Stránka 14 z 47

Napsal: 31 říj 2009, 12:33
od Torgan
sikin1987 píše:No ja to znova zaslepit muzu,ale spotreba pujde o dalsi litr nahoru. No rikam cely auto proberu s tim mechanikem,ale on rikal ze nema vubec se vstrikama nic vymyslet,ze jen brat kvalitni naftu,ale ted sem byl zase nespokojeny s VERVOU aj DIESELTECHEM. zadni rozdil jako v lete uz nezaznamenavam. asi zkusim kaslickou naftu a dam to aditivum,ale bojim se at ty vstriky nezaseru:(. Jako 8l,bych taky jetse bral. Chip ma spotrebu hodit nekde o 0,2-0,4 dolu nahoru si myslim ze jde spotreba jen kvuli slapani na plyn:DZkusim zacit jezdit na spotrebu,ale ja se fakt docela snazim radit kolem 2100 a kdyz potrebuju slapnout tak do 3 tis. Jen tehda sem to tahal kolem 150,protoze sem se honil s focusem
Odpoj aj kable od elektropenumatickeho ventilu co ovlada EGR ten ked je zly ma vplyn na spotrebu aj vykon.Kupuj aj aditivum do nafty ja napr davam VIFko

Napsal: 31 říj 2009, 12:39
od sikin1987
Snad se to nejak vyresi. Me nastvalo to ze kdyz sem to koupil a jel domu,tak to fakt zralo pod 5 a to sme jel svizne. To sem jezdil na zimnich 175. Pak sem otevrel kapotu a zjistil,ze vzduchac je zabetonovany listim,piskem, muchma a proste bordele,.tak sem to vymenil aj s palivakema rikam si super treba to jeste klesne. no a ono to zaclo spis zrat vic. okolo 6. pak me to chodilo do nouzaku kvuli kontaktu potenciometru a odesla vaha. najel sem 100 km s odpojenou a zralo to tak 7-8 jezdil sem jen po Zline.Pak sme koupil tu neorigo vahu a proste jelo to samozrejme mnohem lip jako s odpojenou,ale nebylo to ono. No a tak to je dotec. Aorat sme vycistil cely EGR, vymenil olej,olejak udelal GO prendi napravy a geosku. Ty netesnosti sme taky prochazeli. tapec mam vystrihly. Ja uz vazne nevim:(Ja to auto mam moc rada snazim s eopravit vse na co mam penize,ale na vstriky fakt ne. To by bylo pri te nejlepsi variante 20 tis pry a to bych hledal dlouho servis co udela jeden vstrik za tech 5 tis

Napsal: 31 říj 2009, 12:42
od sikin1987
Jako poard mi vrta hlavou tohle: kdyz jedu normalne s funkcnim EGR,tak od 1500 do 1900 pri lechtani plynu to skube. Myslel sem ze to dleaji aj ty spatne silentbloky,ale mam konecne 2 vymene a ten zadni mam nachystany(snad bude pasovat) ten na motor mel blbe natoceny ten vystupek. No ale skube to dal,ale po zaslepeni to neksube vubec a nebo min o 70% min.Takze znova to vscehno promerime a uvidime.

Napsal: 31 říj 2009, 12:47
od Torgan
Lej tam to Vifko aj viac ako pisu v navode a toc to pri zrychleni normalne po 4-4500 otacok, skontroluj hadice od turba vyhod katalyzator.
Este napis odkial si ci nieesi blizko mna

Napsal: 31 říj 2009, 12:54
od kecka
nic proti sikin ale auto jezdi na naftu a ne na vzduch !!!!!! a pokud jezdis jak prase i po dalnici brzda plyn tak ti to asi nebude zrat 5 litru :D :D :D

ja tdyz jedu po dalnici cca 140 na tempomat tak to zere +- 7L zalezi jaka je cesta .........

kdyz jsem jel dle tacho 220 ( real podle navigace 205 ) tak jsem mel okamzitou spotrebu nejakych 12,4L
Mam to aji vyfocene .... protoze neverim jak nekdo tvrdi ze jede porad plny po dalnici a řere mu to 6L
:D :D :D :D :D

Obrázek

Napsal: 31 říj 2009, 13:02
od sikin1987
kecka: no konecne s tebou muzu souhlasit. Ted sme cetl pro orientaci par tabulek a jen skok z 90tky na 130 je o vic jak litr a pul. takze pri 90 zerou normalni auta kolem 5 a pri 130 az 7.Takze kdyz sem jel 20 km 150 tak to asi fakt mohlo sezrat. Navic sem mel porad zaplny vetrak vyhrivani zadniho skla,radio,dalkove svetla. Ono kdyz ma nekdo plnou nadrz a jezdi porad dalnici tak se ta spotreba snizi,ale dkyz ja mel natankovano 14 l plus asi 3 l tam byly od predtim a najel sem 145 km tak dejme tomu kdyz vemem vpotaz stari auta pocet km 166 tis a spatnou vahu tak by to mohlo odpovidat

Napsal: 31 říj 2009, 13:05
od sikin1987
Ja sem ze Zlina. proc mam vyhodit KAT? vsak ten snizuje spotrebu ne?
mel sem suprove emise.

Napsal: 31 říj 2009, 13:21
od autickar21
sikin1987 píše:kecka: no konecne s tebou muzu souhlasit. Ted sme cetl pro orientaci par tabulek a jen skok z 90tky na 130 je o vic jak litr a pul. takze pri 90 zerou normalni auta kolem 5 a pri 130 az 7.Takze kdyz sem jel 20 km 150 tak to asi fakt mohlo sezrat. Navic sem mel porad zaplny vetrak vyhrivani zadniho skla,radio,dalkove svetla. Ono kdyz ma nekdo plnou nadrz a jezdi porad dalnici tak se ta spotreba snizi,ale dkyz ja mel natankovano 14 l plus asi 3 l tam byly od predtim a najel sem 145 km tak dejme tomu kdyz vemem vpotaz stari auta pocet km 166 tis a spatnou vahu tak by to mohlo odpovidat
Ja byt tebou si skontrolujem hadice od turba. ked ti nejaku hadicu podfukuje, spravi to rozdiel aj cez 2 litre v spotrebe. Mam to odskusane...

Napsal: 31 říj 2009, 13:41
od safaro
Zdarec,
kdo ma kabel kkl - usb v okoli Pardubic, Hradce Kralove nebo Prahy a je ochotny semnou stravit pul hodky, abych ho vyzkousel jak maka na Puntu 19jtd? jde mi o to zda mam koupit kkl - usb nebo kkl - com. kkl - com podle KECKY funguje bez problemu, s usb jsou prej potize, ale muze to byt individualni.

Napsal: 31 říj 2009, 15:01
od alfik
sikin1987 píše:Ja sem ze Zlina. proc mam vyhodit KAT? vsak ten snizuje spotrebu ne?
mel sem suprove emise.
S emisiami to nema nic spolocne,nakolko sa ti meria dymivost. A ci je pri zasranom katiku nizsia spotreba si musi uvedomit kazdy sam.

Napsal: 31 říj 2009, 17:30
od sikin1987
Tak vy doporucujete odrezat KAT? dat trubku? Ted sem dodelal zadni silentblok. Kua to byla praca. zase rezani flexou. Priste vymenim jeste kost a bude ulozeni hotove

Napsal: 31 říj 2009, 18:01
od Torgan
autickar21 píše:
sikin1987 píše:kecka: no konecne s tebou muzu souhlasit. Ted sme cetl pro orientaci par tabulek a jen skok z 90tky na 130 je o vic jak litr a pul. takze pri 90 zerou normalni auta kolem 5 a pri 130 az 7.Takze kdyz sem jel 20 km 150 tak to asi fakt mohlo sezrat. Navic sem mel porad zaplny vetrak vyhrivani zadniho skla,radio,dalkove svetla. Ono kdyz ma nekdo plnou nadrz a jezdi porad dalnici tak se ta spotreba snizi,ale dkyz ja mel natankovano 14 l plus asi 3 l tam byly od predtim a najel sem 145 km tak dejme tomu kdyz vemem vpotaz stari auta pocet km 166 tis a spatnou vahu tak by to mohlo odpovidat
Ja byt tebou si skontrolujem hadice od turba. ked ti nejaku hadicu podfukuje, spravi to rozdiel aj cez 2 litre v spotrebe. Mam to odskusane...
Presne tak

Napsal: 31 říj 2009, 18:06
od Torgan
Tak ja mam asi zazracny motor ked som 500Km upaloval 160-170km/h po dialnici a vysla my priemerka 5,66/100km

Napsal: 31 říj 2009, 18:43
od autickar21
Torgan píše:Tak ja mam asi zazracny motor ked som 500Km upaloval 160-170km/h po dialnici a vysla my priemerka 5,66/100km
Ani nie. ja som spravil poprad-trencin po dialniciach v najvecsej premavke a obiehackach na podfukujucich hadiciach za rovnych 6l.

Napsal: 31 říj 2009, 19:31
od Torgan
autickar21 píše:
Torgan píše:Tak ja mam asi zazracny motor ked som 500Km upaloval 160-170km/h po dialnici a vysla my priemerka 5,66/100km
Ani nie. ja som spravil poprad-trencin po dialniciach v najvecsej premavke a obiehackach na podfukujucich hadiciach za rovnych 6l.
No uz som myslel ze som sam ;)