Odpoj aj kable od elektropenumatickeho ventilu co ovlada EGR ten ked je zly ma vplyn na spotrebu aj vykon.Kupuj aj aditivum do nafty ja napr davam VIFkosikin1987 píše:No ja to znova zaslepit muzu,ale spotreba pujde o dalsi litr nahoru. No rikam cely auto proberu s tim mechanikem,ale on rikal ze nema vubec se vstrikama nic vymyslet,ze jen brat kvalitni naftu,ale ted sem byl zase nespokojeny s VERVOU aj DIESELTECHEM. zadni rozdil jako v lete uz nezaznamenavam. asi zkusim kaslickou naftu a dam to aditivum,ale bojim se at ty vstriky nezaseru:(. Jako 8l,bych taky jetse bral. Chip ma spotrebu hodit nekde o 0,2-0,4 dolu nahoru si myslim ze jde spotreba jen kvuli slapani na plyn:DZkusim zacit jezdit na spotrebu,ale ja se fakt docela snazim radit kolem 2100 a kdyz potrebuju slapnout tak do 3 tis. Jen tehda sem to tahal kolem 150,protoze sem se honil s focusem
Diagnostika u JTD vyblikanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Snad se to nejak vyresi. Me nastvalo to ze kdyz sem to koupil a jel domu,tak to fakt zralo pod 5 a to sme jel svizne. To sem jezdil na zimnich 175. Pak sem otevrel kapotu a zjistil,ze vzduchac je zabetonovany listim,piskem, muchma a proste bordele,.tak sem to vymenil aj s palivakema rikam si super treba to jeste klesne. no a ono to zaclo spis zrat vic. okolo 6. pak me to chodilo do nouzaku kvuli kontaktu potenciometru a odesla vaha. najel sem 100 km s odpojenou a zralo to tak 7-8 jezdil sem jen po Zline.Pak sme koupil tu neorigo vahu a proste jelo to samozrejme mnohem lip jako s odpojenou,ale nebylo to ono. No a tak to je dotec. Aorat sme vycistil cely EGR, vymenil olej,olejak udelal GO prendi napravy a geosku. Ty netesnosti sme taky prochazeli. tapec mam vystrihly. Ja uz vazne nevim:(Ja to auto mam moc rada snazim s eopravit vse na co mam penize,ale na vstriky fakt ne. To by bylo pri te nejlepsi variante 20 tis pry a to bych hledal dlouho servis co udela jeden vstrik za tech 5 tis
Jako poard mi vrta hlavou tohle: kdyz jedu normalne s funkcnim EGR,tak od 1500 do 1900 pri lechtani plynu to skube. Myslel sem ze to dleaji aj ty spatne silentbloky,ale mam konecne 2 vymene a ten zadni mam nachystany(snad bude pasovat) ten na motor mel blbe natoceny ten vystupek. No ale skube to dal,ale po zaslepeni to neksube vubec a nebo min o 70% min.Takze znova to vscehno promerime a uvidime.
Lej tam to Vifko aj viac ako pisu v navode a toc to pri zrychleni normalne po 4-4500 otacok, skontroluj hadice od turba vyhod katalyzator.
Este napis odkial si ci nieesi blizko mna
Este napis odkial si ci nieesi blizko mna
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
nic proti sikin ale auto jezdi na naftu a ne na vzduch !!!!!! a pokud jezdis jak prase i po dalnici brzda plyn tak ti to asi nebude zrat 5 litru
ja tdyz jedu po dalnici cca 140 na tempomat tak to zere +- 7L zalezi jaka je cesta .........
kdyz jsem jel dle tacho 220 ( real podle navigace 205 ) tak jsem mel okamzitou spotrebu nejakych 12,4L
Mam to aji vyfocene .... protoze neverim jak nekdo tvrdi ze jede porad plny po dalnici a řere mu to 6L

ja tdyz jedu po dalnici cca 140 na tempomat tak to zere +- 7L zalezi jaka je cesta .........
kdyz jsem jel dle tacho 220 ( real podle navigace 205 ) tak jsem mel okamzitou spotrebu nejakych 12,4L
Mam to aji vyfocene .... protoze neverim jak nekdo tvrdi ze jede porad plny po dalnici a řere mu to 6L
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
kecka: no konecne s tebou muzu souhlasit. Ted sme cetl pro orientaci par tabulek a jen skok z 90tky na 130 je o vic jak litr a pul. takze pri 90 zerou normalni auta kolem 5 a pri 130 az 7.Takze kdyz sem jel 20 km 150 tak to asi fakt mohlo sezrat. Navic sem mel porad zaplny vetrak vyhrivani zadniho skla,radio,dalkove svetla. Ono kdyz ma nekdo plnou nadrz a jezdi porad dalnici tak se ta spotreba snizi,ale dkyz ja mel natankovano 14 l plus asi 3 l tam byly od predtim a najel sem 145 km tak dejme tomu kdyz vemem vpotaz stari auta pocet km 166 tis a spatnou vahu tak by to mohlo odpovidat
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Ja byt tebou si skontrolujem hadice od turba. ked ti nejaku hadicu podfukuje, spravi to rozdiel aj cez 2 litre v spotrebe. Mam to odskusane...sikin1987 píše:kecka: no konecne s tebou muzu souhlasit. Ted sme cetl pro orientaci par tabulek a jen skok z 90tky na 130 je o vic jak litr a pul. takze pri 90 zerou normalni auta kolem 5 a pri 130 az 7.Takze kdyz sem jel 20 km 150 tak to asi fakt mohlo sezrat. Navic sem mel porad zaplny vetrak vyhrivani zadniho skla,radio,dalkove svetla. Ono kdyz ma nekdo plnou nadrz a jezdi porad dalnici tak se ta spotreba snizi,ale dkyz ja mel natankovano 14 l plus asi 3 l tam byly od predtim a najel sem 145 km tak dejme tomu kdyz vemem vpotaz stari auta pocet km 166 tis a spatnou vahu tak by to mohlo odpovidat
Zdarec,
kdo ma kabel kkl - usb v okoli Pardubic, Hradce Kralove nebo Prahy a je ochotny semnou stravit pul hodky, abych ho vyzkousel jak maka na Puntu 19jtd? jde mi o to zda mam koupit kkl - usb nebo kkl - com. kkl - com podle KECKY funguje bez problemu, s usb jsou prej potize, ale muze to byt individualni.
kdo ma kabel kkl - usb v okoli Pardubic, Hradce Kralove nebo Prahy a je ochotny semnou stravit pul hodky, abych ho vyzkousel jak maka na Puntu 19jtd? jde mi o to zda mam koupit kkl - usb nebo kkl - com. kkl - com podle KECKY funguje bez problemu, s usb jsou prej potize, ale muze to byt individualni.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
S emisiami to nema nic spolocne,nakolko sa ti meria dymivost. A ci je pri zasranom katiku nizsia spotreba si musi uvedomit kazdy sam.sikin1987 píše:Ja sem ze Zlina. proc mam vyhodit KAT? vsak ten snizuje spotrebu ne?
mel sem suprove emise.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Presne takautickar21 píše:Ja byt tebou si skontrolujem hadice od turba. ked ti nejaku hadicu podfukuje, spravi to rozdiel aj cez 2 litre v spotrebe. Mam to odskusane...sikin1987 píše:kecka: no konecne s tebou muzu souhlasit. Ted sme cetl pro orientaci par tabulek a jen skok z 90tky na 130 je o vic jak litr a pul. takze pri 90 zerou normalni auta kolem 5 a pri 130 az 7.Takze kdyz sem jel 20 km 150 tak to asi fakt mohlo sezrat. Navic sem mel porad zaplny vetrak vyhrivani zadniho skla,radio,dalkove svetla. Ono kdyz ma nekdo plnou nadrz a jezdi porad dalnici tak se ta spotreba snizi,ale dkyz ja mel natankovano 14 l plus asi 3 l tam byly od predtim a najel sem 145 km tak dejme tomu kdyz vemem vpotaz stari auta pocet km 166 tis a spatnou vahu tak by to mohlo odpovidat
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tak ja mam asi zazracny motor ked som 500Km upaloval 160-170km/h po dialnici a vysla my priemerka 5,66/100km
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
No uz som myslel ze som samautickar21 píše:Ani nie. ja som spravil poprad-trencin po dialniciach v najvecsej premavke a obiehackach na podfukujucich hadiciach za rovnych 6l.Torgan píše:Tak ja mam asi zazracny motor ked som 500Km upaloval 160-170km/h po dialnici a vysla my priemerka 5,66/100km
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw