BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..ok ..dakovala :D no zmeria sa to a premyslí atd. ale vidím to tak že bude treba nastaviť rozvod asi bude vytianhnuta retaz lebo za tepla to zle štartuje je ta stale tak isto cele tri roky čo to mame...a v nizkych to nič nejde,už som videl aj lepšie TDSka ale toto nasňchipovane a pridane tlak stale to nieje ono s mojím peugeotom otcovi ujdem,asi bude treba uvolniť vyfuk..ale pekna debata o TDS somrad že aspon tu lebo inde tento motor hania a podla mna je viac než dobry aj na tuto dobu..už sa teším ked ho budem mať v e36 :D
To že ti to blbě chytá za tepla je tím že máš vyběhanou rozdělovací hlavu v čerpadle. Proto ti auto nikdy pořádně nepojede. Pístek co stlačuje naftu v rozdělovací hlavě má vůli a palivo kolem něj jde zpět do čerpadla, takže máš málo paliva na tryskách :D Projevuje se to hlavně u teplýho motoru, za studena ti to určitě jede líp
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..no može byť za studena to chyta dobre aj ide to trocha inak,poriešim nejaku hlavu zanovnu a uvidí sa ako to bude :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..ake najväčšie turbo pasuje na zvody TDS..?? neviete nahodou.?

..a ked už tak brat 2260 alebo 2556..??


..trisky s MB 300TD..?

..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne :)
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 06 čer 2011, 18:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bjukemen píše:..ake najväčšie turbo pasuje na zvody TDS..?? neviete nahodou.?

..a ked už tak brat 2260 alebo 2559..??


..trisky s MB 300TD..?

..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne :)
Turbo je největší GT2260V ...i já bych do něj šel...ale mám GT2556V (wallbash)
I co se používají BMW biturba,tak tu GT2260V mají jako pro plnění v horních otáčkách.
Trysky nevím přesně z jakého mercedesa jsou,ale jsou to tyhle DN0SD265
Takže asi tak 8)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Tak to nevím...to by Ti řekl Oldaf. Já mám motor s hliníkovým sáním a bez váhy vzduchu.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Mezi motorama není skoro rozdíl, jsou dva typy bloků a to starší typ , ten má hliníkovou přírubu u čerpadla. A druhej blok je celolitinovej. Oba jsou mezi sebou zaměnitelný. U hlav je rozdíl jen v přírubě na sání, plastový sání má jiný příruby k hlavě, takže plastový sání nejde na hlavu s hliníkovým sáním a naopak. Ale obě hlavy pasujou na jakýkoliv blok, takže si můžeš dát na spodek z roku1991 hlavu s plastovým sáním z roku 2000. Rozdíly jsou ve vstřikovacích čerpadlech jsou 3 typy. Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:
bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Mezi motorama není skoro rozdíl, jsou dva typy bloků a to starší typ , ten má hliníkovou přírubu u čerpadla. A druhej blok je celolitinovej. Oba jsou mezi sebou zaměnitelný. U hlav je rozdíl jen v přírubě na sání, plastový sání má jiný příruby k hlavě, takže plastový sání nejde na hlavu s hliníkovým sáním a naopak. Ale obě hlavy pasujou na jakýkoliv blok, takže si můžeš dát na spodek z roku1991 hlavu s plastovým sáním z roku 2000. Rozdíly jsou ve vstřikovacích čerpadlech jsou 3 typy. Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.
Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.
Ještě,že se tohle mě netýká (rofl) (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..takže defacto je to uplne jedno aky typ motora bude kedže nieje vhodne vozidlo s novším motorom
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
veselacek
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 srp 2011, 13:17
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od veselacek »

mel bych jeste jeden dotaz pry tds M51 od roku 94 meli jinou prirubu na cerpadlo nebo jsem to spatne pochopil a cerpadlo ma jinej "stekr" kvuly imobilizeru ????
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

veselacek píše:mel bych jeste jeden dotaz pry tds M51 od roku 94 meli jinou prirubu na cerpadlo nebo jsem to spatne pochopil a cerpadlo ma jinej "stekr" kvuly imobilizeru ????
Novější čerpadlo má větší přírubu. Čerpadla jsou tři typy 515, 575 a nebo 300. Číslo je vyražené zboku na čerpadle.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..tak aj naš bavor podstúpil liečbu nakolo začalo niečo klepať v hlave a išiel na 4-5 valcov..a vyseledok.?..čerpadlo kaput zodrate na maderu,ešte tak vydrate nevideli odhadli to na 600 000km a zomlete zdvihatka v hlave a ešte nejake drobnosti tak čerpadlo komplet repas,nastavenie vstrekou,komplet nove zdvihataka a konečne motor ide ako ma,to ticho sa neda ani opisať,štartuje uplne na prvu šupu a tah je tiež lepší..holt - 1025€ :(
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..tak ako som kukal tak TDS s tryskami DN0SD265 ma nejako podivne o dost vyssiu spotrebu.?..vsimli ste si aj vy takuto zmenu.?
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..tak ako som kukal tak TDS s tryskami DN0SD265 ma nejako podivne o dost vyssiu spotrebu.?..vsimli ste si aj vy takuto zmenu.?
Já na nich jezdim v průměru za 8,5l oleje
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..hmm a to je dost alebo malo..za mna vela keby jazdim na naftu asi by som skrachoval..bo oleja uz nikde niet :(
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 06 kvě 2012, 04:20, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „BMW“