s nastavením -3,9 jezdilo od poslední výměny rozvodů před 50tisk km s průměrnou dlouhodobou spotřebou 5,6l. Začale jsem si s tím hrát až teď po chipu a nechám to na -3,9 minimálně dokud někde nezjistím proč posouvat jinam.
Vigo
Následně jsem nastavil -3,9 a provedl to samé. Pocitově auto jezdí stejně. Zrychlení +- 0,5s stejné. Spotřeba ve stejném směru na stejném úseku z 5,2 klesla na 4,6.
Motor se zdá mít na volnoběh tvrdší chod. Podotýkám, že test zrychlení nepovažuji za průkazný (stejně mě to zajímalo) a i ta spotřeba závisí na větru atd. Nicméně u spotřeby byly podobné podmínky.
Auto s nastavením -3,9 jezdilo od poslední výměny rozvodů před 50tisk km s průměrnou dlouhodobou spotřebou 5,6l. Začale jsem si s tím hrát až teď po chipu a nechám to na -3,9 minimálně dokud někde nezjistím proč posouvat jinam.
Vigo
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
Ano s tím bych souhlasil. Uvidím kolik auto bude žrát až změřím podle tankování, ale před chipem s hodnotou -3,9 to docela odpovídalo počítači. Skutečná spotřeba byla o 0,1-0,2l víc. Teď s chipem to podle počítače žere míň, tak uvidíme...
Je brzy dělat nějaké závěry, ale všem s EDC16 bych doporučoval před posouváním kola dobře označit původní polohu a nastudovat si trochu problematiku.
Jinak mám další zjištění k EDC16. Při posunu o více jak 1mm se po startu ukáže "0" ale to není pravda. Skutečná hodnota se mi objevila až po delší jízdě a několika startech. Nechápu proč tomu tak je, ale stalo se mi to 2x.
Následně při posunu o menší krok je vždy změna vidět okamžitě. Mám podezření, že při překročení správné hodnoty o více jak 6° přestane jednotka ukazovat a zobrazuje jen "0"
Je brzy dělat nějaké závěry, ale všem s EDC16 bych doporučoval před posouváním kola dobře označit původní polohu a nastudovat si trochu problematiku.
Jinak mám další zjištění k EDC16. Při posunu o více jak 1mm se po startu ukáže "0" ale to není pravda. Skutečná hodnota se mi objevila až po delší jízdě a několika startech. Nechápu proč tomu tak je, ale stalo se mi to 2x.
Následně při posunu o menší krok je vždy změna vidět okamžitě. Mám podezření, že při překročení správné hodnoty o více jak 6° přestane jednotka ukazovat a zobrazuje jen "0"
Škodka Octavia 1.9 PD 105HP/151HP
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0
je to v pořádkuLukasPaprok píše:skace mi to z -0,6 na 0 ... je to dobre nebo s tim neco delat? a mam 903ot na volnobeh

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Ahoj, chtěl jsem se jen zeptat, jestli se má nastavení vstřiků u PD dělat třeba preventivně po nějaké době, nebo to má vydržet po celou životnost vstřiku. Nemám teda žádný problém ale jen mě to zajímá, nikde jsem se k tomu nedočelt. Jinak děkuji za odpověď a všem přeji krásné Vánoce a bouřlivý Nový rok.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW