Nie skladal sa motor z BJB a už to tak nešlo.
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Kluci včera přijela OII face BLS že se tam měnila vačka a hydra a motor pořád klepe a nemá to výkon, vršek vypadal v pořádku,záslepky kanály cajk,tak se zhodila vana a na třetím válci ze šálku v ojnici jen alobal,je to zahvízdlý jak fechtl na aceton
Sací koš čistej,olej pěknej, čerpadlo po točení stříká olej pěkně - tyhle motory na to taky ještě trpěly ? Pravda že to má určitě najeto
Sací koš čistej,olej pěknej, čerpadlo po točení stříká olej pěkně - tyhle motory na to taky ještě trpěly ? Pravda že to má určitě najeto

Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
BLS ma akurát DPF zvyšok rovnaký?
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08 úno 2025, 20:55
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Tak se přidávám s BLS, 310t.. při výměně oleje jsem si všiml pilinek ve filtru, tak to bylo hned jasny.. třetí válec je na tom nejhůř
- Přílohy
-
- IMG_7282.jpeg (4.27 MiB) Zobrazeno 925 x
-
- IMG_7283.jpeg (4.33 MiB) Zobrazeno 925 x
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Nato ze tie vraky maju skoro 20rokov a boli od vyroby nahovno celkom dobre to drzalo 

Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 465
- Registrován: 25 úno 2018, 08:54
- Bydliště: Prievidza
Odpovědi: 0
Re: Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Das Auto...
Kam sa hrabem s mojim dvadsaťročným "špinavým Talianom" s 320000 km s motorom, v ktorom je všetko pôvodné a ide ako švajčiarske hodinky.
To bude ešte zaujímavé koľko vydržia súčasné.
Kam sa hrabem s mojim dvadsaťročným "špinavým Talianom" s 320000 km s motorom, v ktorom je všetko pôvodné a ide ako švajčiarske hodinky.
To bude ešte zaujímavé koľko vydržia súčasné.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond